Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olitte Seiskan Agnes-jutusta?

Vierailija
25.11.2005 |

Minusta tuo oli kyllä jo mauttomuuden huippu! Tehdä juttu, vaikka eivät saaneet toista osapuolta, Agnesia, kommentoimaan siihen.

Tiedän, että juoruillahan tuo lehti elää, mutta törkeää oli julkaista ilman toista mielipidettä! Ja matkustaa varta vasten Puolaan penkomaan asioita ja ottamaan oikein kuvia!

Mielipiteitä!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl antaa kovin epäedullisen kuvan tytöstä se äiti.

Vierailija
2/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se köyhyys on siellä ihan toista luokkaa ku täällä.Vaikka oot akateeminen, ja molemmat töissä, ei palkka riitä edes kunnon vaatteisiin. Siellä on tosi ankeeta. Ja roskalehtii ei tartte lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erotaan sitten sen lapsen isän kanssa. Sitten huorataan ja viedään isäkokelaita näytille lapsille ja siitäkös vasta lapset tykkäävät. Vois vähän miettiä nämä teinimammat sitäkin puolta.

Vierailija
4/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen mummolle.

Vierailija
5/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni oli mauttomuuden huippu seiskalta! Mietin jo mihin ottaisi yhteyttä ko. lehden toiminnasta. Meni kyllä riman alta ja lujaa!

Toivon tosiaan, että seiska saa sanktiota jutustaan!!

Vierailija
6/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Idols-kilpailijan lapsi voi olla tuolla tavalla vapaata riistaa? Täysin moraalitonta. En ole ennenkään lehteä lukenut mutta tuosta pistin jo palautetta lehdelle.

Vierailija
7/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agnesin äiti oli itse antanut haastattelun jos ei olisi antanut niin juttua ei olisi. Aina on julkisuuden/rahan haluisia ihmisiä ja Puolassa haastattelupalkkiolla eletään pitkä tovi.

Mitä Agnes voisi edes kommentoida mitään mikä olisi lieventävä asianhaara? Mun mielestä nyt jo nolannut itsensä moneen kertaan jutuissaan koskien lasta(an). Olisi Agnesin kanaata pysyä hiljaa koko lapsesta jos ei meinaa olla lapsen elämässä niin kuka siitä lapsesta olisi saanut tietää?

Vierailija
8/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kovin fiksua sekään että retostelee lehdissä tyttärensä asiat tuohon sävyyn

Vierailija
9/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Eiköhän siellä tehdä juttuja ihan tietyllä tyylillä, jotta niistä saataisiin mahdollisimman myyviä. Ei niiden tarkoitus ole saada mitään totuutta tai oikeaa kuvaa asiasta ilmi.

Vierailija
10/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaa, jotaa mm, kiusattu kun äiti ei käy missään koulun jutuissa.

Vierailija
11/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sille olemassa joku puolustus? Toivottavasti Agnes ei ainakaan voita Idolsia.

Vierailija
12/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Agnesin äiti oli itse antanut haastattelun jos ei olisi antanut niin juttua ei olisi. Aina on julkisuuden/rahan haluisia ihmisiä ja Puolassa haastattelupalkkiolla eletään pitkä tovi.

Mistä sitä tietää mitä seiska on pojalle sanonut että on saanut kuvat? Miten nämä ihmiset voisivat tarkistaa mitä tekstiä heistä kirjoitetaan? Mistä he voisivat tietää edes sitä millainen lehti seiska on? Seiska muuttelee juttuja muutenkin ihan mieleisikseen, onko enää parempaa kohdetta kuin ihmiset jotka asuvat toisessa maassa eivätkä puhu edes samaa kieltä?

Vierailija
13/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on katkera myös ex-miehensä uudelle naisystävälle. Luulisi pojalle olevan hyväksi, äitinsä ja isänsä kun on menettänyt, saada pitää yhteyttä isoisäänsä

Vierailija
14/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun tekeminen on sen jälkeen helppoa, Agnes on julkkis Suomessa ja lehti haluaa nyt tehdä juttua myös sukulaisista. Ja siihen vaan äitiä ja poikaa poseeraamaan kuviin seiskan lahjat kädessä...

