Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
6801/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ihan varma siitä,uskonko käsikirjoittajien lukevan tätä keskustelua ja ottavan täältä ideoita. Jos kuitenkin Lari päätyy vielä naisen kanssa sänkyyn, joku sairastuu kun sairastuukin vielä syöpään tai hiviin tai Jannesta ja Talesta tulee pari, olen varma,että näin todella on. Nämä kaikki asiathan ovat olleet esillä tässä keskustelussa.

Vierailija
6802/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii meinaatteko, että käsikirjoittajille ei itselle voi tulla hyviä ideoita vaan ne on kaikki otettu ab-mammoilta? 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6803/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii meinaatteko, että käsikirjoittajille ei itselle voi tulla hyviä ideoita vaan ne on kaikki otettu ab-mammoilta? 😀

Ab-mammoilta? Asidofilus-bifidus-mammoilta?

Vierailija
6804/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola näyttää vähän Kylie Jenneriltä lapsena. :) yllättävän uskottava näyttelijä Violaa esittävä tyttö, ei vaikuta ollenkaan jännittävän kuvauksia eikä puhe ole tönkköä vuorosanojen lukemista suoraan paperista, kuten yleensä uusilla salkkari-näyttelijöillä on tapana olla.

Vierailija
6805/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä ovat mielestänne uskottavia/luontevia roolissaan? Omasta mielestäni nykyään Salkkareissa on yllättävän hyvä taso. Aki, Ulla, Ismo, Kari, Kalle - huomaa, että ovat vanhoja konkareita alalla. Tykkäsin myös Helenasta. Varsinkin Helenan ja Ullan riidat olivat hauskaa katsottavaa, hahah! Jannen voisin hyvin kuvitella myös tosielämään, Hemmo on hienosti ottanut roolin omakseen! Tale ja Larikin ovat parantaneet hurjasti alkuajoistaan. Jirikin osaa olla uskottava, alkaa vaan kyllästyttää tuo jatkuva naama nurinpäin oleminen ja liika jämäkkyys sekä kaikille raivoaminen... uusia juonikuvioita kehiin! Ihan hyviä ovat myös Sebastian, Alissa, Monica ja Sergei.

Ei-luontevia ovatkin sitten Sanni, Kristiina, Marianna, Elias, Eva, Anton, Linda, vara-Iida... Anton, vara-Iida ja Linda ovat suht tuoreita hahmoja, joten heille anteeksi annettakoon. Mutta esim. Sanni... kun Ismo raivosi tälle rapussa Sanni vain katsoi tätä naama peruslukemilla, LiisaKristiinan näyttelijän suorituksista ei varmaan tarvitse erikseen mainitakaan. Mariannan jokainen lause alkaa ihme muminalla, pistää korvaan nykyään todella pahasti. "Mmno nähdään illalla", "mmen tiedä", "mmno mäki näin ne kahvilassa", "mm mm mm" ARGH! Ja kokoajan naama mutrussa ja katse lattiassa. Tekis mieli kääntää kanavaa aina kun Marianna on ruudussa. Evalta hyvä suoritus oli se raiskaus yritys -kohtaus Heikin autossa, muuten aika tasapaksua näyttelemistä. Samoin kuin Eliaksellakin, ei iloa tai surua. Kokoajan sama puhetyyli naama peruslukemilla. Kaikilta näiltä puuttuu kyky ilmaista tunteita uskottavasti.

Vierailija
6806/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tätä nähnyt kun katsoin Quanticoa, mutta luin toisesta keskustelusta, että eilen Kymmenen  uutisissa olisi näytetty pätkä jostakin syksyn jaksosta, jossa Elias itkee sairaalavuoteen äärellä. Ei tietenkään näytetty kenen. Onko Larilla sitten oikeasti leukemia vai käykö esim. Sebastianille jotakin ?

Vierailija
6807/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yllättävää Lari tajuaa ensi viikolla ? Haluaa elää loppuelämänsä yksin ?

Luin myös parin lehden juonipaljastuksia ja vaikka mitään ei sanottu suoraan, sain sellaisen käsityksen, että yksi ensi viikon jakson nimi kertoo ihan suoraan sen mitä päätyykään tekemään. Toivottavasti olen tulkintoineni väärässä.

Vierailija
6808/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin myös parin lehden juonipaljastuksia ja vaikka mitään ei sanottu suoraan, sain sellaisen käsityksen, että yksi ensi viikon jakson nimi kertoo ihan suoraan sen mitä päätyykään tekemään. Toivottavasti olen tulkintoineni väärässä.

Valaise meitä muitakin! :)

Vierailija
6809/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severistä on tullut pikkuhiljaa yksi mun lempparihahmoista.

