Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olitte Seiskan Agnes-jutusta?

Vierailija
25.11.2005 |

Minusta tuo oli kyllä jo mauttomuuden huippu! Tehdä juttu, vaikka eivät saaneet toista osapuolta, Agnesia, kommentoimaan siihen.

Tiedän, että juoruillahan tuo lehti elää, mutta törkeää oli julkaista ilman toista mielipidettä! Ja matkustaa varta vasten Puolaan penkomaan asioita ja ottamaan oikein kuvia!

Mielipiteitä!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka sanoin " hyvä äiti" ???

Kasva aikuiseksi ja laajenna näkökantojasi. Jutellaan sitten lisää.

Vierailija
22/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agnes ei ole enää pikkutyttö (vaikka käyttäytyykin niin). Hirveä taakka tuollainen tytär, kyllä siinä Agnesin äiti on ylpeä : (

ja poika ylpeä äidistään : (

Agnes Agnes, kaikkea ei voi saada ja menit vielä menettämään arvokkaimpasi eli lapsesi. Jonain päivänä vielä ymmärrät sen ja toivon sinulle silloin voimia elää itsesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi itse kuvitella että mistään hinnasta tekisin sellista omalle tyttärelleni.

Vierailija
24/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mummon pitäisi olla kuin joku enkeli, joka antaa kaiken anteeksi tyttärelleen? Mutta ei pojan äiti saisi käyttäytyä miten parhaaksi näkee?

Vierailija
25/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En voi itse kuvitella että mistään hinnasta tekisin sellista omalle tyttärelleni.

Vierailija
26/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vaikka Varsovaan katsomaan miten on keskiluokallakin varaa jo elää kuin muuallakin Euroopassa.

Vierailija
27/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että joku jaksaa uskoa Seiskassa tai Katsossa olevan jutun todeksi. Itse kävin just perumassa Katson tilauksen, oon niin lopen kyllästynyt noihin juttuihin enkä viitsi paskapaperista maksaa. Tuli tilattua aikoinaan ku oli vielä asiallinen tv-lehti.

Vierailija
28/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kai se mainekin palautuu jos juttu on täyttä paskaa, d' uh!

Vierailija
29/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poika ei ole saanut nähdä ukkiansa ja tämän uutta naisystävää vuoteen. Mieluummin mummo ottaa ne rahat sitten vaikka seiskalta.

Vierailija
30/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti pojan kuullen....? Ja antaisi ex-miehensä ja uuden naisystävänsä tavata lasta, olisi lapsella edes niiträ sukulaisia kun ei ole kerta äitiä.

Vierailija
31/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sen tietää, vaikka isoäiti olisi puhunut vaikka mitä paskaa vain saadakseen rahaa?

Vierailija
32/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaa hyvää sanottavaa varmasti lapsestani ole! Toki itsekin ottaisin lapsenlapseni hoitooni, mutta en MIELELLÄNI! Kiva elinkautinen tuommonen tytär! Toisaalta kasvatushan tuossa on mummolla mennyt pieleen. Aika rupusakilta kuullosta Agnes sukuineen. Ei TODELLAKAAN Idoliainesta!

Vierailija
33/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa lastansa mummon hoiviin, kuin täällä.

Olen silti yhtä mieltä, että Agnesin selitykset on kyllä niin kaukaa haettuja, että oksat pois!