Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluan miehen!

Vierailija
22.07.2012 |

Taas on ollut niin yksinäinen kesä kun muut reissaa ja touhuaa puolisoidensa ja perheidensä kanssa, mä olen edelleen ja aina vaan sinkku. Tosi masentavaa eikä teitäkään varmasti edes kiinnosta!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku? Maailma on vapaita miehiä pullollaan. Minkä ikäinen oot?

Vierailija
2/10 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 7 vuotta edellisestä seurustelusta, siitä asti sinkku ja selibaatissa. Ikää on jo 38 eli ei enää helppo löytää ketään. Elämä tuntuu yksin tyhjältä vaikka kuinka yrittää sitä täyttää niin harrastuksilla kuin matkoillakin. Matkustin on yksin alkaneet kyllästyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on syynä, ei mua lähestytä vaikka en ole ruma tai läski saati sitten tyhmä. En tiedä olettavatko miehet että olen varattu jo vai mikä sitten on. Pyh.

ap

Vierailija
4/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tee aloitetta?

Vierailija
5/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina käy niin, että se mies ei sitten ole kiinnostunut tai on varattu. Netissä olen myös roikkunut pitkään treffisivuilla ja tavannut monia miehiä sitä kautta, ei vaan ole kenenkään kanssa kolahtanut. Tapaan töissäni jatkuvasti miehiä, mutta asiakaspalvelutyössä on niin helppo muutenkin flirttailla, että eivät taida ottaa tosissaan, jos yritän sanoa, että olisin oikeasti kiinnostunut. Enpä tiedä mitä pitäisi tehdä.

ap

Vierailija
6/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina käy niin, että se mies ei sitten ole kiinnostunut tai on varattu. Netissä olen myös roikkunut pitkään treffisivuilla ja tavannut monia miehiä sitä kautta, ei vaan ole kenenkään kanssa kolahtanut. Tapaan töissäni jatkuvasti miehiä, mutta asiakaspalvelutyössä on niin helppo muutenkin flirttailla, että eivät taida ottaa tosissaan, jos yritän sanoa, että olisin oikeasti kiinnostunut. Enpä tiedä mitä pitäisi tehdä.

ap

Mitä jos kysyisit neuvoa Laasaselta? Hän on pariutumisen asiantuntija.

Vierailija
7/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakka, huumorintajuton, hymytön?

Vierailija
8/10 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee niinku mä,hommasin kolmekymppisenä kesäkollin 21vuotiaan seuraksi,tapasin juhannuksena eikä ole aikomustakaan säätää mitään vakavampaa,mutta kivaa on kun on nuorta ja jaksavaa seuraa ollu nyt kesän.myönnettäköön ettei nuo nuoremmat mitään järjenjättiläisiä ole mutta ainakin kivaa on ollut!;)) jostain syystä vanhemmat akat on sitä kuumempaa tavaraa....

Vierailija
9/10 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet välttelee sellaisia naisia.

Vierailija
10/10 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et ole, koska miehet halveksivat sellaisia naisia jotka eivät ole neitsyitä.