Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Koska alkoholi on monen elämässä niin tärkeässä osassa niin voisivat yhdessä perustaa vertaistukiryhmän ja tukea toisiaan käytön rajoittamisessa ja elämässä ilman alkoholia.
Eniten sarjassa ärsyttää alkoholikeskeisyys. Onko yhtään hahmoja, joka ei olisi vetänyt sarjassa kännejä tai sekoillut kännissä ?
Haluaisin että ViskiViiva sotkisi rapun seinät hedelmäsalaatilla. Aatelkaa! Myös sitä ViskiViivalle ja Limalle pedattua suhdetta voisi ihan hyvin nostaa uudelleen henkiin. Lima voisi siivota rapun seinät ja saada siitä rahallisen korvauksen, saisi velkansa maksettua. Sponsoroiko Fiat salkkareita? Ehkä jotebkin epäsuorasti. On ainakin Viinikumilla ja Runotytöllä näkynyt Fiat. Ei se toki tarkoita aina sponsorointia :) Missäs meidän Ms. Äidinkielenopettaja piileksii? Ois hauska kuulla sitä pulkunviilausta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jaksetaan itkeä alapeukkujen määrästä? Onko tänne kirjoittaneiden itsetunto jostain peukuista kiinni? Tossa ylempänä sulla on viisi alapeukkua, ei oo mitenkään järkyttävä määrä :D Peukuttajilla voi olla vaikka mitä syitä alapeukuttaa (tai yläpeukuttaa) esimerkiksi joku voi kokea itse kommentin tylsänä tai turhana, joku voi olla täysin eri mieltä tai sitten ihan vaan trollata.. Elääkö ihmiset tällä palstalla, kun muutaman tunnin päästä kommentoimisen jälkeen ollaan täällä jo ihmettelemässä peukkuja ;D
Kyllähän Monica ja Evakin kerkeävät varmaan vielä syksyn aikana alapeukuttamaan toisiaan eikä kumpikaan ota sitä pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkihahmoa ei enää ole kun teki ihan käsittämättömiä asioita, joita en voi hyväksyä.
Olet kirjoittanut pariinkin otteeseen, ettet aio aihetta enää kommentoida, mutta silti hra ylilääkäri ja alholi nousee yhä uudestaan ja uudestaan esille viesteissäsi..😏
Spoiler - mielipiteitä huomisen tiimoilta:
Seuraavassa jaksossa nitisee vuorostaan Jirin kengät :D
Miksei Kristiina maksanut itse niitä sairaalakulujaan, jotka edesauttoi Ismon rahavarojen hupenemista?
Veikkauksia mitä Ismo puuhasi tietokoneellaan samalla kiroillen? Pikavippivelkoja? Aki vienyt ne tilin viimeiset pari tonnia? Vai onko Ismo sittenkin sijoittanut rahat ja nyt on tullut takkiin? Jotain muuta?
Minusta Gunnar on sympaattinen hahmo. Voi kunpa hänen ja Ullan onni kestäisi. En tahtoisi Gunnarin menehtyvän enkä Dahlian pilaavan välejä.
Hämmentävää nähdä Camilla niin empaattisena isänsä seurassa, kun oon aiemmin tottunut näkemään Camillasta pelkkää jääkuningatarmeininkiä ja lakonista puhetta ilmekään värähtämättä.
Severin käytös Jannea kohtaan melko törkeää.
Joo mutta milloin saadaan sarjaan se kirurgi??! Ja milloin Matti Nykänen kiinnitetään sarjaan? Voisi olla Karin bestis ja näyttää severeille sun muille aloittelijoille miten tod. miähet ottavat brenkkua. Kirurgikin voisi leikata kännissä. Sarjankin voisi kirjoittaa kännissä kaljapalkalla. Mihin se muka huononisi? Saataisi useammin kulisseiksi Pasilan ja Kisiksen putkatiloja ja joku tossari spin off, jossa kirjoittajilla on 15 min miniosat ja julkisuus.
Haluaisin myös, että kamera zoomaisi kirurgin aukinaisen paidan välistä rehottaviin rintakarvoihin ja six packiin, joka on muotoiltu contourina siihen kaljamahan päälle. Kuitennkin kun budjetti on pieni tekisi Nykänen kaksoisroolin seksikkäänä kirurgina ja Kallen salaisena ihastuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkihahmoa ei enää ole kun teki ihan käsittämättömiä asioita, joita en voi hyväksyä.
Olet kirjoittanut pariinkin otteeseen, ettet aio aihetta enää kommentoida, mutta silti hra ylilääkäri ja alholi nousee yhä uudestaan ja uudestaan esille viesteissäsi..😏
Vaikea päästä yli. Myönnän nyt vihdoin, että silloin 2000-luvun alussa hahmo oli ensimmäinen, jota kohtaan tunsin jotain.Kyse oli kuitenkin lähinnä sen tajuamisesta,että onhan niitä miehiäkin olemassa. Aloin siis tämän myötä teininä ajatella, että minulla saattaa jopa olla heteroseksuaalisia tuntemuksia.
Kallellahan on jo ollut yksi kuuma kirurgihoito, joten ei samojen aiheiden kierrätystä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kallellahan on jo ollut yksi kuuma kirurgihoito, joten ei samojen aiheiden kierrätystä, kiitos.