Todellinen riman alitus!

Vierailija
15/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN ON MAHDOLLISTA että se poika on tulossa pian Suomeen asumaan Agnesin kanssa jos em. jutut pitävät paikkansa?

Tajuaako joku tätä vai eikö poika olekaan tulossa ja A valhtelee, vai?

Vierailija
16/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmasti oppii poikansa suhteen jotain tässä mediamylläkässä ja iän karttuessa, joten idols-rahat voisivat auttaa poikaa jatkossa! Hänellä on varmasti ollut syynsä, mm. Puolan köyhyys ja nuori ikä, miksi ei ole oikein äitinä osannut olla, mutta onko liian myöhäistä, kysyn minä?

Mietin tässä vaan omaa äitiäni, joka on alkoholisti, että mikäli hän nyt ryhdistäytyisi. Vaikka olen jo 28, olisin kiitollinen, jos voisimme olla edes jossain väleissä ja hän olisi tukenani tässä raskaudessani ja muissa elämän tilanteissa.

Vierailija
17/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehden mukaan mummo sanoi, että oli rajalle muutetuuaan ilmeisesti ansainnut paljon kun oli ostellut ITSELLEEN kalliita vaatteita, meikkejä jne....

Vierailija
18/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääpaino on mielestäni tässä vastuuttomasti toimivalta seiskalta.

Miettikää nyt itsekin te Agnesin tekoja mietiskelevät, että jos itse osallistutte johonkin julkisuudessa olevaan skabaan ja teidän taustojanne tutkitaan ja niistä tehdään juttuja.

Täähän on nykypäivänä lehtien homma. Etsivät kaikilta tv-ohjelmissa esiintyviltä heidän mahdollisia juttuja menneisyydestä. Nyt vaan mun mielestä menivät liian pitkälle, kun tämä juttu meni toisiin ihmisiin, ohjelmassa esiintyvän sukulaisiin.

Kaikki nämä missien, talo-ohjelman ym. koulukiusaamiset sun muut jutut on koskeneet vain tätä osallistunutta henkilöä.

Vaikka ette hyväksyisikään Agnesin toimintaa, tai sitä mitä siitä tiedätte tai luulette tietävänne, niin lehti meni kyllä nyt yliäyräiden tämän juttunsa kanssa! Joku suoja yksityisellä ihmisellä pitää kuitenkin olla.

Miettikää nyt, jos ne kaivais teidän vanhan narkkaripoikaystävän tms. kertomaan juttuja teistä aiemmin.

Agnes olkoon rauhassa, älkää keskenkasvuiset moralisoiko häntä omien subjektiivisten näkemystenne perusteella.

Vierailija
19/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän varmasti oppii poikansa suhteen jotain tässä mediamylläkässä ja iän karttuessa, joten idols-rahat voisivat auttaa poikaa jatkossa! Hänellä on varmasti ollut syynsä, mm. Puolan köyhyys ja nuori ikä, miksi ei ole oikein äitinä osannut olla, mutta onko liian myöhäistä, kysyn minä?

Mietin tässä vaan omaa äitiäni, joka on alkoholisti, että mikäli hän nyt ryhdistäytyisi. Vaikka olen jo 28, olisin kiitollinen, jos voisimme olla edes jossain väleissä ja hän olisi tukenani tässä raskaudessani ja muissa elämän tilanteissa.

Ehkä Agnesilla on ollut syynsä. Hän on mielestäni itseasiassa toiminut juuri niin kuin vastuullinen ihminen toimii, hän on antanut poikansa hoidettavaksi luotettavalle ja turvalliselle aikuiselle, koska on itse ilmeisesti pitänyt itseään kykenemättömänä siihen. Hän on ehkä ollut tilanteessa missä moni Suomalainen olisi päätynyt tappamaan sekä poikansa että itsensä...

Vierailija
20/33 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten osti varmaan ammattiaan varten. Me ainakin äänestämme Agnesta.

Vierailija:

lehden mukaan mummo sanoi, että oli rajalle muutetuuaan ilmeisesti ansainnut paljon kun oli ostellut ITSELLEEN kalliita vaatteita, meikkejä jne....