Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Oliko Sergein tummanvihreä, pitkänmallinen kumi-/sadetakki uusi? Tykkäsin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustiko Eva olevansa juuri mustasukkainen Monicasta? Vai yleisesti heidän kuviosta?
Jiristä
Täh? Eihän Eva sanonut kummasta oli. Jäi juuri sellaiseen kohtaan että varmasti kohta tulee että monicasta
Miksi nyt yritetään väkisin Evasta tehdä lesboa? Jäikö tahallaan kuulematta kun juuri sanoi, että hän rakastaa Pietaria?
No ei tässä kukaan väkisin ole Evasta mitään tekemässä, ihan omalla toiminnallaan Eva on biseksuaalisuuttaan osoittanut. Monicallehan ne sänkyynmenot Evan kanssa oli lähinnä kokeiluja ja hairahtunisia. Eva on kuitenkin ollut myös tunnepuolella mukana, esimerkiksi itki kun näki Sebastianin ja Monican yhdessä sen jälkeen kun he olivat olleet sängyssä. Eli on ollut oikeastikin mustasukkainen Monicasta.
Ja voiko tuon Pietarin kohdalla nyt rakkaudesta puhua kun ovat muutamia kuukausia deittailleet. Eihän Eva edes halunnut että Pietari muuttaa heille. Se on mielestäni selvää ettei Pietari mikään suuri rakkaus Evalle tule ikinä olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Lindalla ja Paulilla ole yksinkertaisesti ehkäisy pettänyt ja käynnyt vahinko.
Niin? Silti harrasti seksiä Violan ikäisenä ja meinasi kieltää tyttäreltään jopa seurustelun. Ja nyt kieltää seksin harrastamisen.
Äiti ei toivo lapsilleen mitään muuta niin paljon kuin, älä toista minun virheitäni!
Kuinka monta ketjua täällä on ollut joissa väitetään, että teiniäidin tyttärestä varmasti tulee myös teiniäiti. Eikö ole vaan hyvä, että Linda yrittää estää sen ja nythän nuoret saivat luvan seurusteluun.
Arvasin jo kauan sitten että iida se panee viel sebun kanssa, olin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jirillä on syntynyt romanttisia tunteita Monicaa kohtaan, eikö hänen kannattaisi mielummin pyytää Monicaa ensitreffeille ja katsoa syttyykö heidän välilleen molemminpuolista kipinää? Hän voisi yrittää hurmata Monicaa pikkuhiljaa, olemalla hyvä isä ja huolehtiva Monicaa kohtaan. Ei ole järkevää tuosta noin vain töksäyttää kosintaa, mikä tulee toiselle osapuolelle täysin puun takaa. He eivät ole tutustuneet toisiinsa romanttisessa mielessä, eli kannattaisi deittailla ensin. Äkkikosinnalla vaan säikäyttää toisen pois...
Joo, Jirin vika! Jiri on sika.
Mitä sekoilet? En väittänyt kommentissani Jiria siaksi enkä sanonut, että jokin asia olisi hänen vikansa.
Ei naimisiin ole tapana mennä, jos ei rakasta toista. Monica voi kuitenkin ihastua ja rakastus Jiriin, jos antavat tunteille aikaa kehittyä. Treffailua ja seurustelua suosisin ennen hääkelloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastianille voisi sopia hyvin tuo Oliverin punahiuksinen opettaja, joka on ihan nätti, sopivan napakka ja iältäänkin kypsempi.
Ei Sebastianin ja Iidan ikäerossa ole mitään väärää.
En sitä tarkoittanutkaa. Minusta Sebastianin ja Iidan suhde on ihan hauska ja kiinnostava juttu. Kunhan vain tein huomion opesta. Siitä muuten tuli vähän mieleen Pepin äiti.
Hei, ei sinun tarvitse mitenkään pyydellä anteeksi sitä että vastustat Iidan ja Sebun suhdetta. Normaalit ihmiset vastustavat, eivät ikäeron vaan muiden syiden takia. Täällä nyt vaan on jotain porttoja jotka ovat itse vietelleet isäpuoliaan ja joille edellämainittu toiminta on ihan arkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin jo kauan sitten että iida se panee viel sebun kanssa, olin oikeassa.
Samoin. Tai no en kauan, mutta siinä vaiheessa ainakin kun Sebu oli huolissaan Iidan huume-/alkoholikuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda on kyllä niin tekopyhä kuten yleensäkin. Itse halusi 15-vuotiaana pantavan itseänsä paljaalla ympäriinsä ja nyt ei meinannut antaa samanikäisen tyttärensä edes seurustella.
