Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
2881/27326 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasko kukaan keskiviikon (muistaakseni) jaksossa, että Larin voileipä katosi mystisesti? :D Se piti sitä kädessä ja riiteli Kallen kanssa, lähti sen leivän kanssa eteiseen ja seuraavaksi nappas naulakosta takin sun muut kamppeet... Leipä hävisi yhtäkkiä :D Kiinnitin huomiota, koska jostain syystä katseeni oli koko ajan kiinni siinä leivässä.

Vierailija
2882/27326 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla sitä jaksoa kun Kalle saa tietää Larin isyydestä. Odotan innolla myös Larin ja Kallen eroa. Tai sitten selviääkin, että myös Kallella on salattu lapsi. Minulla on omat teoriani tulevista tapahtumista ja olen aikaisemminkin osunut oikeaan. Yllättävän vähän syksyn jaksoissa on tapahtunut. Murhatutkinta on välillä ikään kuin unohdettu, mutta ainakaan minua ei ole vielä ruvennut ärsyttämään se, että murhaan liittyen ei ole selvinnyt mitään uutta. En ole nähnyt tämän viikon jaksoja, mutta ymmärtääkseni joku tyyppi ilmeisesti kyttäilee Monicaa. Luulen, että se sekopää Kallen ex on tullut takaisin vainoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/27326 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Luin juonipaljastukset enkä taida olla kovin innostunut tämän yhden parivaljakon mahdollisesta lähentymisestä, siis muussakin kuin kaverimielessä.. Tai onkohan tässä taas vain yksipuoliset tunteet kyseessä.

Vierailija
2884/27326 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:19"]

Odotan innolla sitä jaksoa kun Kalle saa tietää Larin isyydestä. Odotan innolla myös Larin ja Kallen eroa. Tai sitten selviääkin, että myös Kallella on salattu lapsi. Minulla on omat teoriani tulevista tapahtumista ja olen aikaisemminkin osunut oikeaan. Yllättävän vähän syksyn jaksoissa on tapahtunut. Murhatutkinta on välillä ikään kuin unohdettu, mutta ainakaan minua ei ole vielä ruvennut ärsyttämään se, että murhaan liittyen ei ole selvinnyt mitään uutta. En ole nähnyt tämän viikon jaksoja, mutta ymmärtääkseni joku tyyppi ilmeisesti kyttäilee Monicaa. Luulen, että se sekopää Kallen ex on tullut takaisin vainoamaan.

[/quote]'

Valtteri on linnassa. 

Vierailija
2885/27326 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:28"]

Valtteri on linnassa. 

Suomessa raiskauksesta annetaan aivan liian lieviä tuomioita. On siis voinut kaikessa hiljaisuudessa vapautua tai vaikka karata vankilasta.

Vierailija
2886/27326 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:31"]

Onko se Moosessa Evaa kyttäävä mies Heikki??? Mun lapset väittää niin, se on kuulemma sama, maskeerattu vain tuollaiseksi. :)  Heikki ei kuulemma oikeasti kuollut, kertoo tuo alakoululaisten sherlock-toimisto.

Tuo olisi kyllä kieltämättä aikamoinen käänne.

Vierailija
2887/27326 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:28"]

Valtteri on linnassa. 

Suomessa raiskauksesta annetaan aivan liian lieviä tuomioita. On siis voinut kaikessa hiljaisuudessa vapautua tai vaikka karata vankilasta.

[/quote]

Jep, mutta tollainen sarjaraiskaus keissi on ehkä vähän eri videointineen kaikkineen. 

Vierailija
2888/27326 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä vauva.fi keskustelupalstan paras keskusteluketju. Paljon tässä viestejä onkin ja aika pitkälle asiassakin on pysynyt.

Vierailija
2889/27326 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani niin odotan jaksoa, missä Kristinalle ja Sannille paljastuu himo-Heikin törkeydet. Siinä nousee naisten mutrut potenssiin kymmenen.

