Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:23"]Liisan inhoajille tulossa tyydytystä ensi viikolla! (juonipaljastukset julkaistu)
[/quote] Haloo, en mä nyt kenellekään hahmolle kuolemaa toivo, paitsi tietysti oikeille pahiksille. Mitä pahaa Kristiina on muka tehnyt? Letittää hiuksensa eikä halua kotiinsa ylimääräisiä ihmisiä? En itsekään pidä siitä että Kristiina valittaa Larista, mutta en mä silti sille kuolemaa toivo. Vissiin ne jotka näin ajattelee toivoo kanssaihmisilleen tosielämässäkin niin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:23"]Liisan inhoajille tulossa tyydytystä ensi viikolla! (juonipaljastukset julkaistu) [/quote] Haloo, en mä nyt kenellekään hahmolle kuolemaa toivo, paitsi tietysti oikeille pahiksille. Mitä pahaa Kristiina on muka tehnyt? Letittää hiuksensa eikä halua kotiinsa ylimääräisiä ihmisiä? En itsekään pidä siitä että Kristiina valittaa Larista, mutta en mä silti sille kuolemaa toivo. Vissiin ne jotka näin ajattelee toivoo kanssaihmisilleen tosielämässäkin niin.
[/quote]
C'mon, tuskin tota koko liisajuttua ois mainostettu juonipaljastuksissa jos sille oikeesti sattuis jotain siinä. Perus salkkarihypeä tää vaan on ja itse tapahtuma onkin sitten tylsä läheltä piti -tilanne, joka käsitellään olankohautuksella.
Oikeesti kyllä rasauttaa toi Liisa. Miksi edes on Ismon kanssa ja mitä sananvaltaa sillä pitäis muka olla Ismon kämpän asukkaisiin? Eikös Sannikin oo jo ainakin melkein täysi-ikäinen, eli ihan itse sais kyllä muuttaa omaan kotiin ja opetella siellä hoitamaan vauvansa. Ei sillä että ymmärtäisin Larin ja Kallenkaan asumista Ismolla, Kallenhan piti muuttaa sinne vain Ismon syöpähoitojen ajaksi ja Larinkin väliaikaisesti. Miten Kalle edes kehtaa kiukutella siitä, saako Lari asua siellä Ismolla vai ei? Tossa koko kommuunissa ei oo mitään järkeä ja toivon sen normalisoituvan äkkiä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:23"]Liisan inhoajille tulossa tyydytystä ensi viikolla! (juonipaljastukset julkaistu) [/quote] Haloo, en mä nyt kenellekään hahmolle kuolemaa toivo, paitsi tietysti oikeille pahiksille. Mitä pahaa Kristiina on muka tehnyt? Letittää hiuksensa eikä halua kotiinsa ylimääräisiä ihmisiä? En itsekään pidä siitä että Kristiina valittaa Larista, mutta en mä silti sille kuolemaa toivo. Vissiin ne jotka näin ajattelee toivoo kanssaihmisilleen tosielämässäkin niin.
[/quote]
C'mon, tuskin tota koko liisajuttua ois mainostettu juonipaljastuksissa jos sille oikeesti sattuis jotain siinä. Perus salkkarihypeä tää vaan on ja itse tapahtuma onkin sitten tylsä läheltä piti -tilanne, joka käsitellään olankohautuksella.
Oikeesti kyllä rasauttaa toi Liisa. Miksi edes on Ismon kanssa ja mitä sananvaltaa sillä pitäis muka olla Ismon kämpän asukkaisiin? Eikös Sannikin oo jo ainakin melkein täysi-ikäinen, eli ihan itse sais kyllä muuttaa omaan kotiin ja opetella siellä hoitamaan vauvansa. Ei sillä että ymmärtäisin Larin ja Kallenkaan asumista Ismolla, Kallenhan piti muuttaa sinne vain Ismon syöpähoitojen ajaksi ja Larinkin väliaikaisesti. Miten Kalle edes kehtaa kiukutella siitä, saako Lari asua siellä Ismolla vai ei? Tossa koko kommuunissa ei oo mitään järkeä ja toivon sen normalisoituvan äkkiä.
[/quote]
Kalle 35 vee asustaa Ismon nurkissa. Kun Ismo parani, niin olisi muuttanut pois, kuten normaalit ihmiset tekee. Tosin Liisa Fucking Kristiinakin jäi vaan Ismolle asumaan, vaikka oli niin himskutin vihainen Ismolle kissakepposista. Onko Helsingistä työssäkäyvän noin vaikeaa löytää asuntoa?
Muutenkin koko pihlajakatu kommuuneita täynnä: Sieviset, Ismon kämppä ja Taalasmaiden lukaali. Kalle muuttaa varmaan sen Moonikan luo. Sieltä kämpästähän se Ismonkin luokse muutti.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:24"]Joutuuko Lari muuttaa veke Letti-Liisan takia? [/quote] Sais kyllä jo muuttaa. Aikuinen ihminen loisii toisten kotona ilmaiseksi vaikka käy töissä.
[/quote]
Maksaako Letti-Liisa muuten vuokraa Ismolle?
Tuli tuosta Letti-Liisasta mieleen - eilisessä jaksossa oli historiallisesti hiukset ponnarilla, ei lettiä! Johan Liisa repäisi.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:24"]Joutuuko Lari muuttaa veke Letti-Liisan takia? [/quote] Sais kyllä jo muuttaa. Aikuinen ihminen loisii toisten kotona ilmaiseksi vaikka käy töissä.
