Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Evan hahmo oli uudess päivässä Tiia ja nyt salkkareissa Tiina. Hmmh?
Ja Tiia Elg on sarjassa Eva :D
Vierailija kirjoitti:
Evan hahmo oli uudess päivässä Tiia ja nyt salkkareissa Tiina. Hmmh?
Ja Tiia Elg on sarjassa Eva :D
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, joka ei näe jaksoa Katsomosta? Alkumainokset toimii, mutta itse jakso ei lähde pyörimään :'(
Sama vika. Laitetaan palautetta MTV:lle. Luulin että vain minulla on ongelma, ja pari päivää sitten lähtikin pyörimään parin yrityksen jälkeen, nyt näkyy vaan mustaa...
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa Violan ja Benjaminin suhteessa on niin kamalaa? Olisi luullut, että Violan ja Severin suhde olisi aiheuttanut saman reaktion. Olivathan ne sentään oikeasti sukua keskenään!
Niinpä! Mä kans ihmettelen tota vauhkoamista. Mikä ongelma Violan ja Benkun suhteessa on? Ei milläänlailla sukulaisia, no bropleema!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa Violan ja Benjaminin suhteessa on niin kamalaa? Olisi luullut, että Violan ja Severin suhde olisi aiheuttanut saman reaktion. Olivathan ne sentään oikeasti sukua keskenään!
Niinpä! Mä kans ihmettelen tota vauhkoamista. Mikä ongelma Violan ja Benkun suhteessa on? Ei milläänlailla sukulaisia, no bropleema!
Varsinkaan nyt kun Kari ja Linda on eronnut.
Onko Ismon kaupalla ilmaiset muovikassit?
Sebastianin ja Iidan mahdollisesta suhteesta nousi kamala meteli, sitä kauhisteltiin ja hoettiin kuinka he ovat sukua jne. Violan ja Benjaminin juttua taas kaikki vain puolustaa.
Mitä väärää Sebastianin ja Iidan ikäerossa on? Ei yhtään mitään!
Öö miksi Sanni piileskeli Jannelta?
Vierailija kirjoitti:
Sebastianin ja Iidan mahdollisesta suhteesta nousi kamala meteli, sitä kauhisteltiin ja hoettiin kuinka he ovat sukua jne. Violan ja Benjaminin juttua taas kaikki vain puolustaa.
Isäpuoli ja tytärpuoli on ihan eri asia kuin siskopuoli ja velipuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Benjamin olisi Karin biologinen lapsi, eivät olisi mitään sukua. Saati sitten nyt kun Benjamin ok adoptoitu... millä tavalla Severi ja Viola oli ok? Tosin eivät asuneet samassa huushollissa eikä isänä ollut Kari, vaan Jori ns varaisänä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olisi yhtä paha siinä tapauksessa, jos Benjamin olisi aiemmin ollut naimisissa Violan äidin Lindan kanssa.
Severi sai ansionsa mukaan. Violan ja Benjaminin asiat ei kuulu Serverille
Vierailija kirjoitti:
Öö miksi Sanni piileskeli Jannelta?
Ei vaan Janne piileskeli Sannilta. Olisiko ihastumassa Sanniin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Benjamin olisi Karin biologinen lapsi, eivät olisi mitään sukua. Saati sitten nyt kun Benjamin ok adoptoitu... millä tavalla Severi ja Viola oli ok? Tosin eivät asuneet samassa huushollissa eikä isänä ollut Kari, vaan Jori ns varaisänä.
Dahliako siellä kirjoittelee kun Jorista puhut?
Vierailija kirjoitti:
Severi sai ansionsa mukaan. Violan ja Benjaminin asiat ei kuulu Serverille
No kun ei se edes ollut Severi vaan Aaro.
Sanni ja Janne piileskeli molemmat toisiansa ja kenties sen takia, että ovat jutelleet ja molemmilla pientä ihastusta ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Milloin Sergei lausui Monican nimen nyt väärin?"
Eikös Sege sano Monican nimen aina yhdellä o:lla, kun taas kaikki muut sanoo kahdella o:lla. [monika] vs. [mo:nika].
Tiedän kyllä että on aiemmin noin lausunut, mutta missä vaiheessa nykyisissä jaksoissa Sergei on lausunut edes Monican nimeä?
Ihan äskettäin sanoi ja siitä se tulikin taas mieleeni. Olin viikon reissussa ja katsoin juuri äsken rästiin jääneet jaksot putkeen. Eli joko viime ti, ke, to, pe tai tämän viikon ma jaksossa Sergei sen lausui. Sergei ja Sebu kävelivät kadulla ja juttelivat Sebun kolmiodraamasta. En muista missä jaksossa Sebu ja Monica kaatui Jirin kasseille, mutta siinä tai seuraavassa jaksossa tuo tapahtui. Haluatko edelleen tarkennusta?
Kyllä.
Viime torstain jaksossa 3237: Monican vauva potkaisee tyhjää.
Sebu: "En kyllä ymmärrä mitä sekin näkee siinä Viitamäen urpossa. Hei, haloo?"
Sege: "No, eikö se Monica nimenomaan odota Jirin epärää?"
Sergein Monica-kommentti on kohdassa 11:37.
Aika vähän aikaa Kalle on viettänyt poliisin kanssa. Eilisessä jaksossakin Kalle oli Ismon kanssa kotona. Tietysti hyvä näin, koska inhoan tuota poliisia. Eksänsäkin kanssa Kalle vietti paljon enemmän aikaa yhdessä.