Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä sairaalassa ole Kallen ollessa pois ketään muuta lääkäriä kun sairaslomallaankin välitti toisen lääkärin sanomiset monicalle ja jirille.
Tämäkin tuli ilmi kun seuraa ohjelmaa.
Ystävänä halusi itse hyvät uutiset kertoa.
KUKA katsoi Alissaa ja Shannia?!
Sebastian et sä lapselle voi tollanen olla
Huh! Pelkäsin et Gunnar oli jo muuttunu
Oliver on loistava ja paranee vain sitä myötä, kun kasvaa! Toivottavasti ei vaihdeta pois ellei itse halua lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Camilla kääntyi tuossa ulkokohtauksessa lopussa ympäri kun luuli että kuvaaminen loppui jo.
Samaa katoin haha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jutta on ihan samanlainen ku Iida! Tollanen kiukkupussi ja äksyilee kokoajan.
No oikeassa Jutta oli. Tosin ääni olis riittänyt, väkivalta ei johda mihinkään.
No Sebastian oli kyllä oikeassa siinä että kaikki tapahtui yhteisymmärryksessä. Iida on aikuinen ihminen ja yhtä vastuussa kuin Sebastiankin.
JIrihän kaato Severinkin lattialle kun se oli vauva
Oonko ainut jolla tulee Salmesta semmonen pahismummo fiilis? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä sairaalassa ole Kallen ollessa pois ketään muuta lääkäriä kun sairaslomallaankin välitti toisen lääkärin sanomiset monicalle ja jirille.
Ystävänä halusi itse hyvät uutiset kertoa.
No ei mene protokollan mukaan tollanen että ystävä kertoo lääkäri reissu uutiset vaikka olisikin itse lääkäri. Ja välillä siellä saieaalassa voisi muitakin lääkäreitä olla,menee uskottavuus.
Luulin jo että se oli Elias! Kun oli saman värinen takki! Huh!
Millon Sebastian saa taas naista
Onks Sebastian ja Peppi muuten ollu koskaa sängyssä? Nythän Peppi tulee takas ja Sebastiania kiinnostaa erityisesti nuo blondit naiset nii siinä ois
Terapeutti Saloniusta esitti viimeksi se Kerttu Rissasen äiti mistä oli aikaisemmin puhetta. Oli hyvä roolissaan ja muistaakseni täälläkin kehuttiin. Sama nainen jonka Sebastian kutsui auttamaan Sergeitä ettei lähtisi kunnolla mukaan autovarkauksiin.
Miksi muuten Sebastianilla ja Sergeillä on eri sukunimi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten Sebastianilla ja Sergeillä on eri sukunimi?
Sebastian halusi ottaa äitinsä tyttönimen vapauduttuaan linnasta.
Gunnar vaihtuu vissiin ensi viikon perjantaina, kun sen uuden näyttelijän presssikuva on vaihtunut iltapulussa jaksokuvauksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävänä halusi itse hyvät uutiset kertoa.No ei mene protokollan mukaan tollanen että ystävä kertoo lääkäri reissu uutiset vaikka olisikin itse lääkäri. Ja välillä siellä saieaalassa voisi muitakin lääkäreitä olla,menee uskottavuus.
Kallehan juuri sanoi Monicalle ’meillä on täällä muitakin hyviä lääkäreitä’.
Miksi Kalle ei olisi itse saanut Monicalle ja Jirille hyviä uutisia kertoa?
En näe tässä mitään ongelmaa tai uskottavuuden menetystä.
Uskooko Ulla Jumalaan?