Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
24261/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Monica ei suostu :(

Monica sanoi jo 'mutta mä en ole rakastunut suhun'.

Mun mielestä riittävä syy vaikka myös toivoin suostumusta.

Kyllä Monica oli minusta aika töykeä ja käytti hyväksi Jiriä. Hyvin sanottu Jiriltä siinä lopussa "Selvä homma, hyvä että kuitenkin kelpasin seksiorjaks".

Kumpikaan ei luvannut mitään ja mun mielestä kumpikin tiesi mikä on homman ja suhteen nimi sex

Juupa juu, saatiinhan tämäkin taas miehen syyksi vieritettyä. Bravo, palstamammat

No mä en kyllä syyllistänyt ketään! Vastasin tuohon väitteeseen, että Monica käytti Jiriä hyväkseen. Kumpikaan ei käyttänyt toistaan hyväkseen.

Vierailija
24262/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on kyllä niin tekopyhä kuten yleensäkin. Itse halusi 15-vuotiaana pantavan itseänsä paljaalla ympäriinsä ja nyt ei meinannut antaa samanikäisen tyttärensä edes seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24263/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättääkö Eva sarjan

Vierailija
24264/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan arvioida Lindan pituutta?

Vierailija
24265/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikipedian mukaan 170cm

Vierailija
24266/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti piirsi Oliver

Vierailija
24267/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain metrin ja kahden väliltä.

Vierailija
24268/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Violalla tänään ruma röyhelöpaita.

Vierailija
24269/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wikipedian mukaan 170cm

Ei ole mahdollista. On 171-senttistä Irina Vartiaa paljon lyhyempi

Vierailija
24270/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Monica ei suostu :(

Monica sanoi jo 'mutta mä en ole rakastunut suhun'.

Mun mielestä riittävä syy vaikka myös toivoin suostumusta.

Kyllä Monica oli minusta aika töykeä ja käytti hyväksi Jiriä. Hyvin sanottu Jiriltä siinä lopussa "Selvä homma, hyvä että kuitenkin kelpasin seksiorjaks".

Kumpikaan ei luvannut mitään ja mun mielestä kumpikin tiesi mikä on homman ja suhteen nimi sex

Juupa juu, saatiinhan tämäkin taas miehen syyksi vieritettyä. Bravo, palstamammat

No mä en kyllä syyllistänyt ketään! Vastasin tuohon väitteeseen, että Monica käytti Jiriä hyväkseen. Kumpikaan ei käyttänyt toistaan hyväkseen.

Kyllä se aikalailla kuulosti taas siltä että Jirin syy kun ymmärsi väärin ja Monica on koko ajan ollut ihan reilu. Väärin

Vierailija
24271/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda on kyllä niin tekopyhä kuten yleensäkin. Itse halusi 15-vuotiaana pantavan itseänsä paljaalla ympäriinsä ja nyt ei meinannut antaa samanikäisen tyttärensä edes seurustella.

Eli jos on teininä ollut huumeidenkäyttäjä niin pitäisi sallia sama omalle lapsellekin, koska muuten on tekopyhä? Outo logiikka sulla. Eiköhän se ole vain hyvä, ettei Linda halua teinityttärensä toistavan virheitään tulemalla kouluikäisenä raskaaksi.

Vierailija
24272/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Lindalla ja Paulilla ole yksinkertaisesti ehkäisy pettänyt ja käynnyt vahinko. 

Vierailija
24273/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustiko Eva olevansa juuri mustasukkainen Monicasta? Vai yleisesti heidän kuviosta? 

Jiristä

Täh? Eihän Eva sanonut kummasta oli. Jäi juuri sellaiseen kohtaan että varmasti kohta tulee että monicasta

Miksi nyt yritetään väkisin Evasta tehdä lesboa? Jäikö tahallaan kuulematta kun juuri sanoi, että hän rakastaa Pietaria?

Vierailija
24274/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jirillä on syntynyt romanttisia tunteita Monicaa kohtaan, eikö hänen kannattaisi mielummin pyytää Monicaa ensitreffeille ja katsoa syttyykö heidän välilleen molemminpuolista kipinää? Hän voisi yrittää hurmata Monicaa pikkuhiljaa, olemalla hyvä isä ja huolehtiva Monicaa kohtaan. Ei ole järkevää tuosta noin vain töksäyttää kosintaa, mikä tulee toiselle osapuolelle täysin puun takaa. He eivät ole tutustuneet toisiinsa romanttisessa mielessä, eli kannattaisi deittailla ensin. Äkkikosinnalla vaan säikäyttää toisen pois...

Vierailija
24275/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahtelin monta kertaa Sebun ja Segen välisen keskustelun aikana. Niillä aina lennokkaat vuorosanat. Samoin huvitti Ullan utelut Iidalta :D

Vierailija
24276/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastianille voisi sopia hyvin tuo Oliverin punahiuksinen opettaja, joka on ihan nätti, sopivan napakka ja iältäänkin kypsempi.

Vierailija
24277/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahtelin monta kertaa Sebun ja Segen välisen keskustelun aikana. Niillä aina lennokkaat vuorosanat. Samoin huvitti Ullan utelut Iidalta :D

Olispa munkin rapussa oma Ulla, joka pyytäis mehulle ja pullalle :)

Vierailija
24278/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Aaron perimmäinen tarkoitus? Aiemminhan se kannatti Benin ja Violan seurustelun sallimista, mutta nyt alkoikin kyseenalaistamaan ja arvostelemaan Lindan päätöstä. Juonitteleeko Aaro jotain suurempaa vai haluaako vain perheensä lähelleen?

Miksei Aaro ole törmännyt Severiin, vaikka liikkuu usein samassa rapussa? Onko Severi-pakkomielle menneen talven lumia?

Onko Lasse edelleen siellä työmatkalla?

Vierailija
24279/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Lindalla ja Paulilla ole yksinkertaisesti ehkäisy pettänyt ja käynnyt vahinko. 

Niin? Silti harrasti seksiä Violan ikäisenä ja meinasi kieltää tyttäreltään jopa seurustelun. Ja nyt kieltää seksin harrastamisen.

Vierailija
24280/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sebastianille voisi sopia hyvin tuo Oliverin punahiuksinen opettaja, joka on ihan nätti, sopivan napakka ja iältäänkin kypsempi.

Ei Sebastianin ja Iidan ikäerossa ole mitään väärää.

En sitä tarkoittanutkaa. Minusta Sebastianin ja Iidan suhde on ihan hauska ja kiinnostava juttu. Kunhan vain tein huomion opesta. Siitä muuten tuli vähän mieleen Pepin äiti.

Ketju on lukittu.