Eli jos on teininä ollut huumeidenkäyttäjä niin pitäisi sallia sama omalle lapsellekin, koska muuten on tekopyhä? Outo logiikka sulla. Eiköhän se ole vain hyvä, ettei Linda halua teinityttärensä toistavan virheitään tulemalla kouluikäisenä raskaaksi.
Aika hassua, että rinnastat seksin ja huumeet. Seksi kun ei ole uhka terveydelle (paitsi jos on tauteja tai paikat vielä liian kehittymättömät, ettet nyt ala siitä saivartelemaan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastianille voisi sopia hyvin tuo Oliverin punahiuksinen opettaja, joka on ihan nätti, sopivan napakka ja iältäänkin kypsempi.
En sitä tarkoittanutkaa. Minusta Sebastianin ja Iidan suhde on ihan hauska ja kiinnostava juttu. Kunhan vain tein huomion opesta. Siitä muuten tuli vähän mieleen Pepin äiti.
Hei, ei sinun tarvitse mitenkään pyydellä anteeksi sitä että vastustat Iidan ja Sebun suhdetta. Normaalit ihmiset vastustavat, eivät ikäeron vaan muiden syiden takia. Täällä nyt vaan on jotain porttoja jotka ovat itse vietelleet isäpuoliaan ja joille edellämainittu toiminta on ihan arkipäivää.
:D Kerrankin ikäerohullu trollasi tavalla, joka sai mut jopa vähän hymähtämään.
Ai että mulla todellakin kiehuu tätä ketjua lukiessa! Hyvä nyrkkisääntö olis hyvä eli ei tarvitse tuoda mielipidettä esille jos se on jonku toisen toimesta kerrottu ja jos ei ole mitään hyvää sanottavaa kuin turhanpäiväistä jauhantaa niin älä jumaliste kommentoi!
Ikähullu siis olettaa automaattisesti, että kaikki keskustelijat on naisia.
Olis ollut raflaavampaa, jos Oliver olis kirjoittanut siihen piirustukseen "isi" ja "iida-sisko" (tai "siskopuoli"). Siitä varsinkin olis ope kohotellut kulmiaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Kerrankin ikäerohullu trollasi tavalla, joka sai mut jopa vähän hymähtämään.
No minä en ole ikäerohullu ja luulisi sinun jo tyylistäkin sen tunnistavan, sen verran kauan se hullu on täällä pyörinyt. Nimenomaan tällaisia väärinkäsityksiä yritin välttää kirjoittamalla tuohon että EI IKÄEROJEN TAKIA, VAAN MUIDEN SYIDEN.
Enkä kyllä tiedä, mitä trollausta tuosta viestistä löysit. Kolahtiko?
Mistä vetoa, että Aaron osuus Antonin kuolemaan selviää syyskauden päätösjaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Ikähullu siis olettaa automaattisesti, että kaikki keskustelijat on naisia.
No eipä olettanut ikäerohullu mitään. Sinä sen sijaan oletat, että kaikki prostituoidut ovat naisia. Miksihän näin?
Vierailija kirjoitti:
Ai että mulla todellakin kiehuu tätä ketjua lukiessa! Hyvä nyrkkisääntö olis hyvä eli ei tarvitse tuoda mielipidettä esille jos se on jonku toisen toimesta kerrottu ja jos ei ole mitään hyvää sanottavaa kuin turhanpäiväistä jauhantaa niin älä jumaliste kommentoi!
Eli tarkoitat, että jos joku ei tykkää hahmosta X mutta sä tykkäät hahmosta X niin kukaan ei saa sanoa yhtäkään poikkipuolista sanaa hahmosta X vain koska sinä olet eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoitat, että jos joku ei tykkää hahmosta X mutta sä tykkäät hahmosta X niin kukaan ei saa sanoa yhtäkään poikkipuolista sanaa hahmosta X vain koska sinä olet eri mieltä.
Ehdottomasti saa sanoa! Lähinnä meinasin jos joku on juuri sanonut ettei pidä Lindasta niin tarvitse samantien toistaa asiaa tai alkaa väittelemään eipäs juupas keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämän kirjoitti?
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa, että Aaron osuus Antonin kuolemaan selviää syyskauden päätösjaksossa.
Mä veikkaan kyllä tätä vaikka sais se jo aiemminkin paljastua, en malta odottaa Lindan reaktiota tähän. Ärsyttää katsoa kun se on jo vähän leppynyt Aarolle.
Joo, Jirin vika! Jiri on sika.