Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Milloinkahan joku palstalaisista ehdottaa Iljan kaappaajaksi hissiepisodissa nähtyä huoltomiestä? ;)
Marianna vois häipyä sarjasta ja Isabella tulla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää toi Monica, näyttää niin tyhmältä kun esittää tuohtunutta mutruhuulillaan ja sitten hörppää viiniä muka kuin hieno nainen. Sitäpaitsi, se että isä ei anna rahaa kun opiskelet oikiksessa ei tarkoita että olisi isän vika jos Monica on myynyt itseään :D Jos toi on todella se suuren välirikon syy niin huhhuh
Monica tässä nyt kaikkein vähiten ärsyttää, eiköhän hänellä ole oikeus olla vihainen siitä kaikesta, mitä on joutunut kokemaan. Kihlattu pettää mielisairaan kämppäkaverin kanssa, joka ei ilman Monicaa edes olisi mikään kämppäkaveri tai ylipäänsä vapaalla jalalla. Alzheimer-isä haluaa sopia välit, vaikka on todella huonosti kohdellut niin Monicaa kuin ex-vaimoaankin aikoinaan.
Kyllä se nyt aika epäreilua on, että toinen sisko saa rahaa niin paljon kuin sielu sietää koska valitsi työskennellä isukin firmassa, ja kun nuorempi sitten päättääkin tehdä jotain mitä itse haluaa, eli opiskella oikeustieteellisessä, ei tipu rahaa koska ei menty isukin virmaan töihin. Toisin sanoen Gunnar asetti aikoinaan ehdot sponssaamiselle, ja Camilla päätti tehdä isänsä mielen mukaan. Sitten kun Monica valitsi toisin, Gunnar pisti välit poikki. Kyllä minäkin olisin tuollaisesta katkera.
"eiköhän Monicalla oo oikeus" -- joo on OIKEUS olla vihanen mistä haluaa mut tässä olikin kyse siitä mikä MUA ärsyttää :D Sitäpaitsi, jos se että iskä ei maksa kuukauisirahaa opiskelujen ajalta tarkoittaa että täytyy myydä itseään puolet korkeakouluopiskelijoista tekisi sitä.. Ainoat vaihtoehdot: Isin rahat tai Itsensä myyminen?
Okei, miksi sinua ärsyttää se, että Monica on vihainen isälleen siitä että jätti tämän tyhjän päälle, mutta siskoaan ei? Huomioi nyt se, että nämä ovat Salkkarit, ja aika usein rahattomat ihmiset ovat päätyneet kyseenalaisiin toimiin, mm Evakin. Ja tietääkseni siinä Monican katkeruudessa on myös sitä, miten Gunnar ilmeisesti kohteli Dahliaa aikoinaan.
Joo siis siinä olet oikeassa että tottakai oli väärin "hylätä" toinen lapsi jos se ei tee juuri niinkuin Gunnar halusi, mutta on aika omituinen maailma jos ainoat vaihtoehdot on isin rahat tai huoraaminen :D se oli tässä se pointti! Ja tossa alkuperäisessä avauksessakin sanoin että JOS tämä on ainoa syy, eli en väitä etteikö siitä vielä selviäisi jotai muuta :)
"Huomioi nyt se, että nämä ovat Salkkarit"--- Tätä ryhmää ei olisi olemassa jos tämä huomioitaisiin. Kaikki mistä täällä jauhetaan liittyy juurikin siihen että salkkarit on salkkarit ja näitä erikoisuuksia on hauska puida :)
Aika vihjailevaa nuo Kallen kännipuheet, että kannattaisi varmaan siirtyä naisiin, jos yhtään kiinnostaisi. Noh, kohta varmaan Monica, Eva tai jopa Kalle itse siirtyy sitten naisiin kun miehiin ollaan niin pettyneitä.
Vaikka Antonin naaman vääntely ja duckfacet onkin raivostuttavaa katsottavaa niin pakko sanoa et näyttelee kitkusta narkkaria aika hyvin :D Saan mielihyvää joka kerta kun se tiuskii Iidalle.
Aikaisemmin selvänä täytesisältönä ollut muhinointi on selvästi vähentynyt syksyn jaksoissa. Uudeksi täytesisällöksi on kuitenkin selvästi muodostunut jo ennestäänkin suuressa osassa ollut alkoholin juominen.