Ehkä se on se, että silä on ollut sama näyttelijä niin pitkään, mutta ihan mahtavasti hoitaa roolinsa. Severi hahmona ylipäätänsä on nyt näin teini-iän korvilla todella mielenkiintoinen. Psykopaattisia piirteitä on välillä väläytelty, mutta asialla ei kuitenkaan ole mehusteltu liikaa. Severistä saa kyllä loistavan juonenkaaren, kun saa jännittää onko perinyt narsismin isältään vai vaikuttavatko kotiolot lopputulokseen.

Vierailija
6810/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on se, että silä on ollut sama näyttelijä niin pitkään, mutta ihan mahtavasti hoitaa roolinsa. Severi hahmona ylipäätänsä on nyt näin teini-iän korvilla todella mielenkiintoinen. Psykopaattisia piirteitä on välillä väläytelty, mutta asialla ei kuitenkaan ole mehusteltu liikaa. Severistä saa kyllä loistavan juonenkaaren, kun saa jännittää onko perinyt narsismin isältään vai vaikuttavatko kotiolot lopputulokseen.

Itse olen siinä luulossa, että ei ole täysin selvää, onko Eero edes Severin biologinen isä vai onko se Lasse. Jirihän sabotoi dna-testin laittamalla sinne oman dna-näytteensä, jolloin selvisi, että Lasse on Jirin biologinen isä, mutta Severin jäi auki. Tosin tässä sarjassa on aika monta lasta, joiden bioloigisesta isästä ei monista syistä ole täyttä varmuutta. Sarjan kaikki hahmo pitäisi laittaa dna-testiin, voisi selvitä kaikenlaista mielenkiintoista.

Vierailija
6811/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti käy tuottajat täällä lukemassa, se Eliaksen rubikin kuutio kommenttikin kun täällä on monesti sitä kommentoitu :D!

Olisihan se hienoa, jos sarjaa käsikirjoitettaisiin tällä palstalla.

Vierailija
6812/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse tätä nähnyt kun katsoin Quanticoa, mutta luin toisesta keskustelusta, että eilen Kymmenen  uutisissa olisi näytetty pätkä jostakin syksyn jaksosta, jossa Elias itkee sairaalavuoteen äärellä. Ei tietenkään näytetty kenen. Onko Larilla sitten oikeasti leukemia vai käykö esim. Sebastianille jotakin ?

Ettei vaan ollut joku vanha jakso?

Vierailija
6813/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan ollut joku vanha jakso?

Oli kuulemma jaksosta 3052.

Vierailija
6814/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit-bingo:

- Sebastian sanoo: "ei jumalauta!"

- Oliver tekee rubikin kuutiota.

- Oliver käsketään omaan huoneeseen.

- Monica ja Eeva juovat viiniä.

- Linda pidättää jonkun Pihlajakadun asukkaista.

- Kalle juo alkoholia.

- Ilja itkee vastasyntyneen itkua.

- Puhutaan salaisuuksia ja Ulla on kuullut toisessa huoneessa kaiken.

- Severillä on älypuhelin kädessä.

Lisää?

Vierailija
6815/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen siinä luulossa, että ei ole täysin selvää, onko Eero edes Severin biologinen isä vai onko se Lasse. Jirihän sabotoi dna-testin laittamalla sinne oman dna-näytteensä, jolloin selvisi, että Lasse on Jirin biologinen isä, mutta Severin jäi auki. Tosin tässä sarjassa on aika monta lasta, joiden bioloigisesta isästä ei monista syistä ole täyttä varmuutta. Sarjan kaikki hahmo pitäisi laittaa dna-testiin, voisi selvitä kaikenlaista mielenkiintoista.

Mun mielestä ne olivat tehneet aiemmin testin, jonka paula avasi salaa lasselta. Oli negatiivinen. Väitti lasselle, ettei ollut avannut sitä ja hävittivät sen yhdessä. Sen takiahan paula pelkäsikin testitulosta kun sai tietää lassen ottaneen sen salaa. Paulahan oli myös tosi ihmeissään kun uusi tulos olikin positiivinen. Muistaisiko joku tarkemmin?

Vierailija
6816/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä Isabellaa ;(

Isabella sopisi Akille kumppaniksi!

Vierailija
6817/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä Isabellaa ;(

Isabella sopisi Akille kumppaniksi!

Hahah, näitten kahden yhteisiä kieroiluja olisi mahtava nähdä !

Vierailija
6818/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valaise meitä muitakin! :)

Vastaus löytynee ilmeisen irstaasta maanantain jakson nimestä. Että näin, valitettavasti.

Vierailija
6819/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severin isällä, Eerolla, ei ollut narsismia. Isän veljellä Aarolla oli, mutta luulen sen olleen peräisin rajoja sisältämättömästä kasvatuksesta. Tosin en ole varma, kaksoisveljien äitikihän paljastui aika hämäräksi tyypiksi.

Vierailija
6820/27326 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi Aaro ja Eero- kuvion olleen ylivedetty. Minusta se olisi ollut oikein hyvä kuvio ilman Eeroa, jolloin tosiaan meni yli

Ketju on lukittu.