Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 07:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:48"] Aika pitkään Letillä kyllä kärysi, normaalisti tossa ajassa olis jo vähintääkin puolikalju. :D jos mun hiukset palais niin ekana kyllä juoksisin hanan alle tai alkaisin jollain tyynyllä tms hakkaan hiuksia. Letti istuu tyynenä penkillä TEHKÄÄ JOTAINNNN! :D Voivoi, miten fiktiivinen hahmo voikaan ärsyttää näin paljon. :D [/quote] Voi, on sullakin ongelmat ja ärsytyksenaiheuttajat. Fiktiivinen hahmo fiktiivisessä sarjassa ärsyttää niin tolkuttomasti et mä en siis kestä. En oikein ymmärrä, miten on mahdollista pitää Kristiinaa noin ärsyttävänä. Itse suhtaudun Mariannan kaltaisiin hahmoihin tunteella, mutta Kristiinaa kohden on täysin neutraalit tuntemukset. Ei ole lempihahmo muttei kyllä millään tavalla aiheuta tarvetta tulla joka päivä ulisemaan nettiin kuinka mua on nyt taas loukattu kun yks hahmo ärsyttää. [/quote] Eli siis sun mielestä vain tiettyihin hahmoihin saa suhtautua tunteella? [/quote] Ei. Taisit ymmärtää viestin tahalten väärin, jotta saisit taas aihetta kitistä? Ette edes itse huomaa, kuika naurettavaksi olette keskustelun vetäneet. Jokaikistä Kristiinan liikettä ja hiushaituvaa kytätään ja arvostellaan. Todella turhaa. Taidatte kaikki olla entisiä koulukiusaajia?
[/quote]
Joo siis olen tuo jolle vastasit, enkä ole kertaakaan kirjoittanut Kristiinasta mitään. Ja valitettavasti viestistäsi tuli just sellainen kuva, että koska sinä suhtaudut Kristiinaan neutraalisti eikä se ole "Mariannan kaltainen hahmo", ei Kristiina saa ärsyttää ketään muutakaan tai ainakaan sitä ärsytystä ei saa ilmaista.
Ota myös huomioon, että oletettavasti (toivottavasti? :D) aika monikin katsoo Salkkareita vähän niin kuin ironisesti, mikä tarkoittaa että ihan kaikesta revitään huumoria. Kun eihän se nyt mikään laatusarja ainakaan näyttelijöidensä tai käsikirjoituksensa puolesta ole. Ihanan koukuttava toki silti <3
[/quote] Marianna oli pelkästään heitto ja esimerkki tunteita herättävästä hahmosta. Ihmettelen vain, kuinka pienestä ihmiset tosiaan ärsyyntyy. Miten pystytte elämään, jos joka ikinen liike ja hiushaituva saa tunteet pinnalle? Ja en siis yhtään ihmettele sitä, jos jotain oikeasti ärsyttävää on tapahtunut tämän hahmon kohdalla, mutta jos yksittäisestä liikkeestä aletaan valittamaan, on se jo naurettavaa.
Laitan faktan oikeasta maailmasta tuohon asiaan, kun Ulla poisti sen materiaalin tietokoneelta.
Poistettu materiaali on mahdollista palauttaa, mahdollisesti jopa kokonaan, jos homman osaa. Jos tietokoneelta poistaa roskakorissa olevat tiedostot, niin niitähän ei ole vielä lopullisesti poistettu. Ainoastaan niiden tietojen kohdalle on se tietojen viemä tila tietokoneen osalta merkitty ns. vapaaksi tilaksi, eli annetaan järjestelmälle lupa kirjoittaa niiden tietojen päälle.
Olen itsekin palauttanut itse poistamiani tiedostoja tietokoneelleni takaisin. Tähän löytyy netistä vaikka kuinka paljon ilmaisiakin palautusohjelmistoja, joita voi kotikoneelleen hankkia ja niitä kokeilla.
