Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
24301/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mulla todellakin kiehuu tätä ketjua lukiessa! Hyvä nyrkkisääntö olis hyvä eli ei tarvitse tuoda mielipidettä esille jos se on jonku toisen toimesta kerrottu ja jos ei ole mitään hyvää sanottavaa kuin turhanpäiväistä jauhantaa niin älä jumaliste kommentoi! 

Eli tarkoitat, että jos joku ei tykkää hahmosta X mutta sä tykkäät hahmosta X niin kukaan ei saa sanoa yhtäkään poikkipuolista sanaa hahmosta X vain koska sinä olet eri mieltä.

Ehdottomasti saa sanoa! Lähinnä meinasin jos joku on juuri sanonut ettei pidä Lindasta niin tarvitse samantien toistaa asiaa tai alkaa väittelemään eipäs juupas keskenään.

Jaahas, joku on näköjään pahalla tuulella kun täytyy kaikki poikkipuoliset viestit poistattaa.

Vierailija
24302/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa, että Aaron osuus Antonin kuolemaan selviää syyskauden päätösjaksossa.

Mä veikkaan kyllä tätä vaikka sais se jo aiemminkin paljastua, en malta odottaa Lindan reaktiota tähän. Ärsyttää katsoa kun se on jo vähän leppynyt Aarolle.

Jep! Pelkäsin tänään, että suostuu Aaron heille muuttamiseen. Onneksi ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24303/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mulla todellakin kiehuu tätä ketjua lukiessa! Hyvä nyrkkisääntö olis hyvä eli ei tarvitse tuoda mielipidettä esille jos se on jonku toisen toimesta kerrottu ja jos ei ole mitään hyvää sanottavaa kuin turhanpäiväistä jauhantaa niin älä jumaliste kommentoi! 

Eli tarkoitat, että jos joku ei tykkää hahmosta X mutta sä tykkäät hahmosta X niin kukaan ei saa sanoa yhtäkään poikkipuolista sanaa hahmosta X vain koska sinä olet eri mieltä.

Kuka tämän kirjoitti?

Miksi haluat tietää?

Vierailija
24304/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän kirjoitti?

Miksi haluat tietää?

Eli sinä, ok

Vierailija
24305/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju hahmoineen on niin 😁🤣😂🙃 (ja silti luen tätä säännöllisesti)

Vierailija
24306/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän kirjoitti?

Miksi haluat tietää?

Eli sinä, ok

Minäpä minä. Lähdetäänkö kahville?

Vierailija
24307/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän Eva on mun mielestä vaikuttanut mustasukkaiselta Monican saamasta huomiosta, eikä niinkään kenestäkään ihmisestä. Mutta näköjään nyt kertoikin että on Jiristä mustasukkainen. Toivottavasti Eva ja Jiri eivät palaa yhteen, olisi kiva että Monica ja Jiri hitaasti rakastuisivat ja heistä tulisi onnellinen perhe ja ehkä saisivat lisää lapsiakin :)

Vierailija
24308/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki tykkään.

Vierailija
24309/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaako Eva enemmän Pietaria vai Jiriä? Kumman ottaisi, jos saisi vapaasti valita?

Eva alkoi seukkaamaan Pietarin kanssa silloin kun Jiri oli varattu (Alissa). Oliko Pietari Evalle kakkosvaihtoehto? Nythän Jiri olisi vapaa, mutta rakastunut kai Monicaan. Ja Eva ei halua pahoittaa Pietarin mieltä. Pietarihan oli noista myös se joka oli innokkaampi yhteenmuutosta.

Vierailija
24310/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän jäljessä keskustelusta, mutta minusta Evan näyttelijä esitti yllättävän hyvin sen paniikin saunakohtauksessa, kun soitti ambulanssin. Ja toinen asia, minusta Akin ja Camillan kuvio on herkullinen, tykkään siitä jännitteestä.

Vierailija
24311/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alissa ja Sergein on varmaan lahjonut ton henkivartijan mukaan juoneen.

Vierailija
24312/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se Sannin salaisuus on paljastunut? Kun sehän istu Amandassa siinä kuvassa eikä sitä tietääkseni ole tullut vielä telkkarista. 

Vierailija
24313/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän rahalla

Vierailija
24314/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas lottoon, et autovarkauden piloille menon maksun aika on tullut.

Vierailija
24315/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi juonipaljastukset ylipäätänsä menee? Onko keskiviikon paljastukset seuraavalle viikolle vai keskiviikosta keskiviikkoon? 

Vierailija
24316/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Alissalla on sama ruma röyhelöpaita kuin Violalla eilen?

Vierailija
24317/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaankohan Oliver huostaan kun ei kauheesti studiolla oo näkyny Monika Lindemanin reaktion perusteella.

Vierailija
24318/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin huolissani Oliverin kotioloista

Vierailija
24319/27326 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli Sebastian :DDD

Vierailija
24320/27326 |