Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Oikea naiskatsoja kirjoitti:
Likes naiskatsoja kirjoitti:
Joku on kirjoittanut tänne minuna. Todella lapsellista tuollainen. En voi inhottaa niin paljoa. En ole lopettanut sarjan katsomista ja toivon Kallelle kirurgia.
Siis minä olen oikea naiskatsoja. En pidä siitä,että joku esiintyy minuna.
Mitäs jos rekisteröisit nimimerkkisi, niin ei muut kirjoittelisi sinuna.
Jos kaikki suomen poliisit olis tollasia kuin Linda niin tää maa olis rikollisten vallassa.
Miten Alissa tiesi kysyä että "Löytyks Anton?" Jiriltä? Mistä tiesi että Anton oli kadonnut?
Ja eikö Kalle ollut eilisen jaksossa lähdössä pois Moosesta? Miten sitten uudestaan istui siellä Monican kanssa kun puhelin oli pudonnut?
Tänään mainittiin taas Eira, kun Kalle soitti löytötavaratoimistoon. Eiraa pidetään siis edelleen miljöönä, ei Munkkaa...
Aika lepsusti Lindan kollega suhtautuu siihen, että Linda on poliisina ollut koko ajan tietoinen Antonin rikollisista puuhista.
Joku ehdotti nimimerkin rekisteröintiä. Mietin sitä, mutta tuossa "kirjaidu"-kohdassa kysyttiin liikaa tietoja. Joka tapauksessa en ymmärrä, miksi joku haluaa esiintyä minuna. Minä en mielestäni ole myöskään loukannut ketään kirjoittajaa mitenkään. En hauku tosia keskustelijoita ja esitän vain mielipiteitäni sarjasta. Olen esittänyt huomioita sarjan liiallisesta alkoholinkäytöstä, johon usea muukin on viime aikoina selvästi herännyt. En myöskään kommentoi tuota asiaa niin kuin aikaisemmin, enkä myöskään jauha Kallestakaan entiseen tapaan. Joku haluaa minun selvästi häipyvän tästä keskustelusta.
Joku ehdotti nimimerkin rekisteröintiä. Mietin sitä, mutta tuossa "kirjaidu"-kohdassa kysyttiin liikaa tietoja. Joka tapauksessa en ymmärrä, miksi joku haluaa esiintyä minuna. Minä en mielestäni ole myöskään loukannut ketään kirjoittajaa mitenkään. En hauku tosia keskustelijoita ja esitän vain mielipiteitäni sarjasta. Olen esittänyt huomioita sarjan liiallisesta alkoholinkäytöstä, johon usea muukin on viime aikoina selvästi herännyt. En myöskään kommentoi tuota asiaa niin kuin aikaisemmin, enkä myöskään jauha Kallestakaan entiseen tapaan. Joku haluaa minun selvästi häipyvän tästä keskustelusta.
Ei kukaan halua sun poistuvan, joku on vaan inhottava
Ei niihin kohtiin tarvitse laittaa omia oikeita tietojaan...
Olette oikeassa. Päätin siis rekisteröidä tämän nimimerkin.
Joku esiintyy taas minuna. En ole rekisteröinyt tätä nimimerkkiä, enkä aio koskaan tälle palstalle rekisteröityä. Kirjoitan tänne jatkossa ilman nimimerkkiä tai sitten häivyn kokonaan tästä keskustelusta. Jollakin on siis hauskaa kiusata minua. En ymmärrä, mitä siitä saa, että saa ajettua minut ulos täältä. En ole loukannut ketään.
Kaipa minun on sitten häivyttävä täältä lopullisesti. Kirjoittakoot itse kukin tänne mitä haluaa, mutta ilmeisesti minä en voi tänne enää kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa minun on sitten häivyttävä täältä lopullisesti. Kirjoittakoot itse kukin tänne mitä haluaa, mutta ilmeisesti minä en voi tänne enää kirjoittaa.
Vaihda takaisin Kallehulluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda takaisin Kallehulluun!
Nyt pidän joka tapauksessa taukoa tänne kirjoittamisesta, enkä ole ihan heti tulossa takaisin. Ehkä tilanne rauhoittuu aikaa myöten.
Pieni kepponen vain. Vaihdoin nyt nimimerkkini.
eikö täällä pitänyt keskustella Salkkareista eikä palstailijoista.????
Vierailija kirjoitti:
Miten Alissa tiesi kysyä että "Löytyks Anton?" Jiriltä? Mistä tiesi että Anton oli kadonnut?
Ja eikö Kalle ollut eilisen jaksossa lähdössä pois Moosesta? Miten sitten uudestaan istui siellä Monican kanssa kun puhelin oli pudonnut?
Huoh älä takerru pieniin asioihin... kaikkia keskusteluja ei näytetä sarjassa, joten Jiri oli ehkä puhunut tästä Alissan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh älä takerru pieniin asioihin... kaikkia keskusteluja ei näytetä sarjassa, joten Jiri oli ehkä puhunut tästä Alissan kanssa.
Keskustelun nimi on "Miks salkkareissa" joten kyllä täällä saa kysyä pikkuasioitakin.
Ei tässä keskutelussa enää muuta kuin väännetä jostain asiasta.
Ihan pilattu koko ketju.
Oikeasti lavastetyypit menkää pois, ihan oikeasti. Tajuatteko että ketään ei kiinnosta ne paikat joissa kuvataan ja mitkään typerät lavasteet?!
Tajuatteko? Dorkat, kai te huomaatte ne edes alapeukuista?
Jospa sen putkiremppa käänteen tarkoitus olikin vain saada kuvaukset pääasiassa muutaman lavasteen varaan jotta pystyisi muita siirtelemään. Esimerkiksi juuri tehdä lisää tilaa ja uusia kuvakulmia näyttää mukana olevan. Sarjan kannalta ei mun mielestä ollut mitään kovin suurta järkeä koko rempalla.