Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
16201/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Monica tarvitse aborttia tai adoptiota koska kiintyy lapseensa pian.

Voisitko ystävällisesti lopettaa provoilee ja muiden viestien ilmoittelun vain koska heidän mielipide ei siinä miellytä.

Moni meistä on vain sitä mieltä että on väärin riistää naiselta oikeus aborttiin ja meitä käy sääliksi monicaa.

Ei hän ole viestien poistaja. Minä olen monta viestiä kirjoittanut Monican lapsen pitämisen puolesta ja ne on kaikki häipynyt.

Vierailija
16202/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksei Monica kysyny vauvan sukupuolta

Ei sukupuolta vielä tuossa vaiheessa raskautta yleensä ultrassa näe, vasta monta viikkoa myöhemmin.

Miksi alapeukut, mitä teinejä täällä kirjoittelee :D Vauvan sukupuolen saa siis tietää Suomessa yleensä aikaisintaan rakenneultrassa (jos sielläkään) 20 raskausviikon tienoilla ja Monica on käsittääkseni ylittänyt vasta 12 raskausviikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16203/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha siis enää spekuloida mitään, kun viestit poistuu. Hei haloo tää on sarja! Ei kannata vetää sitä hernettä nenää ja kiva lukea muiden mielipiteitä..

Vierailija
16204/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääääääh, tää oli niin ennalta arvattu juttu tää Monicamuuttaapoisjasynnyttäämuuallajaantaalapsenadoptioon-juonenkäänne, ihan sama kun Cindyllä aikoinaan. Sama lopputuloskin tulee olemaan, Monica pitää lapsen.

Ärsyttävää juonen turhaa pitkittämistä. Ideat kässäreillä lopussa.

Monica on jo lentokentällä matkalla koneeseen kun Jiri kuulee Camillalta, että Monica odottaa hänelle lasta. Jiri lähtee taksilla kauhealla vauhdilla kentälle ja juuri ja juuri ehtii pysäyttää Monican, jota huuta aulassa niin, että koko paikka raikaa. Monica itkee epätoivoisesti Jiriä vasten, kertoen, ettei tiedä mitä tehdä. Jiri lupaa pitää sekä Monicasta että lapsesta huolta. He halaavat ja töpöttelevät yhdessä takaisin Pihlajakadulle. 

Sanokaa mun sanoneen. 

Vierailija
16205/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä edes keskustellaan abortista, kun Monican ei ole mahdollista enää sitä tehdä? 

Vierailija
16206/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme abortin vastustaja provoilee täällä. Miksi poistattelette muiden viestejä?

Mietin ihan samaa, joillakin palstalaisilla tuntuu olevan pakkomielle siihen että monica pakotetaan pitämään lapsi. Muttä kyllähän sen jo peukuista näkee mitä mieltä suurinosa täällä on

Niin näyttää olevan, ja heidän toiminta on muutenkiin älytöntä. On  ilkeää alkaa poistamaan muiden viestejä vain koska ovat heillä on eri mielipide. 

Vierailija
16207/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääääääh, tää oli niin ennalta arvattu juttu tää Monicamuuttaapoisjasynnyttäämuuallajaantaalapsenadoptioon-juonenkäänne, ihan sama kun Cindyllä aikoinaan. Sama lopputuloskin tulee olemaan, Monica pitää lapsen.

Ärsyttävää juonen turhaa pitkittämistä. Ideat kässäreillä lopussa.

Monica on jo lentokentällä matkalla koneeseen kun Jiri kuulee Camillalta, että Monica odottaa hänelle lasta. Jiri lähtee taksilla kauhealla vauhdilla kentälle ja juuri ja juuri ehtii pysäyttää Monican, jota huuta aulassa niin, että koko paikka raikaa. Monica itkee epätoivoisesti Jiriä vasten, kertoen, ettei tiedä mitä tehdä. Jiri lupaa pitää sekä Monicasta että lapsesta huolta. He halaavat ja töpöttelevät yhdessä takaisin Pihlajakadulle. 

Sanokaa mun sanoneen. 

Liian kliseistä. Tuskin tulee tapahtumaan.

Vierailija
16208/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö avata ihan oma ketju aborttiasioille? Kaikkien kannat on tullut selväksi, joten riitelyä ja väittelyä voisi jatkaa muualla

Vierailija
16209/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö avata ihan oma ketju aborttiasioille? Kaikkien kannat on tullut selväksi, joten riitelyä ja väittelyä voisi jatkaa muualla

Mä voin hoitaa

Vierailija
16210/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16211/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pieras?