Vierailija
2890/27326 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:48"]

Aika pitkään Letillä kyllä kärysi, normaalisti tossa ajassa olis jo vähintääkin puolikalju. :D jos mun hiukset palais niin ekana kyllä juoksisin hanan alle tai alkaisin jollain tyynyllä tms hakkaan hiuksia. Letti istuu tyynenä penkillä TEHKÄÄ JOTAINNNN! :D Voivoi, miten fiktiivinen hahmo voikaan ärsyttää näin paljon. :D

[/quote] Voi, on sullakin ongelmat ja ärsytyksenaiheuttajat. Fiktiivinen hahmo fiktiivisessä sarjassa ärsyttää niin tolkuttomasti et mä en siis kestä. En oikein ymmärrä, miten on mahdollista pitää Kristiinaa noin ärsyttävänä. Itse suhtaudun Mariannan kaltaisiin hahmoihin tunteella, mutta Kristiinaa kohden on täysin neutraalit tuntemukset. Ei ole lempihahmo muttei kyllä millään tavalla aiheuta tarvetta tulla joka päivä ulisemaan nettiin kuinka mua on nyt taas loukattu kun yks hahmo ärsyttää.

[/quote]

Eli siis sun mielestä vain tiettyihin hahmoihin saa suhtautua tunteella?
[/quote] Ei. Taisit ymmärtää viestin tahalten väärin, jotta saisit taas aihetta kitistä? Ette edes itse huomaa, kuika naurettavaksi olette keskustelun vetäneet. Jokaikistä Kristiinan liikettä ja hiushaituvaa kytätään ja arvostellaan. Todella turhaa. Taidatte kaikki olla entisiä koulukiusaajia?
[/quote]

Siis täh. Mä kirjotin ton Lettikommentin ihan läpällä, ja ihmettelin vaan kuinka kauan tukka käryää kun palohälyttinet vaan piippaa, normisti olis kaikki mennyt tossa vaiheessa. :D (ja en oo kirjottanu ku ton ekan viestin). Muuten Letti on mulle ihan neutraali hahmo, menee siinä sivussa. Ei mulla muuta. :D

Vierailija
2891/27326 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2892/27326 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 07:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:48"] Aika pitkään Letillä kyllä kärysi, normaalisti tossa ajassa olis jo vähintääkin puolikalju. :D jos mun hiukset palais niin ekana kyllä juoksisin hanan alle tai alkaisin jollain tyynyllä tms hakkaan hiuksia. Letti istuu tyynenä penkillä TEHKÄÄ JOTAINNNN! :D Voivoi, miten fiktiivinen hahmo voikaan ärsyttää näin paljon. :D [/quote] Voi, on sullakin ongelmat ja ärsytyksenaiheuttajat. Fiktiivinen hahmo fiktiivisessä sarjassa ärsyttää niin tolkuttomasti et mä en siis kestä. En oikein ymmärrä, miten on mahdollista pitää Kristiinaa noin ärsyttävänä. Itse suhtaudun Mariannan kaltaisiin hahmoihin tunteella, mutta Kristiinaa kohden on täysin neutraalit tuntemukset. Ei ole lempihahmo muttei kyllä millään tavalla aiheuta tarvetta tulla joka päivä ulisemaan nettiin kuinka mua on nyt taas loukattu kun yks hahmo ärsyttää. [/quote]   No olipa purkaus taas kerrakseen. Tunnutpa sinäkin kovasti netissä ärsyyntyvän ja ulisevan.    Ohis [/quote] Kovasti? Yksi ensimmäisistä viesteistä, jonka tähän ketjuun kirjoitin. En ulissut, toisin kuin päivästä toiseen sinä ja muut täällä, ihmettelin vain, miksi Kristiina on sinulle elämää suurempi asia. Kyllä se alkaa ärsyttää, kun hyvä ketju täytyy pilata jatkuvalla mollaamisella. Miksi sinulla on siis oikeus ärsyyntyä Kristiinasta, mutta minulla ei ole oikeutta puolustaa häntä? - Ja tuosta hiukset tulessa-kohtauksesta; kaikki ihmiset eivät reagoi kaikkeen samalla tavalla. Ja vaikka reagoisikin ja tuo olisi ollut jollain tapaa väärä reaktio av-raadin mielestä, ei tästä voi syyttää näyttelijää, vaan ohjausta ja käsikirjoitusta. Joten valitan, mutta saitte jälleen yhden syyn vähemmän haukkua hahmoa ja näyttelijää. Kaiken lisäksi tuo olisi minulle ja monelle muulle täysin luonnollinen reaktio, jos olisin hiuksistani TAKAAPÄIN tulessa. Jähmettyisin enkä tietäisi olisiko järkevää liikkua ollenkaan.

