Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän ainakin Rosasta tosi paljon ja haluaisin sen takaisin. Mikään ei edes jaksonimissä viittaa Iidan paluuseen niin miksi uskoisin satuinnaisia palstailijoita. Yhtä hyvin joku olisi voinut nähdä kuvassa Oona Kivirannan ja väittää hahmon palaavan. Kuinka moni uskoisin? Tuskin monikaan..
No kyllä Rosan palaaminen on paljon todennäköisempää etenkin nyt, kun Pinjasta oli se artikkeli sivuilla joka aina näyttelijöiden lähtiessä sivuille ilmestyy, mutta itse hahmon poistumisesta ei mainita mitään. Iidan hahmo on edelleen alkutunnareissa, vaikka Pinja lähti. Vasta sitten, kun Rosa nähdään ruudussa, hänen Iidansa ilmestyy tunnariin.
Kuva oli vissiin virheellisesti laitettu tälle päivälle, ja siksi vaihdettiin Kalleksi ja Monicaksi.
Huomauttaisin, että myös silloin kun Pinja vaihtui rooliin niin asiasta ilmoitettiin vasta kun niin todella tapahtui, eli kun Rosa oli poistunut ruudusta.
Myös Sepon kohdalla paluusta ilmoitettiin vasta päätösjaksossa.
”Myös Sepon kohdalla paluusta ilmoitettiin vasta päätösjaksossa.”
Mi-tä?
No näinhän se meni. Olet muuten hiukka tunnistettava noilla jatkuvilla "WHAT?" Ja "Mi-tä?" huudahduksillasi.
Miten siitä ILMOITETTIIN PÄÄTÖSJAKSOSSA? Siitä ilmoitettiin toukokuun n. puolivälissä.
Vittu lopeta huutaminen ja kiroilu!
Vittu osoita lainaamastasi viestistä huutaminen ja kiroilu.
Kyllä täällä sinun tyylisi tunnistetaan, toisessa viestissäsi kiroilit. En ala erikseen lainailemaan kahta, niin erityinen et ole.
Kyse oli lainatusta viestistä.
Niin. Minä sanoin siinä molemmista samalla kertaa, enkä lainannut kumpaakin. Tiesin kuitenkin tyylistäsi että kirjoitit molemmat viestit tuohon agressiiviseen, räyhäävään tyyliisi.
Ei, vaan missä kohtaa lainattua viestiä näitä piirteitä oli?
Jos et itse sitä huomaa niin vahinko on jo tapahtunut. Hae ammattiapua. Tulee ihan Eeroaarovibat.
Katso sitä viestiä:
”Miten siitä ILMOITETTIIN PÄÄTÖSJAKSOSSA? Siitä ilmoitettiin toukokuun n. puolivälissä.”
Siinä on kysymyslause ja toteamuslause.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän ainakin Rosasta tosi paljon ja haluaisin sen takaisin. Mikään ei edes jaksonimissä viittaa Iidan paluuseen niin miksi uskoisin satuinnaisia palstailijoita. Yhtä hyvin joku olisi voinut nähdä kuvassa Oona Kivirannan ja väittää hahmon palaavan. Kuinka moni uskoisin? Tuskin monikaan..
No kyllä Rosan palaaminen on paljon todennäköisempää etenkin nyt, kun Pinjasta oli se artikkeli sivuilla joka aina näyttelijöiden lähtiessä sivuille ilmestyy, mutta itse hahmon poistumisesta ei mainita mitään. Iidan hahmo on edelleen alkutunnareissa, vaikka Pinja lähti. Vasta sitten, kun Rosa nähdään ruudussa, hänen Iidansa ilmestyy tunnariin.
Kuva oli vissiin virheellisesti laitettu tälle päivälle, ja siksi vaihdettiin Kalleksi ja Monicaksi.
Huomauttaisin, että myös silloin kun Pinja vaihtui rooliin niin asiasta ilmoitettiin vasta kun niin todella tapahtui, eli kun Rosa oli poistunut ruudusta.
Mi-tä?
