Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Mua aina naurattaa kun tulee tuo bikineitä ja timantteja- mainos ja vara Iida sanoo että "nyt soitetaan samantien poliisit", kuulostaa niin järkyttävälle. :D
Milloin Salsungit jatkuu? :))
Vierailija kirjoitti:
Milloin Salsungit jatkuu? :))
Maanantaina 29.8.
Jos voisi saada jonkun edesmenneen näyttelijän näyttelemään Salkkareihin, niin kuka se olisi? Tauno Palo voisi ainakin olla kiva.
Iida on uusinnoissa ihan kauhee vosu, kun aloittaa suhteen parhaan kaverinsa pahimman kiusaajan kanssa potematta minkäänlaista huonoa omatuntoa. "No mä sanon sille, et lopettaa kiusaamisen".
Onneks sai ansionsa mukaan "tekemällä" heterosta homon. >:D
Vierailija kirjoitti:
Jos voisi saada jonkun edesmenneen näyttelijän näyttelemään Salkkareihin, niin kuka se olisi? Tauno Palo voisi ainakin olla kiva.
Tauno ei kyllä ikimaailmassa suostuisi näyttelemään tällaisessa sontasarjassa!
Vierailija kirjoitti:
Tauno olisi sopinut Erik Ekholmin rooliin!
Salkkarit jatkuukin jo tiistaina 16.8.
Uudet jaksot alkavat jo ensi viikolla. Tieto julkaistiin ilmeisesti vasta tänään täysin yllättäen. Tuottajan haastattelukin oli jo jossain.
Vierailija kirjoitti:
Uudet jaksot alkavat jo ensi viikolla. Tieto julkaistiin ilmeisesti vasta tänään täysin yllättäen. Tuottajan haastattelukin oli jo jossain.[/quote
Ainakin Iltalehdessä on juttua aiheesta.
JIPPIIIIII!!! Tuleekohan kesäuusinnat silti edelleen?
Olisi mielenkiintoista tietää, miksi alkua aikaistettiin kahdella viikolla ja asia julkaistiin näin myöhään. Erinomainen uutinenhan tämä silti on. Kesätauko ei koskaan sarjan historiassa ole tainut olla näin lyhyt kuin mitä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Räjähdin myös täyteen nauruun kun Sebastian sanoi tutun sanansa jo jossakin vanhassakin jaksossa. Eli on Sebastian tuota sanaa käyttänyt jo vuosia sittenkin [/quote
Samoin Ismo on käyttänyt sitä omanlaistaan lauserakennetta. :D Tyyliin "Rakkaus..... Se on elämän suola." Puhuukohan Esko Kovero itse noin? Näyttelijät kun saavat jonkin verran muotoilla vuorosanojaan omaan suuhun sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
JIPPIIIIII!!! Tuleekohan kesäuusinnat silti edelleen?
Näyttää tulevan lauantaihin 27.8. asti. Arkena klo 16:00-17:30.
Surettaa jo etukäteen, jos ne vaihtavat Jannen näyttelijän toiseen. Hemmo nimittäin otti ja pääsi Aallon kauppakorkeakouluun. Kuvitelkaa joku vara-Iidan tai Oliverin tapainen tönkkösuolattu muikku Jannen paikalle.
On ollut kyllä hieno olivervapaa kesä!
Vierailija kirjoitti:
Surettaa jo etukäteen, jos ne vaihtavat Jannen näyttelijän toiseen. Hemmo nimittäin otti ja pääsi Aallon kauppakorkeakouluun. Kuvitelkaa joku vara-Iidan tai Oliverin tapainen tönkkösuolattu muikku Jannen paikalle.
On ollut kyllä hieno olivervapaa kesä!
Kyllä todennäköisesti opiskelut saadaan järjestettyä yhteen kuvauksien kanssa, tällaisen käsityksen olen ainakin saanut uutisista, joissa kerrottiin esimerkiksi Antonin ja Sanninkin näyttelijöiden saaneen opiskelupaikan.
Mainosvideo syyskauden ensimmäisistä jaksoista!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1394894787205265&id=3572358…
Ei kukaan oo pakottanu Tonia myymään sitä. -No pakottipas! Rahapula! -No ei oo mun ongelma jos Toni törsää kaikki rahansa. Hyvä, Kalle! :D