Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero Tiittanen on nähty tänään studiolla, eli ei varmaan jätä rooliaan.
Mtv:n studioilla olivat Jarkon kanssa, eivät Salattujen elämien.
Onko niillä jonkun toisen ohjelman kuvaukset, pressi vai mitähän siellä tekevät?
Voi helvetti! Olivat sen Hame Night ohjelman kuvauksissa jota esitetään vasta syksyllä.
No mistäs tuollaista olisi voinut tietää? Ei varmaan monikaan ole ikinä kuullutkaan jostain syksyllä aikavasta Hame Nightista. Ja mikset voinut vastata ihan normaalilla lauseella, vaan oli pakko taas lisätä kirosana alkuun?
Jos Severi olisi lähtenyt kokonaan sarjasta niin miksi sen kuva olisi edelleen alkutunnarissa? Ottaen huomioon, että muutamien jaksojen ajan ollut vasta toi uusi käytössä.
Oliverhan on tyylikäs poika ja tosi ihana, kun antoi karkkinsa Sebastianille!
ei tarvetta raivota kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero Tiittanen on nähty tänään studiolla, eli ei varmaan jätä rooliaan.
Mtv:n studioilla olivat Jarkon kanssa, eivät Salattujen elämien.
Onko niillä jonkun toisen ohjelman kuvaukset, pressi vai mitähän siellä tekevät?
Voi helvetti! Olivat sen Hame Night ohjelman kuvauksissa jota esitetään vasta syksyllä.
No mistäs tuollaista olisi voinut tietää? Ei varmaan monikaan ole ikinä kuullutkaan jostain syksyllä aikavasta Hame Nightista. Ja mikset voinut vastata ihan normaalilla lauseella, vaan oli pakko taas lisätä kirosana alkuun?
En ole sama henkilö mutta ei kai kukaan kirosanasta säikähdä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveen surullista mitä Monicalle kävi. Olis ihan hirveetä saada tietää liian myöhään että olis raskaana ja sitten pakotettaisiin synnyttämään lapsi.
Abortti pitäisi ehdottomasti olla mahdollinen vielä viikolle 18 asti
AMEN. Juuri näin.
Toivottavasti Monica saa keskenmenon :)
Voi Vit... olipas Camillalla hyvä suunnitelma. No oli ihan odotettavissa.
Alissalla on pulleat korvat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä suunnitelma? Mitä olen missannut?
Toi Aki onnistuu lieroilemaan jotenkin tästäkin. Harmi. Oisin oikeasti toivonut että Alissa ois saanut tietää kaiken ennenkuin menettää firmansa isukille taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica lähtee ulkomaille ennen kuin raskaus näkyy ja synnyttää lapsen siellä ja antaa siellä adobtioon.
Miksi Monican raskaus järkyttää Camillaa enemmän kuin Monicaa itseään ? Camilla ei halua lapsia, mutta ei voi päättää Monican puolesta.
Alissan nenä on hassu ja otsa nykii oudosti.
Kunpa Monica nyt pitäis ton lapsen :( en kato sit salkkareita enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica lähtee ulkomaille ennen kuin raskaus näkyy ja synnyttää lapsen siellä ja antaa siellä adobtioon.
Adoptio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähde.
No sehän sano? Et oo Monica
Siis mistä joku on nyt saanut päähänsä, että Sergei tai Sebastian olisi lähdössä? Missään ei ollut mitään siihen viittaavaa.