No näinhän se meni. Olet muuten hiukka tunnistettava noilla jatkuvilla "WHAT?" Ja "Mi-tä?" huudahduksillasi.
Miten siitä ILMOITETTIIN PÄÄTÖSJAKSOSSA? Siitä ilmoitettiin toukokuun n. puolivälissä.
Kyllä täällä sinun tyylisi tunnistetaan, toisessa viestissäsi kiroilit. En ala erikseen lainailemaan kahta, niin erityinen et ole.
Niin. Minä sanoin siinä molemmista samalla kertaa, enkä lainannut kumpaakin. Tiesin kuitenkin tyylistäsi että kirjoitit molemmat viestit tuohon agressiiviseen, räyhäävään tyyliisi.
Jos et itse sitä huomaa niin vahinko on jo tapahtunut. Hae ammattiapua. Tulee ihan Eeroaarovibat.
Katso sitä viestiä:
”Miten siitä ILMOITETTIIN PÄÄTÖSJAKSOSSA? Siitä ilmoitettiin toukokuun n. puolivälissä.”Siinä on kysymyslause ja toteamuslause.
Suosittelen tarkastelemaan tämän elokuvan miespääosaa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko nää keskenään tappelijat nyt lähteä tästä keskustelusta muualle.
Ja lopettakaa siitä Rosasta jauhaminen, tulee takaisin tai olkoon tulematta, ei ketään kiinnosta lukea siitä sivutolkulla. Ilmiannetaan kaikki nuo ylimääräset kommentit niin saadaan joku järki tänne.Mistä täällä sitten sinun mielestäsi saa keskustella? Sinäkö sen päätät?
Täällä on jo monta sivua mm.Rosasta jauhamista eikä siihen osallistu ketkään muut, koska ketään muuta ei kiinnosta. Joten josko perustaisitte oman ketjunne noille off topic-riidoille, ei oo kuuluneet tähän enää pitkään aikaan. Ei ketään kohta enää kiinnosta koko ketju, kun ei löydy mitään mielenkiintosta kommenttia, ainoastaan sivutolkulla kahden ihmisen turhaa keskenään huutelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mi-tä?
Katso sitä viestiä:
”Miten siitä ILMOITETTIIN PÄÄTÖSJAKSOSSA? Siitä ilmoitettiin toukokuun n. puolivälissä.”Siinä on kysymyslause ja toteamuslause.
Suosittelen tarkastelemaan tämän elokuvan miespääosaa:
Etpä osaa puhua asiasta enää. Miten tuossa äsken esitetyssä lauseessa on mitään mainitsemiasi piirteitä? Kuten sanottu, siinä on kysymyslause ja toteamuslause.
itse en edes muista millainen alkuperöinen viola oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko nää keskenään tappelijat nyt lähteä tästä keskustelusta muualle.
Ja lopettakaa siitä Rosasta jauhaminen, tulee takaisin tai olkoon tulematta, ei ketään kiinnosta lukea siitä sivutolkulla. Ilmiannetaan kaikki nuo ylimääräset kommentit niin saadaan joku järki tänne.Mistä täällä sitten sinun mielestäsi saa keskustella? Sinäkö sen päätät?
Täällä on jo monta sivua mm.Rosasta jauhamista eikä siihen osallistu ketkään muut, koska ketään muuta ei kiinnosta. Joten josko perustaisitte oman ketjunne noille off topic-riidoille, ei oo kuuluneet tähän enää pitkään aikaan. Ei ketään kohta enää kiinnosta koko ketju, kun ei löydy mitään mielenkiintosta kommenttia, ainoastaan sivutolkulla kahden ihmisen turhaa keskenään huutelua.
Tuosta Rosasta on käsittääkseni ollut keskustelemassa paljon useampi kuin vain kaksi ihmistä.
Enkä ymmärrä miten se on off topic.
Ei ole off topic, mutta meillä on sana sanaa vastaan eikä yhtään konkreettista todistetta kummaltakaan puolelta. Väittelemällä se ei muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole off topic, mutta meillä on sana sanaa vastaan eikä yhtään konkreettista todistetta kummaltakaan puolelta. Väittelemällä se ei muuksi muutu.
Ainakin niillä jotka niin väittävät on edes jotain sanottavaa, oli totta tai ei, eli että näkivät Rosan kuvan Katsomossa. Näillä jotka ovat asiaa vastaan niin on vain se heidän "En usko".
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niillä jotka niin väittävät on edes jotain sanottavaa, oli totta tai ei, eli että näkivät Rosan kuvan Katsomossa. Näillä jotka ovat asiaa vastaan niin on vain se heidän "En usko".
Kumpikaan ei voi näyttää asiaa silti toteen.
Rosa takaisin - Eilen nähty katsomossa kuva hämmästyneestä Iidasta. Kukaan ei huomannut ottaa kuvakaappausta.
Rosa ei tule takaisin - Pinja Kanon sai Iida Mustosen roolin keväällä vakituisesti itselleen
Eikö oo hyvä tää Alissan, Gunnarin, Akin ja Sergein tarinalinja tänä syksynä? :) Käänteet ovat osanneet yllättää ja voimasuhteet ovat vaihdelleet mukavasti
Eikö Seppo tullutkaan jäädäkseen? Sniiiiif!
Kallekin löytyi. Mukavaa, että Kalle halusi auttaa Monicaa, joskin aluksi meni Monicalle vain vältellääkseen Ismoa kun oli ollut ryyppäämässä. Tietysti on hyvä asia, että Kallesta oli nyt Monicalle apua, mutta eiköhän Kallen kannattaisi nyt ensin hoitaa omat ongelmansa. Vieläkään ei pysty niistä Monicalle kertomaan.
Ei Monican ollut sopivaa juoda viiniä juuri ennen imetystä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ei voi näyttää asiaa silti toteen.
Rosa takaisin - Eilen nähty katsomossa kuva hämmästyneestä Iidasta. Kukaan ei huomannut ottaa kuvakaappausta.
Rosa ei tule takaisin - Pinja Kanon sai Iida Mustosen roolin keväällä vakituisesti itselleen
Missään ei sanottu että Pinja sai vakituisen roolin nimenomaan keväällä.
Ja keksitkö oikeasti mitään hyvää syytä, miksi tuollainen artikkeli on tehty tuonne sivuille, jossa muistellaan ensimmäisiä kohtauksia ja kerrotaan miten Pinjalla on ollut ensimmäistä kertaa rauhallinen syksy? Miksi tällainen tehdään, jos hahmo on poistumassa vain hetkeksi?
En ole se Jirin huonosta vanhemmuudesta jankannut, jonkun viestin tästä olen toki aikaisemminkin kirjoittanut. Joka tapauksessa eilisessä jaksossa jaksoi taas ihmetyttää Jirin touhut kun soitti, että käy ensin katsomassa toista lasta ja sitten voi olla toisen kanssa. Jiri siis luulee voivansa mennä ja tulla mielensä mukaan. Toisaalta Jiri omistaa kämpän, jonka on vuokrannut, mutta joutuu itse asumaan kahvilan takahuoneessa. Eiköhän jokainen järkevä tälläisessä tilanteessa irtisanoisi vuokrasopimuksen lain mukaisesti tietysti ja muuttaisi itse kämppään. Jiri muistuttaa koko ajan enemmän ja enemmän Lasse Sievistä.
Juonipaljastuksista sai sellaisen kuvan että Sergei tai Sebastian ois lähdössä pois Pihlajakadulta. Jos kerta Oliveriakaan ei näy studiolla niin tarkoittaako se sitten Sebastianin lähtemistä?
Sebastian on kyllä tosi hukassa elämänsä kanssa. Onnettomia seksisuhteita , joista pahin
Mariannan kanssa johti Eliaksen kuolemaan. Onko nyt pohja nähty? Ja mitä hahmolle voidaan tehdä?
JUMALAUTA LOPETTAKAA nyt molemmat! Ketään muuta ei kiinnosta! Pilaatte koko ketjun.