Mä haluan miehen!
Taas on ollut niin yksinäinen kesä kun muut reissaa ja touhuaa puolisoidensa ja perheidensä kanssa, mä olen edelleen ja aina vaan sinkku. Tosi masentavaa eikä teitäkään varmasti edes kiinnosta!
Kommentit (10)
Jo 7 vuotta edellisestä seurustelusta, siitä asti sinkku ja selibaatissa. Ikää on jo 38 eli ei enää helppo löytää ketään. Elämä tuntuu yksin tyhjältä vaikka kuinka yrittää sitä täyttää niin harrastuksilla kuin matkoillakin. Matkustin on yksin alkaneet kyllästyttää.
En tiedä mikä on syynä, ei mua lähestytä vaikka en ole ruma tai läski saati sitten tyhmä. En tiedä olettavatko miehet että olen varattu jo vai mikä sitten on. Pyh.
ap
aina käy niin, että se mies ei sitten ole kiinnostunut tai on varattu. Netissä olen myös roikkunut pitkään treffisivuilla ja tavannut monia miehiä sitä kautta, ei vaan ole kenenkään kanssa kolahtanut. Tapaan töissäni jatkuvasti miehiä, mutta asiakaspalvelutyössä on niin helppo muutenkin flirttailla, että eivät taida ottaa tosissaan, jos yritän sanoa, että olisin oikeasti kiinnostunut. Enpä tiedä mitä pitäisi tehdä.
ap
aina käy niin, että se mies ei sitten ole kiinnostunut tai on varattu. Netissä olen myös roikkunut pitkään treffisivuilla ja tavannut monia miehiä sitä kautta, ei vaan ole kenenkään kanssa kolahtanut. Tapaan töissäni jatkuvasti miehiä, mutta asiakaspalvelutyössä on niin helppo muutenkin flirttailla, että eivät taida ottaa tosissaan, jos yritän sanoa, että olisin oikeasti kiinnostunut. Enpä tiedä mitä pitäisi tehdä.
ap
Mitä jos kysyisit neuvoa Laasaselta? Hän on pariutumisen asiantuntija.
Kuivakka, huumorintajuton, hymytön?
tee niinku mä,hommasin kolmekymppisenä kesäkollin 21vuotiaan seuraksi,tapasin juhannuksena eikä ole aikomustakaan säätää mitään vakavampaa,mutta kivaa on kun on nuorta ja jaksavaa seuraa ollu nyt kesän.myönnettäköön ettei nuo nuoremmat mitään järjenjättiläisiä ole mutta ainakin kivaa on ollut!;)) jostain syystä vanhemmat akat on sitä kuumempaa tavaraa....
Miehet välttelee sellaisia naisia.
Todennäköisesti et ole, koska miehet halveksivat sellaisia naisia jotka eivät ole neitsyitä.
Sinkku? Maailma on vapaita miehiä pullollaan. Minkä ikäinen oot?