Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää palsta on kyllä surkeudessaan huippu. Kyselin taannoin mitä täällä

Vierailija
23.07.2012 |

porukka maksaisi kuivan maan mökistä. Kukaan ei sellaista halunnut, aivan kamlaa jne. No, mökki oli myynnissä 2 päivää ja meni sen siliän tien ja kyselyjä tuli tuonkin jälkeen vaikka kuinka paljon :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä annat jollekin anonyymille neuvojalle netissä niin suurta arvoa. Tyhmäähän se on! On ihan muut tahot, joista saa oikeita neuvoja erinäisiin asioihin. Kuka helvetti täältä mitään tosissaan kyselisi!

Vierailija
2/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä annat jollekin anonyymille neuvojalle netissä niin suurta arvoa. Tyhmäähän se on! On ihan muut tahot, joista saa oikeita neuvoja erinäisiin asioihin. Kuka helvetti täältä mitään tosissaan kyselisi!

Sä muuten kysyit itsekin juuri jotain ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli lähinnä retorinen kysymys. En odota että mulle tullaan nyt oikeasti tähän vastaamaan, että kukas helvetti se tosiaan täällä kysymyksiä kyselee. :)

Vierailija
4/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei oo av:ta nähnytkään?

Vierailija
6/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei oo av:ta nähnytkään?

Vierailija
7/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukka maksaisi kuivan maan mökistä. Kukaan ei sellaista halunnut, aivan kamlaa jne. No, mökki oli myynnissä 2 päivää ja meni sen siliän tien ja kyselyjä tuli tuonkin jälkeen vaikka kuinka paljon :)

Jos mä kyselen täällä että kuka maksais mulle seksistä eikä kukaan täältä maksais, se tarkottaa automaattisesti ettei kukaan ikinä koko maailmassa maksais mulle seksistä. P.s. Kuivan maan mökeille me nauretaan säälivästi, mut parempi kai sekin kuin ei mitään! T. Saaristolainen jolla mökki myös järvellä

Vierailija
8/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä kyselen täällä että kuka maksais mulle seksistä eikä kukaan täältä maksais, se tarkottaa automaattisesti ettei kukaan ikinä koko maailmassa maksais mulle seksistä. P.s. Kuivan maan mökeille me nauretaan säälivästi, mut parempi kai sekin kuin ei mitään! T. Saaristolainen jolla mökki myös järvellä

suunnilleen olin alimpaan kastiin kuuluva, kun on pelkkä kuivanmaan mökki :D Sä taisit olla yksi kirjoittajista?

Vierailija
9/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun oli hyvällä paikalla niin ostaessa lähes kilpailtaan ja myytiin myös heti. Niin että ihan kivoja ne on jos ei halua tai ole varaan rantamökkiin. Yhdet tutut myös voat tehneet uima-altaan kuivan maan mökilleen (ulos jonkinlainen iso allas).

Vierailija
10/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon ihmisiä, jotka purkaa pahaa oloaan vittuilemalla. Yhtä paljon kateellisia ja käytöstavat unohtaneita juntteja.

Vierailija
11/11 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ostaisin. Mulla menis hermot jos mun pitäis vahtia ettei lapset mene veteen hukkumaan koska tahansa. Meillä on mökki, ja uimaranta on sitten vähän kauempana, ei ainakaan pienet lapset mene ominpäin. Ja merenranta varsinkin on aivan järkyttävä, kauhea tuuli koko ajan ja vesi jääkylmää, ja paarmat iskee heti jos ei tuule niin että tukka lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi