Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Aki ja Alissa joutua odottelemaan rahoja pidempään, kuun Gunnar lähti ulkomaille.
Hahahah sinne unohtu koko alissa
Heh, olipas hauska, että Salkkareissa oltiin taas pitkästä aikaa "ulkomailla" :) Ymmärsin jopa Ullan ja hotellipojan keskustelut, jotain hyötyä espanjan alkeista :D
Dahlian ja Karin kommentit oli huippuja :)
Tänään Janne näyttiki ihan hyvältä kun oli keskijakauksen sijasta tyylikkäämpi sivujakaus :)
Aika ehdottomalta tuntui Kososen ajatusmaailma, kun sanoi päättäneensä jo vuosia sitten, ettei enää koskaan ota yhtäkään juoppoa elämäänsä. Eli jos Kalle olisi kertonut Samille jo aiemmin, bänksit olisi tullut silloinkin? Mä kun ajattelin, että Kosonen suuttui siitä, ettei Kalle kertonut itse ja kieltää ongelman ("mulla on tilanne hallinnassa"). Mutta ilmeisesti ei halua alkoholistia elämäänsä, eli ei Kalleakaan? Vai muuttaako mielensä?
Onko Sepolla enää muuta roolia kuin toimia Iljan lapsenvahtina ja tsempata muita.
Vierailija kirjoitti:
Heh, olipas hauska, että Salkkareissa oltiin taas pitkästä aikaa "ulkomailla" :) Ymmärsin jopa Ullan ja hotellipojan keskustelut, jotain hyötyä espanjan alkeista :D
Dahlian ja Karin kommentit oli huippuja :)
Tänään Janne näyttiki ihan hyvältä kun oli keskijakauksen sijasta tyylikkäämpi sivujakaus :)
Aika ehdottomalta tuntui Kososen ajatusmaailma, kun sanoi päättäneensä jo vuosia sitten, ettei enää koskaan ota yhtäkään juoppoa elämäänsä. Eli jos Kalle olisi kertonut Samille jo aiemmin, bänksit olisi tullut silloinkin? Mä kun ajattelin, että Kosonen suuttui siitä, ettei Kalle kertonut itse ja kieltää ongelman ("mulla on tilanne hallinnassa"). Mutta ilmeisesti ei halua alkoholistia elämäänsä, eli ei Kalleakaan? Vai muuttaako mielensä?
Onko Sepolla enää muuta roolia kuin toimia Iljan lapsenvahtina ja tsempata muita.
Ei kosonen ole lainkaan ahdasmielinen. Alkoholistin lapsena ymmärrän häntä hyvinkin.
Ainahan Seppo on tsempannut muita ja nyt varmasti enemmän kuin mielellään viettää aikaa Iljan kanssa, jokainenhan tietää ettei
Seppo tullut jäädäkseen. En mä osaa Sepolle muuta roolia kaivatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanni ja Tale❤️❤️
Miksi minun aiempi Sale-kommenttini sai alapeukkuja mutta tämä yläpeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se sama hotellihuone ku Joonatanilla aikoinaan
No eikai, siksi nuo tunnistivatkin Ullan
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljaiselta näyttää tuolla puistossa missä Janne kojunsa kanssa on. Luulisi, että olisi järkevämpi mennä enemmän keskustaan.
Juonen kannalta ehkä, mutta mitä luulet, valitseeko kuvausryhmä mieluummin hiljaisen puiston kuvaamiseen, vai hälyisen keskustan jossa joutuu ottamaan jatkuvasti uusiksi kohtauksia kun ihmiset kävelee ohi ja vilkuilee kameraan.
Itse tulkitsin muutenkin niin että oli aamu ja puistossa ei siksi vielä ollut paljoa porukkaa.
"Itse tulkitsin muutenkin niin että oli aamu ja puistossa ei siksi vielä ollut paljoa porukkaa."
Mä taas käsitin, että päivä oli pulkassa, koska Janne laski rahoja.
Välillä kommentteja lukiessa tulee kyllä mietittyä, minkä ikäistä porukkaa täällä oikein kommentoi. Ulkonäkökommenit todella uskomattoman julmia, ylipäätään ulkonäön arvosteleminen on ala-arvoista ( juu, myöskin julkkiksen).
Peukkukommentit on suorastaan lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni ja Tale❤️❤️
No siihen voi olla syynä esim.
1) Ihmiset luuli, että teet Niinistölle vaalikampanjaa
2) Sale-termiä ei muuten vain tajuttu
3) Sale tajuttiin, mutta parisuhdeyhdistelmänimet koetaan typerinä
Salkkareissa vauvan syntymän jälkeen harvemmin (josko koskaan?) kuvataan imetystä ja edes puhutaan siitä, vaikka vastasyntynyt pitää ruokkia aika tiheästi. Tänään kuitenkin Monica mainitsi imetyksen (syyksi sille miksei hän juonut Kallen viiniä).
Dahlialle voisi tulla oma spin off -nettisarja kesällä :)
Kuka Dahliaa näyttelee? Täytynee mennä joskus katsomaan häntä myös teatterin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Välillä kommentteja lukiessa tulee kyllä mietittyä, minkä ikäistä porukkaa täällä oikein kommentoi. Ulkonäkökommenit todella uskomattoman julmia, ylipäätään ulkonäön arvosteleminen on ala-arvoista ( juu, myöskin julkkiksen).
Täysin samaa mieltä.
Jos ei Sale, nii mite ois Tanni =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SALE <3
Odottakaa vain kun Sanni saa tietää Tiinasta ja Tale siitä että Sanni olikin Jannella. Sitten riidellään taas.
Kyllä tästä hetkestä voi iloita. Se heidän ensisuudelmansa tänään pitkän tauon jälkeen oli täynnä kaipuuta ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Sale, nii mite ois Tanni =)
Jos kuitenkin pysyttäisi niissä ihan oikeissa nimissä, että kaikki tajuaa mistä puhutaan. Suurin osa keskustelijoista on kuitenkin oletettavasti aikuisia eikä tommoset termit oikein aukea.
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt saa ihmetellä kun aina kommentit jotka kirjoitetaan ensi kertaa, saavat alapeukkuja, ja heti perään kun tulee täysin samaa sanomaa levittävä kommentti, saa se yläpeukkuja. Mistä se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni ja Tale❤️❤️
No siihen voi olla syynä esim.
1) Ihmiset luuli, että teet Niinistölle vaalikampanjaa
2) Sale-termiä ei muuten vain tajuttu
3) Sale tajuttiin, mutta parisuhdeyhdistelmänimet koetaan typerinä
Mitä vikaa Niinistössä
Taitaa Aki ja Alissa joutua odottelemaan rahoja pidempään, kuun Gunnar lähti ulkomaille.