Mitä mieltä olitte Seiskan Agnes-jutusta?
Minusta tuo oli kyllä jo mauttomuuden huippu! Tehdä juttu, vaikka eivät saaneet toista osapuolta, Agnesia, kommentoimaan siihen.
Tiedän, että juoruillahan tuo lehti elää, mutta törkeää oli julkaista ilman toista mielipidettä! Ja matkustaa varta vasten Puolaan penkomaan asioita ja ottamaan oikein kuvia!
Mielipiteitä!
Kommentit (33)
Agnes ei ole enää pikkutyttö (vaikka käyttäytyykin niin). Hirveä taakka tuollainen tytär, kyllä siinä Agnesin äiti on ylpeä : (
ja poika ylpeä äidistään : (
Agnes Agnes, kaikkea ei voi saada ja menit vielä menettämään arvokkaimpasi eli lapsesi. Jonain päivänä vielä ymmärrät sen ja toivon sinulle silloin voimia elää itsesi kanssa.
En voi itse kuvitella että mistään hinnasta tekisin sellista omalle tyttärelleni.
Miksi mummon pitäisi olla kuin joku enkeli, joka antaa kaiken anteeksi tyttärelleen? Mutta ei pojan äiti saisi käyttäytyä miten parhaaksi näkee?
Vierailija:
En voi itse kuvitella että mistään hinnasta tekisin sellista omalle tyttärelleni.
Menkää vaikka Varsovaan katsomaan miten on keskiluokallakin varaa jo elää kuin muuallakin Euroopassa.
Uskomatonta että joku jaksaa uskoa Seiskassa tai Katsossa olevan jutun todeksi. Itse kävin just perumassa Katson tilauksen, oon niin lopen kyllästynyt noihin juttuihin enkä viitsi paskapaperista maksaa. Tuli tilattua aikoinaan ku oli vielä asiallinen tv-lehti.
kun poika ei ole saanut nähdä ukkiansa ja tämän uutta naisystävää vuoteen. Mieluummin mummo ottaa ne rahat sitten vaikka seiskalta.
ilmeisesti pojan kuullen....? Ja antaisi ex-miehensä ja uuden naisystävänsä tavata lasta, olisi lapsella edes niiträ sukulaisia kun ei ole kerta äitiä.
Mistäs sen tietää, vaikka isoäiti olisi puhunut vaikka mitä paskaa vain saadakseen rahaa?
Ei mullakaa hyvää sanottavaa varmasti lapsestani ole! Toki itsekin ottaisin lapsenlapseni hoitooni, mutta en MIELELLÄNI! Kiva elinkautinen tuommonen tytär! Toisaalta kasvatushan tuossa on mummolla mennyt pieleen. Aika rupusakilta kuullosta Agnes sukuineen. Ei TODELLAKAAN Idoliainesta!
antaa lastansa mummon hoiviin, kuin täällä.
Olen silti yhtä mieltä, että Agnesin selitykset on kyllä niin kaukaa haettuja, että oksat pois!
Ja kuka sanoin " hyvä äiti" ???
Kasva aikuiseksi ja laajenna näkökantojasi. Jutellaan sitten lisää.