Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Ismo ei ole koskaan edes tainut pitää Kososesta. Kyllähän Ismo on kuitenkin joistakin Kallen eksistä pitänyt. Yhdessä vaiheessa Ismo esim. kohteli Laria paremmin kuin Kallea ja vaikutti jo siltä, että unohti kenen isä on ja kenen ei.
Vierailija kirjoitti:
Ismo ei ole koskaan edes tainut pitää Kososesta. Kyllähän Ismo on kuitenkin joistakin Kallen eksistä pitänyt. Yhdessä vaiheessa Ismo esim. kohteli Laria paremmin kuin Kallea ja vaikutti jo siltä, että unohti kenen isä on ja kenen ei.
Ismo ja Kosonen ei ole vain päässyt vielä kunnolla tutustumaan.:)
Miksi Ulla lähti taas Espanjaan?
Onkohan Ullan näyttelijällä jotain menoja vai miksi taas Espanjaan. Samoin Pietari on edellen sielä kahden viikon koulutuksesssa.
OMG! Ulla poistui sarjasta! Tämä on tieto.
Ullalla oli ihan väärän värinen meikkivoide. Nyt pisti mullakin silmään.
Miksi Jannen kaltainen YTM elää suurimman osan ajasta selibaatissa?
Vierailija kirjoitti:
OMG! Ulla poistui sarjasta! Tämä on tieto.
No höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Jannen elämästä ei näytetä juuri mitään kuin satunnaista hengailua. Vaikka ja mitä voi tapahtua kameroiden ulkopuolella. Sillä ei olisi juonellisesti mitään merkitystä ellei kohde ole joku mukana oleva hahmo ja seuraavaksi Jannen kiikarissa todennäköisesti Tiina.
^ Apua tajusin vasta viestin laitettua, että toi kuulostaa siltä kuin Janne olisi joku oikea ihminen. No toivottavasti tajusitte pointin eli Jannen muuta elämää ei näytetä melkein koskaan :D
Vierailija kirjoitti:
^ Apua tajusin vasta viestin laitettua, että toi kuulostaa siltä kuin Janne olisi joku oikea ihminen. No toivottavasti tajusitte pointin eli Jannen muuta elämää ei näytetä melkein koskaan :D
Janne _on_ oikea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on YTM?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on YTM?
Yhteiskuntatieteiden maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä sivustolla Rosasta mallikuvia ja niistä kaikki olen nähnyt paitsi tämä. Onko vanha vai uusi? Kävi vaan mielessä jos oon vaihtanut tyylinsä ja halunnut itse pois koko sarjasta ja sen takia pysyttelee pois julkisuudesta. http://miikalaihi.evicreative.com/img/15.jpg
Wow! Uskomaton. Mistä ja miten löysit? Näyttää kyllä siltä, että on nuorempana otettu kuva, silloin kun oli 18-19-vuotias. Ja on tuossa tosi hoikkakin (enää Rosa ei ole lihava, muttei kuitenkaan yhtä hoikka kuin silloin kun tuli sarjaan.)
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa! Mä olen ymmärtänyt, että Pinja on nyt hetken pois. Kenties ensiviikolla jo taas mukana. Henkilökohtaiset haaveet on asia ihan erikseen. Hetkeäkään en usko Roosan paluuseen.
No se nyt on saletti ku Moskovan baletti ettei Iida ensi viikolla palaa. Muuten tuota juttua ei olisi tuolla ollut.
Jos näyttelijä olisi hetken pois, ei tuollaista alkuaikojen ja ensimmäisten kohtausten muistelujuttua olisi tuolla sivuilla. Kyllä Pinja on nyt pysyvästi pois ja sanoi myös, että ensimmäistä kertaa pitkään aikaan on rauhallinen syksy.
Vierailija kirjoitti:
Rosa ei tule takaisin.
Tulee.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt Sannin ja Talen suhdetta. Sanni ja Tale ovat ensinnäkin aika erilaisia.
Vastakohdat täydentävät toisiaan.
Mielestäni se on alusta saakka ollut heidän suhteensa viehätys; Tale oli suhteellisen epäsuosittu, hieman nörttimäinen ja reppana itsensänolaaja, kun taas Sanni oli kaunis, ns "eri tasolla" oleva suosittu ja spontaani tyttö.
Sopivat toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Ullan näyttelijällä jotain menoja vai miksi taas Espanjaan. Samoin Pietari on edellen sielä kahden viikon koulutuksesssa.
Niin, kaksi viikkoa ei ole vielä mennyt.
Kalle eiiiiii !!!!