[/quote]
Maksaako Letti-Liisa muuten vuokraa Ismolle?
[/quote]
Ei varmaan maksa. On niin itsekäs ja ärsyttävä ämmä, että varmaankin olettaa Ismon maksavan hänelle siitä että suostuu siellä asustamaan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:35"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:24"]Joutuuko Lari muuttaa veke Letti-Liisan takia? [/quote] Sais kyllä jo muuttaa. Aikuinen ihminen loisii toisten kotona ilmaiseksi vaikka käy töissä. [/quote] Maksaako Letti-Liisa muuten vuokraa Ismolle? [/quote] Ei varmaan maksa. On niin itsekäs ja ärsyttävä ämmä, että varmaankin olettaa Ismon maksavan hänelle siitä että suostuu siellä asustamaan.
[/quote]
Alkaisin Ismona vaatia vuokraa Letiltä ja sen äpärältä ja sen äpärän tulevalta äpärältä. Eihän Ismo edes ole sen Sannin babyn vaari!
En vieläkään voi ymmärtää miten rennosti Kalle ottaa sen, että hänen armas äitinsä yhtäkkiä vaan palasi. Mutsi porskuttanut jossain uudella henkilöllisyydellä samalla kun isä mäiskii pentujaan joista toinen sairastaa vieläpä vakavaa syöpää ja lopulta kuolee siihen. Ja pam, yhtäkkiä vaan mutsi tulee takaisin kaikkien elämään ja vieläpä ulisee luottamuksesta ja "olen jo menettänyt yhden tyttären nyyhkis" ja hengailee Ismolla kuin omalla tontillaan aivan pokkana.
Jep, otan tosissaan... :D
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:51"]
En vieläkään voi ymmärtää miten rennosti Kalle ottaa sen, että hänen armas äitinsä yhtäkkiä vaan palasi. Mutsi porskuttanut jossain uudella henkilöllisyydellä samalla kun isä mäiskii pentujaan joista toinen sairastaa vieläpä vakavaa syöpää ja lopulta kuolee siihen. Ja pam, yhtäkkiä vaan mutsi tulee takaisin kaikkien elämään ja vieläpä ulisee luottamuksesta ja "olen jo menettänyt yhden tyttären nyyhkis" ja hengailee Ismolla kuin omalla tontillaan aivan pokkana. Jep, otan tosissaan... :D
[/quote]
Mua ärsyttää tuo Liisa-Kristiinan käytös ihan sairaasti myös. Vaikka kyseessä onkin tv-ohjelma.
Nyt, kun Kallen ja Liisa-Kristiina välit on mennyttä, niin toivottavasti Kalle avaa sanaisen arkkunsa ja ilmottelee esimerkiksi tuosta Miian kuolemasta ja äidin itsekkyydestä oikein kunnolla. Ismo on stana enkeli tohon Liisaan verrattuna!
Toivottavasti Letti häipyy sarjasta. Onko Akikin lähdössä? Ja kuoleekohan se Marianna vai onkohan taas joku läheltä piti-juttu. Jos kuolee niin palaa parin vuoden päästä kostamaan Segeille "lavastin kuolemani"
Marianna lyö nyrkillä peilin rikki -ei naarmuakaan. :D
Heidi ja Jiri on niin nähty pariskunta jo... Heidi yhteen Jannen kanssa, ja Jirille sopis vaikka Monica! Ois ainakin hyvännäkönen pari. :D
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:15"]
Toivottavasti Letti häipyy sarjasta. Onko Akikin lähdössä? Ja kuoleekohan se Marianna vai onkohan taas joku läheltä piti-juttu. Jos kuolee niin palaa parin vuoden päästä kostamaan Segeille "lavastin kuolemani"
[/quote]
Ei kuole. Kai sille on jo kirjoitettu säpinää Sergein kans, ni saadaan uus kolmiodraama kun Peppikin palaa pian takasin.
Liisasta on tosiaan tullut ärsyttävä nalkuttava tantta.
Sergei tänään kuitenkin pelastaa Mariannan hengen..
Noniin hienoa, siellä on sitten kaksi demonilasta, severi ja tää tenuäidin tuleva, jos siis aaro on on sannin isä :D
Tuo Mariannan kuollutta siskoa näytellyt tyttö on aivan varmasti "Oliverin" sisko. Samat eleet.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:59"]
Kallekin saisi jo muuttaa omilleen. Miksi ylilääkäri asuu vanhempiensa kanssa?
[/quote]
Etsä tiedä että Helsingissä on niin huono asuntotilanne?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:16"]Onkohan Sebastianin päänmenoksi keksitty jotain jännää nyt kun sen naisystävä ja oma äiti hylkäsi? Ehkä siitä tulee samanlainen hullu kuin Mariannasta!
[/quote]
Lols, miksi alapeukut? :D mammat suuttuu kun vähän paljastaa maanantain jaksosta?
[/quote]
Ei, sillä katson itsekin jaksot ennakkoon, eli tuo eka kommenttisi ei paljastanut minulle mitään uutta. Alapeukutukseni oli kohdustettu tuohon viimeiseen lauseeseen siitä syystä, että aiheena hulluus on jo niin kulunut ja tylsä juonikuvio + Sebastian ei minusta vaikuta tippaakaan sellaiselta, joka seuraavaksi flippaisi.