Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Evahan on todella seksikäs. Jopa liiallisen pystyäkseen mihinkään fiksumpaan vuorovaikutukseen ohjelmassa. Puhetyyliä pitäisi muuttaa radikaalisti ja pitää kieltä taaempana kun puhuu.
Ulkonäöltään joo, mutta se seksikkyys katoaa heti kun se avaa suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni taas olisi kivaa vaihtelua, jos Sebastianin seuraava nainen olisi ihan erilainen kuin aiemmat.
En ymmärrä tätä vastustusta Sebastianin ja Sannin suhteen. Toki Sanni ja Tale sopivat hyvin yhteen mutta Sanni oli virkistävä ehdotus Sebulle juuri siksi koska on niin eri tyyppinen kuin aiemmat Sebun naiset.
Ärsyttää kun heti jos joku ehdottaa jotain uutta, niin aletaan urputtamaan jostain pikkuseikasta kuin ikäero.
Suuret ikäerot ovat itse asiassa tänä päivänä yhä yleisempiä ja myös nainen voi olla se vanhempi osapuoli. Joten, miksi parikymppinen nainen ja vanhempi mies eivät voisi rakastua toisiinsa?
Sebastian ja Sanni olisivat kuvottava pari. Ja ei, parikymppinen nainen ja vanhempi mies ei voi rakastua toisiinsa.
Mulla ei ole mitään suuria ikäeroja vastaan, mutta tällä hetkellä olisi tosi vaikea kuvitella Sannia kenenkään muun kuin Talen kanssa. Ovat olleet niin pitkään yhdessä.
Ilmeisesti suurimmalle osalle tuo sun ehdotus kuulosti suunnilleen pedofilialta, alapeukuista päätellen. Vaikka itse ainakin näen Sannin ja Talen kyllä jo nuorina aikuisina.
Kylläpä on ollut niin mahdottoman TYLSÄ salkkarisyksy.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on ollut niin mahdottoman TYLSÄ salkkarisyksy.
On siinä potentiaalia ollut. Ehkä saisi kuitenkin edetä reippaammin ja tilanteet kärjistyä. Positiivista Lindan ja Aaron selvät välienselvittelyt, jotakin tapahtui kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Eikös joulutauolla tule Tuhmikset 3? Mutta vitsi miten hyvä idea tuo Mustavaarojen joulu! Kuvaisivat siellä kartanolla jossa Dahlian ensimmäiset kohtaukset olivat, siellä olisi sitten serkkuja ja tätejä ja setiä sekä tietysti palvelusväki (Pupu & co) :D
Niitä kohtauksia ei kuvattu siellä kartanolla, vaan lavasteessa, johon sisältyi vain se seinä, arvokas sohva, polkupyörä ja isompi pöytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös joulutauolla tule Tuhmikset 3? Mutta vitsi miten hyvä idea tuo Mustavaarojen joulu! Kuvaisivat siellä kartanolla jossa Dahlian ensimmäiset kohtaukset olivat, siellä olisi sitten serkkuja ja tätejä ja setiä sekä tietysti palvelusväki (Pupu & co) :D
Niitä kohtauksia ei kuvattu siellä kartanolla, vaan lavasteessa, johon sisältyi vain se seinä, arvokas sohva, polkupyörä ja isompi pöytä.
Siis ei polkupyörä, vaan pikkupöytä.
Jotenkin alkaa vaikuttamaan koko ajan enemmän ja enemmän siltä, että komekymppinen Evahan se sarjan pahin teinipissis on. Tämä oli sitten ensimmäinen ja ainoa viestini tästä aiheesta.
Ei Zalkkareita kuvattu eilen Sheikanrannassa, vaan Wiivin näyttelijä J.O.-Hanna Puh-Puh-Puhakka kuvasi jotain vaateyjteistyötä siellä.
Tekikö Kallen näyttelijä paljonkin vaalityötä Porvoossa ? Siksikö on näkynyt niin vähän ruudussa. Miehen omia kuvioitakaan ei ole käsitelty syksyn ensimmäisen viikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkaa vaikuttamaan koko ajan enemmän ja enemmän siltä, että komekymppinen Evahan se sarjan pahin teinipissis on. Tämä oli sitten ensimmäinen ja ainoa viestini tästä aiheesta.
Munsta taas koko ajan enemmän ja enemmän tuntuu siltä, että pahimmat teinipissikset on tässä ketjussa.
Violan näyttelijä voisi vähän panostaa äänensävyihin.
Tuleekohan Ismosta ja Jutasta pari ja jauhetaanko sitä sukupuolenvaihdosta enemmänkin sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Viestii käsikirjottajille!!
Salmea pitäisi näyttää enemmän. Voisi olla yhteydessä Alissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä tuotannolle: Joulutauon ajaksi voisi tulla mininettisarja tai jouluaaton erikoisjakso, jonka aiheena olisi Mustavaarojen joulu. Siitä ei hauskoja tilanteita ja hyviä sutkautuksia puuttuisi :)
Mustavaarojen perhejoulu olis kyllä kutkuttava! Ja varmasti myös käsikirjoittajille mieluisa kirjoitusprojekti :-)
Onko siinä muka jotain väärää, jos kolmekymppinen tai nelikymppinen mies pitää Sannia kuumana? Enkä sitten ole ikähullu, kysyn vain kun täällä on näköjään saatu tuosta ikäeroasiasta kunnon tappelu aikaiseksi.
Olen nimittäin itse 20v ja seurustelen 32v miehen kanssa ja mielestäni siinä ei ole mitään väärää että harrastamme seksiä. Siksi asia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä muka jotain väärää, jos kolmekymppinen tai nelikymppinen mies pitää Sannia kuumana? Enkä sitten ole ikähullu, kysyn vain kun täällä on näköjään saatu tuosta ikäeroasiasta kunnon tappelu aikaiseksi.
Olen nimittäin itse 20v ja seurustelen 32v miehen kanssa ja mielestäni siinä ei ole mitään väärää että harrastamme seksiä. Siksi asia kiinnostaa.
Siinä ei ole mitään väärää! Palstan ikähullu on vaan päästänsä sekaisin ja luokittelee kaikki 20 vuotiaatkin lapsiksi.
Ja taas se keskustelee itsensä kanssa
Aika tylsä toi viikon kooste.
Vinotar "kodissa" ei oo ees keittiöö :D kuka muka syö _aina_ ulkona?
Evahan on todella seksikäs. Jopa liiallisen pystyäkseen mihinkään fiksumpaan vuorovaikutukseen ohjelmassa. Puhetyyliä pitäisi muuttaa radikaalisti ja pitää kieltä taaempana kun puhuu.