Jos tietojen päälle ei ole ehditty vielä kirjoittaa, ne on täysin mahdollista palauttaa jopa kokonaisuudessaan. Mutta mitä pidempään tietokonetta käyttää, sitä todennäköisemmin ja sitä enemmän niiden tietojen päälle kirjoitetaan ja silloin ne on aina yhä vaikeampi palauttaa, paitsi ehkä NSA:n. No, edes NSA ei saa tietoja palautettua, jos on riittävän monta kertaa poistettujen tietojen päälle ylikirjoitettu. Tosin, kaikkein varmin tapa hävittää tiedot lopullisesti on ainoastaan kovalevyn hajottaminen fyysisesti.
Toivon,että sarjan 3000.jaksossa tapahtuu joku kaiken muuttava todellinen shokkikäänne, jota ei ole mitenkään pystynyt päättelemään. Olen ajatellut, että sarjan voisi lopussa paljastua jonkun kuvitelmaksi, uneksi tai huumepäiseksi hallusinaatioksi. Toisessa mahdollisessa loppuratkaisussa talo ja majatalo/kahvila räjähtävät tai tapahtuu jokin muu suuronnettomuus, josta kukaan ei voisi mitenkään selviytyä.
"Ja niinku sitä sanotaan: punkkuu lasiin - lankkuu pusiin!"
what :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:03"]
Toivon,että sarjan 3000.jaksossa tapahtuu joku kaiken muuttava todellinen shokkikäänne, jota ei ole mitenkään pystynyt päättelemään. Olen ajatellut, että sarjan voisi lopussa paljastua jonkun kuvitelmaksi, uneksi tai huumepäiseksi hallusinaatioksi. Toisessa mahdollisessa loppuratkaisussa talo ja majatalo/kahvila räjähtävät tai tapahtuu jokin muu suuronnettomuus, josta kukaan ei voisi mitenkään selviytyä.
[/quote] Ei missään nimessä mitään kuvitelmaa! Olisi todella tylsä loppuratkaisu ja koko sarjasta häviäisi sen loputtua se tunne, että se on jotain aitoa elämää. Muutenkin nämä pitkät tarinat, joissa loppuratkaisuna on jonkun uni tai kuvitelma, on jo aika puhki kulutettu.
Sitäpaitsi, eihän sarja näillä näkyminen tule 3000. jakson koittaessa loppumaan. 2014 uusittu sopimus yltää vuoteen 2018 asti, ja luultavasti näillä katsojamäärillä sitä tullaan jatkamaan siitäkin eteenpäin.
Salatut elämät ei saa koskaan loppua! Koko elämä romahtaisi siihen. Ei enää mitään mitä odottaa, ei täytettä ja hauskuutta elämälle. Ei Ullaa. Nyyh.
Aki on niin cool, että aamulla sängystä noustessaankin tukka kiiltelee täydellisesti sliipattuna.
Heikin hautajaiset oli ihan äskettäin, mutta sitä ei kyllä voi haudan kukkien "tuoreudesta" päättelemään.
Oli kyllä vähän kökkö tuo tukan sammutus. Olisin itse kehittänyt juonen jotenkin niin, että Lari olisi nakannut jotkut munkkirasvat kristiinan naamalle. Jotenkin läsähti koko draama tuohon veteen.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 07:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:48"] Aika pitkään Letillä kyllä kärysi, normaalisti tossa ajassa olis jo vähintääkin puolikalju. :D jos mun hiukset palais niin ekana kyllä juoksisin hanan alle tai alkaisin jollain tyynyllä tms hakkaan hiuksia. Letti istuu tyynenä penkillä TEHKÄÄ JOTAINNNN! :D Voivoi, miten fiktiivinen hahmo voikaan ärsyttää näin paljon. :D [/quote] Voi, on sullakin ongelmat ja ärsytyksenaiheuttajat. Fiktiivinen hahmo fiktiivisessä sarjassa ärsyttää niin tolkuttomasti et mä en siis kestä. En oikein ymmärrä, miten on mahdollista pitää Kristiinaa noin ärsyttävänä. Itse suhtaudun Mariannan kaltaisiin hahmoihin tunteella, mutta Kristiinaa kohden on täysin neutraalit