[/quote]

Niin, samalla tavalla voidaan ajatella että sinä olet täällä jatkuvasti ulisemassa, kuten syytät muitakin anonyymejä, ehkäpä ekaa kertaa ketjuun kirjoittaneita kuten minuakin. :) 

Vierailija
2893/27326 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:19"]Vitun Stuba ja Vilijonkka. [/quote]

Vilijonkka :'D
http://pre02.deviantart.net/4535/th/pre/i/2012/315/2/6/happy_fillyjonk_by_kol98-d5kog0p.png

Vierailija
2894/27326 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 07:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:48"] Aika pitkään Letillä kyllä kärysi, normaalisti tossa ajassa olis jo vähintääkin puolikalju. :D jos mun hiukset palais niin ekana kyllä juoksisin hanan alle tai alkaisin jollain tyynyllä tms hakkaan hiuksia. Letti istuu tyynenä penkillä TEHKÄÄ JOTAINNNN! :D Voivoi, miten fiktiivinen hahmo voikaan ärsyttää näin paljon. :D [/quote] Voi, on sullakin ongelmat ja ärsytyksenaiheuttajat. Fiktiivinen hahmo fiktiivisessä sarjassa ärsyttää niin tolkuttomasti et mä en siis kestä. En oikein ymmärrä, miten on mahdollista pitää Kristiinaa noin ärsyttävänä. Itse suhtaudun Mariannan kaltaisiin hahmoihin tunteella, mutta Kristiinaa kohden on täysin neutraalit tuntemukset. Ei ole lempihahmo muttei kyllä millään tavalla aiheuta tarvetta tulla joka päivä ulisemaan nettiin kuinka mua on nyt taas loukattu kun yks hahmo ärsyttää. [/quote] Eli siis sun mielestä vain tiettyihin hahmoihin saa suhtautua tunteella? [/quote] Ei. Taisit ymmärtää viestin tahalten väärin, jotta saisit taas aihetta kitistä? Ette edes itse huomaa, kuika naurettavaksi olette keskustelun vetäneet. Jokaikistä Kristiinan liikettä ja hiushaituvaa kytätään ja arvostellaan. Todella turhaa. Taidatte kaikki olla entisiä koulukiusaajia?

[/quote]

Joo siis olen tuo jolle vastasit, enkä ole kertaakaan kirjoittanut Kristiinasta mitään. Ja valitettavasti viestistäsi tuli just sellainen kuva, että koska sinä suhtaudut Kristiinaan neutraalisti eikä se ole "Mariannan kaltainen hahmo", ei Kristiina saa ärsyttää ketään muutakaan tai ainakaan sitä ärsytystä ei saa ilmaista.

Ota myös huomioon, että oletettavasti (toivottavasti? :D) aika monikin katsoo Salkkareita vähän niin kuin ironisesti, mikä tarkoittaa että ihan kaikesta revitään huumoria. Kun eihän se nyt mikään laatusarja ainakaan näyttelijöidensä tai käsikirjoituksensa puolesta ole. Ihanan koukuttava toki silti <3

Vierailija
2895/27326 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2896/27326 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monicalla on ärsyttävät puujalat ja miks niin rumat vaatteet, Monicalla naama venähtänyt ainakin viis senttiä. Odotan kohtausta, jossa Monica, Camilla ja Sergei viettävät kimppakivan illan.

Vierailija
2897/27326 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:17"]

Monicalla on ärsyttävät puujalat ja miks niin rumat vaatteet, Monicalla naama venähtänyt ainakin viis senttiä. Odotan kohtausta, jossa Monica, Camilla ja Sergei viettävät kimppakivan illan.

[/quote]

Tark. Sebastian.

Vierailija
2898/27326 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Janne Janne Janne.... :)))

Vierailija
2899/27326 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stuballa supistelee nyrkki kuin Ismolla konsanaan! :---D

Vierailija
2900/27326 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa, jos Salkkareissa edes joskus kuvattaisiin jotain vuodenaikaisjuhlia (pääsiäinen, joulu, uusivuosi, juhannus, vappu, halloween, pikkujoulut, jne), niistä voisi saada kivoja, ei-niin-puhki-kulutettuja juonenkäänteitäkin.

Minulla on myös ikävä taliyhtiön pihatalkoita (joita oli ennen) sekä Ismon valintaa ja Pihlajakatua. Ilmeisesti Huvilakadulla ja Amandan ulkoterassilla ei saa enää kuvata?

Ketju on lukittu.