Kuka muka ? Sitä Katariina-juttua ei lasketa. Täällähän on toivottu Kallen kohtaavan jonkun oikein komean bimieskirurgin.
Vierailija kirjoitti:
Severin ja Violan kännikokeilu harmittaa Evaa ainoastaan siksi, koska sen viskit on juotu. :)
Joka käänteessähän se miettii vain viskipaukkujaan.
Nekin olivat varmaan Lasselta jääneet, ja nyt Eva "Viskityttö" Tamminen hermostuu, kun joku muu juo niitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska alkoholi on monen elämässä niin tärkeässä osassa niin voisivat yhdessä perustaa vertaistukiryhmän ja tukea toisiaan käytön rajoittamisessa ja elämässä ilman alkoholia.
Talon kellarissahan voisi kokoontua Pihlajakadun oma AA, johon lähestulkoon jokaisen rapun asukkaan tulisi osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea päästä yli. Myönnän nyt vihdoin, että silloin 2000-luvun alussa hahmo oli ensimmäinen, jota kohtaan tunsin jotain.Kyse oli kuitenkin lähinnä sen tajuamisesta,että onhan niitä miehiäkin olemassa. Aloin siis tämän myötä teininä ajatella, että minulla saattaa jopa olla heteroseksuaalisia tuntemuksia.
Ehkä sun pitäisi ottaa vähän etäisyyttä tähän sarjaan..? Tämä on tarkoitettu sellaiseksi aivot narikkaan -hyvänmielenohjelmaksi. Ei pidä ottaa sen tapahtumia liian vakavasti. Jos se aiheuttaa liikaa ahdistusta, niin ehkä kannattaa vieroittautua sarjasta ainakin hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon kellarissahan voisi kokoontua Pihlajakadun oma AA, johon lähestulkoon jokaisen rapun asukkaan tulisi osallistua.
Höpö höpö. Ihmeellistä kukkahattutäteilyä. Antakaas Evan juoda viskipaukkujaan, Monican, Camillan ja Kallen lipittää viinejään, sekä Stuban, Segen ja Karin hörppiä saunakaljojaan rauhassa vaan. Kai sitä ihminen saa rentoutua ;)
Ei jumalauta Eva on ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jaksetaan itkeä alapeukkujen määrästä? Onko tänne kirjoittaneiden itsetunto jostain peukuista kiinni? Tossa ylempänä sulla on viisi alapeukkua, ei oo mitenkään järkyttävä määrä :D Peukuttajilla voi olla vaikka mitä syitä alapeukuttaa (tai yläpeukuttaa) esimerkiksi joku voi kokea itse kommentin tylsänä tai turhana, joku voi olla täysin eri mieltä tai sitten ihan vaan trollata.. Elääkö ihmiset tällä palstalla, kun muutaman tunnin päästä kommentoimisen jälkeen ollaan täällä jo ihmettelemässä peukkuja ;D
Ei se mun viesti ollut kyllä mitään itkua, että älä huoli en itkenyt itseä uneen alapeukkujen takia :D Mua vaan kiinnosti miks niin moni oli eri mieltä mun kanssa, mutta selvis sillekkin ihan looginen selitys. En muistanutkaan että Nella on sen ikäinen, jotenkin oli vaan vaikea ajatella että Jiri ois jo niin "vanha" :D Salkkareissa nyt iät ei muutenkaan aina mee ihan yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Alissa mikään alaikäinen ole? Minusta vaikuttaa parikymppiseltä
Voihan teini-ikäinen vaikuttaa parikymppiseltäkin.
Olen viime päivinä katsellut vanhoja 2000-2002 vuoden Salkkareita. Voi luoja, että porasin kun pitkästä aikaa katsoin jakson, jossa Miia kuoli! Ja muutenkin kaikki Miia ja Saku -jutut olivat niin söpöjä. En ymmärrä, miten muistin vielä kaikki tapahtumat niin hyvin, vaikka olin tuolloin 2000-luvun alussa 5-6 -vuotias. Tulisipa joku vanha hahmo käymään Salkkareissa. Vaikka Silja tai Saku. En tosin tiedä, mitä heillä enää olisi Pihlajakadulla. Elinakin voisi tulla joskus katsomaan Talea, Karia ja Ullaa.
Liikkuuko Jirin päässä mitään?! Viikon seurustelun jälkeen ajattelee, että lapsilla on parempi olla Alissan kuin Evan kanssa! Sitten vielä kuvittelee, että lapset ilosta riemuiten muuttavat majataloon, jos saavat huonepalvelun kautta mättää mitä ikinä haluavat.
Aaargh!! Melkein jo toivon Nellalle sellaista lohdutonta suruun syömistä, josta kehkeytyy syömishäiriön kautta masentumista ja itseinhoa. Severi saisi jatkaa alkoholin kittaamista Amandan takahuoneesta saaduilla viineillä. Olisin kerrankin onnellinen siitä, että Moilanen tekisi hetkellisen paluun! Saisi Jiri kuulla kunniansa.
Severin ja Violan kännikokeilu harmittaa Evaa ainoastaan siksi, koska sen viskit on juotu. :)
Joka käänteessähän se miettii vain viskipaukkujaan.