tuntemukset. Ei ole lempihahmo muttei kyllä millään tavalla aiheuta tarvetta tulla joka päivä ulisemaan nettiin kuinka mua on nyt taas loukattu kun yks hahmo ärsyttää. [/quote] No olipa purkaus taas kerrakseen. Tunnutpa sinäkin kovasti netissä ärsyyntyvän ja ulisevan. Ohis [/quote] Kovasti? Yksi ensimmäisistä viesteistä, jonka tähän ketjuun kirjoitin. En ulissut, toisin kuin päivästä toiseen sinä ja muut täällä, ihmettelin vain, miksi Kristiina on sinulle elämää suurempi asia. Kyllä se alkaa ärsyttää, kun hyvä ketju täytyy pilata jatkuvalla mollaamisella. Miksi sinulla on siis oikeus ärsyyntyä Kristiinasta, mutta minulla ei ole oikeutta puolustaa häntä? - Ja tuosta hiukset tulessa-kohtauksesta; kaikki ihmiset eivät reagoi kaikkeen samalla tavalla. Ja vaikka reagoisikin ja tuo olisi ollut jollain tapaa väärä reaktio av-raadin mielestä, ei tästä voi syyttää näyttelijää, vaan ohjausta ja käsikirjoitusta. Joten valitan, mutta saitte jälleen yhden syyn vähemmän haukkua hahmoa ja näyttelijää. Kaiken lisäksi tuo olisi minulle ja monelle muulle täysin luonnollinen reaktio, jos olisin hiuksistani TAKAAPÄIN tulessa. Jähmettyisin enkä tietäisi olisiko järkevää liikkua ollenkaan.
[/quote]
Niin, samalla tavalla voidaan ajatella että sinä olet täällä jatkuvasti ulisemassa, kuten syytät muitakin anonyymejä, ehkäpä ekaa kertaa ketjuun kirjoittaneita kuten minuakin. :)
[/quote] Näitä Kristiinan haukkumisviestejä tulee vaan niin tiheään tahtiin, etten yhtään ihmettelisi, jos tulisi monta samalta henkilöltä. En oikein usko että olet ensikertalainen.
[/quote]
Tai sitten kristiina vaan ärsyttää suurta osaa palstalaisista? T. Asiaan aiemmin kuulumaton
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:40"]"Ja niinku sitä sanotaan: punkkuu lasiin - lankkuu pusiin!"
what :D
[/quote]
Tarkoittaakohan tää "pussaamaan hoikkaa naista" tjsp?
Ensin Heli ja nyt Monica. Evalla riittää vientiä naisrintamalla.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:51"]Ensin Heli ja nyt Monica. Evalla riittää vientiä naisrintamalla.
[/quote]
Pakko myöntää että mulla on aikamoinen girl crush Evaan!
T. Heteronainen
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 00:55"]Mikähän se Camilla mystinen puhelu oli? Olikohan siis palkannut jonkun listimään Heikin?
[/quote]
Ajattelin että oli palkannut sen kahvilatyypin ahdistelemaan Evaa. Motivaatiota en tälle keksi, mutta ehkä havittelee Sebua ja arvasi miten juttu tulee etenemään.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:18"]
Aki on niin cool, että aamulla sängystä noustessaankin tukka kiiltelee täydellisesti sliipattuna. Heikin hautajaiset oli ihan äskettäin, mutta sitä ei kyllä voi haudan kukkien "tuoreudesta" päättelemään.
[/quote]
js kivikin saatu paikalleen mutta ei syntymä tai kuolinaikaan
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:18"]
Aki on niin cool, että aamulla sängystä noustessaankin tukka kiiltelee täydellisesti sliipattuna. Heikin hautajaiset oli ihan äskettäin, mutta sitä ei kyllä voi haudan kukkien "tuoreudesta" päättelemään.
[/quote]
js kivikin saatu paikalleen mutta ei syntymä tai kuolinaikaan
[/quote]
Nyt oli tuoreemmat hiekat/mullat haudan päällä, rupuinen käpykoriste ja kuivunut kukka oli korjattu pois ja tilalla letin tuoma tulpppaanikimppu.