Vierailija
16212/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan uudelleen viestin mikä poistettiin, koska en näe itse mitään syytä poistolle. Veikkaan, että ennen pitkään raskaus paljastuu ja huomenna Eva näkee Monican kaatamassa viinit lavuaarista alas. Sana kantautuu useamman korviin ja lopulta myös Jirille ja Monica ei lähdekkään ulkomaille ja anna lasta adoptioon.

Vierailija
16213/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tämä: http://www.vauva.fi/keskustelu/2841407/onko-abortti-murha

Hahahaa, joku abortin vastustaja siellä mainitsikin jo Salkkarit Monican

Vierailija
16214/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä miks sen strippiluolan nimi on herukka? Eikö yhtään vetävämpää nimeä keksitty?Mulla tulee tosta lähinnä mieleen joku luontaistuotekauppa....

Herukka. -> Heruuks?/heruttaa

Vierailija
16215/27326 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sergei oikeasti terapian tarpeessa vai hautooko se jotain salaista? Jotenkin kummallinen juoniokuvio. Ei tuo kämppä edes ollut kovin sekainen, ihan perus poikamiesboksi. Sebu on vain niin tottunut siihen oman asuntonsa tiptop-kuntoon. Ja näyttihän Sergeille silti Oliverin irttaritkin maistuvan, eli ei kauhean masentuneelta vaikuta. Aggressioita ehkä pitäis päästä purkamaan.

Joo, en ois mäkään uskonut tätä päivää koskaan näkeväni kun OLIVER on sarjan lapsinäyttelijöistä luontevin :'D

Mäkin oon melko varma, että Monica peruu päätöksensä ja pitää lopulta lapsen. Tuo ulkomaille synnyttämään ja lapsi adoptioon -päätös tuli niin nopeasti ja harkitsematta, että varmasti vielä muuttaa mielensä. Itsekin olen siis vela ja samaistun Monican lapsettomaan, urakeskeiseen elämään. Ei mulla kuitenkaan ole mitään toivetta siitä pitääkö hän lapsen vai ei. Ja itsekin ihmettelin eilen viestien katoamista.

Janne oli saanut kärryynsä katoksen. Mihinköhän suuntaan tuo street food -juonikuvio etenee. Laajeneeko firma joskus ja Janne pääsee sisätiloihin.

Mä toivoisin, että Aki ja Alissa unohtaisivat kaunansa, yhdustäisivät voimansa ja alkaisivat pyörittää Vinotarta yhdessä. Akille toivoisin muita juonikuvioita, esim. äitiinsä tai Alissan äitiin liittyviä.

Vierailija
16216/27326 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi street food on minusta kyllä aika turha, vaikka ihan kiva että sarjassa puuhastellaan välillä ihan arkisiakin asioita.

Vierailija
16217/27326 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä jos Camilla muuttaa mielipiteensä lapsista!

Vierailija
16218/27326 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tosi tyhmä toi Sergein sekoaminen. Miten Sergei nyt yht'äkkiä alkoi varastella autoja ja sekoamaan? Tuntuu että toi on käsikirjottajilta tosi hätäsesti kirjotettu kuvio Sergeille. Olis ollu paljon kivempi jos Sergei ja Sebastian yhessä ois saanu jonku positiivisemman juonikuvion.

Vierailija
16219/27326 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi street food on minusta kyllä aika turha, vaikka ihan kiva että sarjassa puuhastellaan välillä ihan arkisiakin asioita.

Street food jää kuitenkin sarjaan vielä ensi syksyn jaksojenkin puolelle. Näin kuvausryhmän mukana sen kärryn muutama viikko sitten.

Yllättävän vähän jaksoja jäljellä tässä kaudessa, APUA! Silmäilkää tämän luettelon loppu tämän päivän päivämäärästä eteenpäin: https://fi.wikipedia.org/wiki/Salatut_elämät_(esityskausi_2016–2017)

Enää kourallinen jäljellä!

Vierailija
16220/27326 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten Alissa edes pystyy asumaan Vinottaren yhteydessä. Ottaen huomioon minkälaista tasoa yleensä vaatii asioilta. Pieni tila missä on sänky, joku toimiston yhteyssä oleva oleskelupaikka ja vessa. Vaikka olisi varaa käydä aina syömässä ulkona niin tuskin kukaan pidemmän päälle tommosesta nauttisi ja noi ikkunat käytävälle. Eikö yhtään ahdista? Ne on ollut muutamia kertoja auki vielä illalla, kun itse toimisto on kiinni.

Ketju on lukittu.