Mikä pelastaisi Kallen ? Onnistuuko joku puhumaan järkeä vai joutuuko johonkin onnettomuuteen ?
Viinibaarin viininkulutus oli siis kaksi pulloa kolmeen pekkaan plus yksi lasillinen alussa? Miten kolmikko oli niistä niin sekaisin, vaikka ovat ilmeisen tottuneita alkoholiin ja erityisesti viiniin. Ei kai viinibaarissa edes juoda välttämättä kovin vahvoja viinejä (vrt. Alkon väkevät viinit). Kalle mölisi ja Eva veti rintsikoita päähän, vaikka jokaisen on täytynyt juoda ehkä vain noin viisi annosta.
Ehkä Kallesta tulee sitten rappioalkoholisti, joka mm. menettää työnsä. Eihän tuossa nyt enää ärsytä se,että kyseessä on Kalle,vaan ennenkaikkea se, että samanlaisia kuvioita on ollut sarjassa ennenkin.
Eikö Kalle muka osannut Larin numeroa ulkoa ? Miksi Lari ei ollut poistanut Kallen numeroa, jos kerran ei halua olla missään tekemisissä ?
Minä olen se, jota Kallen alkoholiaongelmat ärsyttävät. Tajusin tässä, että Lostissa Jackin päihdeongelmat ärsyttivät viimeksi yhtä paljon. Siinäkin oli kyseessä muka viisas ja taitava lääkäri, mutta niin vain sortui päihteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se, jota Kallen alkoholiaongelmat ärsyttävät. Tajusin tässä, että Lostissa Jackin päihdeongelmat ärsyttivät viimeksi yhtä paljon. Siinäkin oli kyseessä muka viisas ja taitava lääkäri, mutta niin vain sortui päihteisiin.
Olihan myös esim. Teho-osastossa lääkäri Carterilla vakavia päihdeongelmia.
Kalle menettää duuninsa ja sairaalaan tulee uusi naislääkäri johon Sebastian ihastuu.
Eikö olekin kummallista että Sebastianilla on pääasiassa ollut menestyneitä naisia? Lääkäri, yksityisyrittäjä, juristi, hoitokodin johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että on ihmisen viisaudesta kiinni sortuuko päihteisiin vai ei?
Miksi Kalle ylipäätään haikailee Laria kun itsekin tajusi suhteen olevan tuhoontuomittu ylitsepääsemättömien ongelmien takia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että on ihmisen viisaudesta kiinni sortuuko päihteisiin vai ei?
Tarkoitus oli sanoa, että tuotakin aihetta on käsitelty sarjoissa aikaisemmin eli ei ole mitään uutta. Eilenkin oli keskusteluohjelmassa vieraana joku päihdeongelmista kärsinyt sairaanhoitaja. Aihetta on siis käsitelty myös oikeassa elämässä.
Mua häiritsee tossa alkoholin suurkulutuksen näyttämisessä ainoastaan se, että noille ei koskaan tuu niin pahaa krapulaa, ettei pysty koko päivänä lähtemään mihinkään, hyvä jos sängystä pääsee vessaan ja hakemaan vesilasia keittiöstä ennen iltapäivää. "Kauheassa" krapulassa vaan juoksennellaan pitkin kyliä ja lähdetään reippaana töihin :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten siellä ostarin viinibaarissa kaikki kolme (Monica, Kalle ja Eva) sanoivat toisilleen, ettei huomenna olisi mitään, joten pystyisi hyvin vielä tilaamaan toisen pullon ja jatkamaan iltaa. Ja seuraavana päivänä ilmeisesti koko kolmikolla oli kuin olikin työpäivä 😂
Miten mä muistelisin näiden puhuneen ettei loppuiltana ole muuta menoa.. Eva sanoi, että olisi pitänyt olla koti-ilta/leffailta/whatever lasten kanssa mutta taas vaihteeksi menivätkin molemmat kavereille yöksi.
Miksi muuten siellä ostarin viinibaarissa kaikki kolme (Monica, Kalle ja Eva) sanoivat toisilleen, ettei huomenna olisi mitään, joten pystyisi hyvin vielä tilaamaan toisen pullon ja jatkamaan iltaa. Ja seuraavana päivänä ilmeisesti koko kolmikolla oli kuin olikin työpäivä 😂