Tää tais olla jo eilisessä jaksossa mutta huomasitteko kun Monica sanoi Camillalle raivotessaan Sebusta että "sä et sentään tappais ketään mun takia" ja se Camillan ilme oli niiiiiiin paljonpuhuva?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:41"]
Tää tais olla jo eilisessä jaksossa mutta huomasitteko kun Monica sanoi Camillalle raivotessaan Sebusta että "sä et sentään tappais ketään mun takia" ja se Camillan ilme oli niiiiiiin paljonpuhuva?
[/quote]
Joo kyllä se taitaa olla Camilla joka Heikin pisti kylmäksi; sitä on hienovaraisesti vihjailtu aika pitkään. Tai no niin hienovaraisesti kuin Salkkareissa osataan.
Camillahan sen on tappanut, koska sarjan murhaaja luonnollisesti poistuisi pitkäksi aikaa ja camilla nyt on ennenkin mennyt ja tullut, tehty vain ilmiselvästä asiasta pitkävetistä, että ois niin muka jännää et kukahan se nyt oli.
Mikähän se Camilla mystinen puhelu oli? Olikohan siis palkannut jonkun listimään Heikin?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 07:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:48"] Aika pitkään Letillä kyllä kärysi, normaalisti tossa ajassa olis jo vähintääkin puolikalju. :D jos mun hiukset palais niin ekana kyllä juoksisin hanan alle tai alkaisin jollain tyynyllä tms hakkaan hiuksia. Letti istuu tyynenä penkillä TEHKÄÄ JOTAINNNN! :D Voivoi, miten fiktiivinen hahmo voikaan ärsyttää näin paljon. :D [/quote] Voi, on sullakin ongelmat ja ärsytyksenaiheuttajat. Fiktiivinen hahmo fiktiivisessä sarjassa ärsyttää niin tolkuttomasti et mä en siis kestä. En oikein ymmärrä, miten on mahdollista pitää Kristiinaa noin ärsyttävänä. Itse suhtaudun Mariannan kaltaisiin hahmoihin tunteella, mutta Kristiinaa kohden on täysin neutraalit tuntemukset. Ei ole lempihahmo muttei kyllä millään tavalla aiheuta tarvetta tulla joka päivä ulisemaan nettiin kuinka mua on nyt taas loukattu kun yks hahmo ärsyttää. [/quote] No olipa purkaus taas kerrakseen. Tunnutpa sinäkin kovasti netissä ärsyyntyvän ja ulisevan. Ohis [/quote] Kovasti? Yksi ensimmäisistä viesteistä, jonka tähän ketjuun kirjoitin. En ulissut, toisin kuin päivästä toiseen sinä ja muut täällä, ihmettelin vain, miksi Kristiina on sinulle elämää suurempi asia. Kyllä se alkaa ärsyttää, kun hyvä ketju täytyy pilata jatkuvalla mollaamisella. Miksi sinulla on siis oikeus ärsyyntyä Kristiinasta, mutta minulla ei ole oikeutta puolustaa häntä? - Ja tuosta hiukset tulessa-kohtauksesta; kaikki ihmiset eivät reagoi kaikkeen samalla tavalla. Ja vaikka reagoisikin ja tuo olisi ollut jollain tapaa väärä reaktio av-raadin mielestä, ei tästä voi syyttää näyttelijää, vaan ohjausta ja käsikirjoitusta. Joten valitan, mutta saitte jälleen yhden syyn vähemmän haukkua hahmoa ja näyttelijää. Kaiken lisäksi tuo olisi minulle ja monelle muulle täysin luonnollinen reaktio, jos olisin hiuksistani TAKAAPÄIN tulessa. Jähmettyisin enkä tietäisi olisiko järkevää liikkua ollenkaan.
[/quote]
Niin, samalla tavalla voidaan ajatella että sinä olet täällä jatkuvasti ulisemassa, kuten syytät muitakin anonyymejä, ehkäpä ekaa kertaa ketjuun kirjoittaneita kuten minuakin. :)
[/quote] Näitä Kristiinan haukkumisviestejä tulee vaan niin tiheään tahtiin, etten yhtään ihmettelisi, jos tulisi monta samalta henkilöltä. En oikein usko että olet ensikertalainen.