Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
25361/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että Jutta näyttää Ismon kuvaa Ullalle tai tulee sinne kaupalle, että mä oon se ruskakaunotar. :D

Vierailija
25362/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähin Ulla ja Jutta on alkanut viettämään aikaa keskenään? Entä onko Jutalla joku työpaikka Helsingissä vai minkätakia on nyt viettänyt aika paljon aikaa Helsingissä? Hyvinkäällähän ne asuu Iidan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25363/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosi vahvat Marianna fiilikset tosta kohdasta, kun Alissa feikkasi itkua ja taas jälleen kerran syytöntä miestä viedään putkaan.

Vierailija
25364/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan varma, että Jutta näyttää Ismon kuvaa Ullalle tai tulee sinne kaupalle, että mä oon se ruskakaunotar. :D

Täh!

Vierailija
25365/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ismo kuvitteli saavuttavansa toisen miehen kuvan lähettämisellä? Jos on aikeissa tavata kyseisen henkilön kuitenkin, mistä treffailusta on loppupeleissä kyse, niin mitä ajatteli?

Tuotannolta hyvä idea! Kyllähän tota tänäpäivänä tapahtuu paljon.

Vierailija
25366/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh!

Ismo kutsuu Juttaa ruskakaunottareksi ja Ismo oli joku metsä (?) en muista :D

Vierailija
25367/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tosi vahvat Marianna fiilikset tosta kohdasta, kun Alissa feikkasi itkua ja taas jälleen kerran syytöntä miestä viedään putkaan.

Ei se Sergeikään täysin syytön ole, olihan se mukana jos jonkinlaisissa rikoksissa.

Vierailija
25368/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ismo ei ainakaan rupea leikkimään Jutan tunteilla jos Jutta pistää oman kuvansa Ismolle. Ellei sekin ota netistä jotain..

Vierailija
25369/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh!

Ismon nimimerkki oli ruska pakkasella.

Vierailija
25370/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopee Magnus kääntynyt selältä vatsalleen. Yleensä vasta 2-3kk ikäisenä jos silloinkaan. Jiri tai Nella ei kumpikaan tönäissyt sohvaa tai vauvaa.

Vierailija
25371/27326 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin miksei Sergei uhannut taas paljastaa Lindan lahjukset.

Vierailija
25372/27326 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit tuntien Jiri aikoo viedä Magnuksen salassa lääkäriin ja sit sieltä paljastuu jotain vakavaa mutta Jiri ei halua säikäyttää Monicaa kertomalla totuutta.

Vierailija
25373/27326 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääköhän Benjamin ja Viola sitten varastaa jotain kaupalta vai miksi ihmeessä Ismo raivoaa ettei varkaia suvaita?

Vierailija
25374/27326 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas sitten minkäikäinen on aikuinen jos 21-vuotias ei kelpaa?

Vierailija
25375/27326 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh!

Niin, mutta en ihan ymmärrä, mitä tarkoitit. Mitä se olisi paljastanut, jos Jutta olisi näyttänyt Ullalle kuvaa? Eihän Ulla tiedä että Ismon deitti on Jutta tai että Ismo on lähettänyt väärän kuvan. Puhumattakaan siitä, että Jutta tietäisi deittinsä yrityksessä. Ja jos Jutta tulisi sinne kaupalle niin tajuaisihan se heti että kyseessä on Ismo, jos Ismo olisi paljastanut missä on töissä.

Vierailija
25376/27326 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh!

Niin, mutta en ihan ymmärrä, mitä tarkoitit. Mitä se olisi paljastanut, jos Jutta olisi näyttänyt Ullalle kuvaa? Eihän Ulla tiedä että Ismon deitti on Jutta tai että Ismo on lähettänyt väärän kuvan. Puhumattakaan siitä, että Jutta tietäisi deittinsä yrityksessä. Ja jos Jutta tulisi sinne kaupalle niin tajuaisihan se heti että kyseessä on Ismo, jos Ismo olisi paljastanut missä on töissä.

Vierailija
25377/27326 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh!

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta itse tulkitsin viestin näin; eli ap ajatteli tilanteen siltä kantilta jos Ismo olisi lähettänyt oman kuvansa Jutalle. Kertonut Ullalle, että se mystinen mies paljastuikin Ismoksi tai Jutta mennyt suoraan Ismon valintaan kertomaan olevansa se nainen nimimerkin takana. 

Vierailija
25378/27326 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaapas kerrankin vähän, ikähullu. Minkä ikäinen on sitten aikuinen? Onko 21-vuotias mies jo aikuinen, mutta nainen vielä lapsi?

Miten perustelet tuon? Eikö laissa oleva täysi-ikäisyyden raja merkitse mitään?

Vierailija
25379/27326 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppas sitten minkäikäinen on aikuinen jos 21-vuotias ei kelpaa?

Parikymppinen ei ole aikuinen ja Jutalla on täysi oikeus puuttua tilanteeseen.

Kysyin minkäikäinen on AIKUINEN?

Vierailija
25380/27326 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon välillä miettinyt onko tämä ikähullu joku vanhempi ihminen joka on kasvanut aikana jolloin suomessakin oli täysi-ikäisyyden raja 21v ja 20v. Nykyinen 18v raja tuli voimaan -76.

Ketju on lukittu.