Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hoikka, normaalipainoinen, tukeva?

Vierailija
23.07.2012 |

Näillä mitoilla 159cm ja 50kg, ikää 40v.

Saan jatkuvasti kommentteja ulkonäöstäni, siksi kysyn...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä alipainoinenkin.

Tuossa iässä ei tarvitse olla liian laiha. Näyttää vanhemmalta kuin on.

Että muutama lisäkilo voisi kaunistaa!

Vierailija
2/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160 cm ja painan 52 kiloa ja olen vähän pulska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mä oon 180 cm pitkä ja painan 40 kg ja oon kyllä hirvee läski.

Vierailija
4/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 154cm ja 56kg ja olen normaali. Tarkoituksena olisi pudottaa vielä 2-4 "raskauskiloa", niin olisin samoissa mitoissa kuin ennen raskautta ja hoikka, mutta oloni olisi vielä hyvä (menkat tulis normaalisti eikä palelisi koko aikaa). KOkemusta on myös 47 kg:sta, se oli liian vähän.

Vierailija
5/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt jokainen osaa painoindeksinsä laskea ja itsensä peilistä näkee. Jos et osaa, niin BMI on vähän alle 20 eli olet hiukan alipainoinen.

Vierailija
6/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160 cm ja painan 52 kiloa ja olen vähän pulska.

Itse olen n. 155 cm ja 55 kiloa ja olen kyllä hoikka/normaali. En lähelläkään pulskaa.

Vierailija
7/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jostain syystä kommentteja pyöreistä poskista, eivät mielestäni ole huomattavan pyöreät. Säännöllisesti kommentoidaan hoikkuutta.

En ole laiha mielestäni, normaalipainoinen.

Ärsyttää ulkonäön kommentointi, erit. poskien arvostelu grrr....

Vierailija
8/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimian tai muun takia? Hoikallakin ihmisellä voi olla pulleat posket.

Vierailija
9/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi imartelee lyhyiden ihmisten kohdalla ja on liian ankara pitkille. Siksi siihen kannattaa suhtautua hieman varauksella.

Vierailija
10/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jostain syystä kommentteja pyöreistä poskista, eivät mielestäni ole huomattavan pyöreät. Säännöllisesti kommentoidaan hoikkuutta.

En ole laiha mielestäni, normaalipainoinen.

Ärsyttää ulkonäön kommentointi, erit. poskien arvostelu grrr....

Mun mitat on 167 cm / 53 kg ja mulla on silti oikeasti pulleat hamsterinposket jotka ärsyttävät minua kauheasti. Ja en kyllä ole läski vaan päinvastoin, lantioluut ja kylkiluut törröttää joten lihaa saisi sen puolesta vähän enemmän luiden päälle tulla. Mutta heti jos pyöristyn, naama pyöristyy entisestään ja tulee kaksoisleukojakin.

Tuo on käsittämätöntä kyllä että jotkut ihmiset arvostelee päin naamaa noin ulkonäköä. Ei mulle sentään aikuisella iällä kukaan ole epämiellyttävään sävyyn poskista sanonut vaikka ei tasan ole kaunis piirre tämmöiset pulleat vauvan omenaposket yli kolmevitosella. Joskus kun itse olen valittanut läskiposkia on puhekumppani lohduttanut että pyöreäkasvoiset näyttävät nuorilta pitkään :)