Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
6081/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa kun sarja on nykyään täynnä sänkykohtauksia ja seksiä muodossa jos kolmannessa. Ei yhtään jaksoa ilman sitä. Meilläkin lapset katsovat sarjaa ja jotenkin ärsyttää että puoli kasin ohjelma-aikaan peitto heiluu koko ajan.

Toinen asia, joka on ärsyttänyt jo vuosia, on stailaaja! Siis joka kohtauksessa näyttelijät on puettu sävy sävyyn. Aina samanväriset takit, samanväriset housut, samanväriset huivit, riippumatta ketkä kaksi kuvassa ovat. Ja taustatkin on ihan liian samoihin sävyihin tehdyt. Katsokaapa, menee jo naurettavuuksiin tuo vaatetus.

Eihän Salkkarit oo missään vaiheessa ollut mikään lasten ohjelma, ihan sama mihin aikaan tulee. Sarjasta löytyy myös rutkasti aiheita, jotka on lapsille vahingollisempia kuin seksi. Hieman omaa harkintaa nyt taas peliin.

Vierailija
6082/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin inhottaa noi oikeesti aika yksityiskohtasestikin kuvatut sänkykohtaukset vaikka mulla ei lapsia olekaan eikä tule :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin inhottaa noi oikeesti aika yksityiskohtasestikin kuvatut sänkykohtaukset vaikka mulla ei lapsia olekaan eikä tule :D

Siis yksityiskohtaisesti on kenen seksiä kuvattu? Ainahan se menee tyyliin: pussailua jne ja pätki. Ei sitä seksiä minusta ole kyllä näytetty ollenkaan. 

Vierailija
6084/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viime aikoina, siis viikkoina ole ollut ollenkaan seksiä? Tai ainakaan yksityiskohtaista sellaista.

Vierailija
6085/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa jankataan koko ajan samoista asioista? Nyt varmaan kuukausia on jankattu ja valitettu ja paheksuttu alkoholinkäyttöä sarjassa, ja seksikohtauksia vähintään yhtä kauan. Eivät nämä minustakaan mitään upeaa ole, mutta onko siitä pakko jatkuvasti puhua? Eiköhän kaikille ole tullut jo selväksi, mikä ei miellytä av-mammoja.

Vierailija
6086/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä käsitä MIKSI joku antaa lasten katsoa tota sarjaa. Kai sen jo yksikin jakso kertoo ettei ole mikään koko perheen ohjelma.  Ei meillä ala-asteikäiset esim ole enää kahdeksan aikoihin tv:n ääressä ylipäätään. 

Vierailija
6087/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edelleenkin kun Ilja muka itkee toisessa huoneessa, soitetaan pikkuvauvan ääkymistä? Iljahan on jo taapero. 

Vierailija
6088/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta on tullu tosi epähauska ja tää on täynnä takakireetä porukkaa. Puolisen vuotta sit täällä oli hyvä meno. Relatkaa vähän. Ei elämä oo niin vakavaa :D

Vierailija
6089/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edelleenkin kun Ilja muka itkee toisessa huoneessa, soitetaan pikkuvauvan ääkymistä? Iljahan on jo taapero. 

En tiedä sun taaperoista mutta kyllä meillä taaperotkin itki joskus päikkäreiltä herätessään.

Vierailija
6090/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sun taaperoista mutta kyllä meillä taaperotkin itki joskus päikkäreiltä herätessään.

En tiedä sun jälkeenjääneistä kakaroistas mutta meillä taapero ei kyllä kuulosta pikkuvauvalta.

Vierailija
6091/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camillan salaviha Monicaa kohtaan oli yllätys kun aikaisemmin oli esittänyt tulevansa siskonsa kanssa niin hyvin toimeen.

Vierailija
6092/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camillan salaviha Monicaa kohtaan oli yllätys kun aikaisemmin oli esittänyt tulevansa siskonsa kanssa niin hyvin toimeen.

Mikä salaviha?

Vierailija
6093/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sun jälkeenjääneistä kakaroistas mutta meillä taapero ei kyllä kuulosta pikkuvauvalta.

Just, tosi  asiallisesti sanottu. Hyvät viikonloput vaan sinnekin. 

Vierailija
6094/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen usein juonipaljastuksia, mutta ei sekään ole niin hauskaa kuin ennen kun nykyään aina mietin, mikä "yllätyspari" päätyy seuraavaksi sänkyyn, mikä kolmidraama kärjistyy tai ryyppääkö joku. En todellakaan halua tietää tuollaisia asioita etukäteen vaan jotain suurempia ja mielenkiintoisempia asioita.

Vierailija
6095/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mä tarkoitinkin sitä että taaperokin voi itkeä toisessa huoneessa, muuhun en ottanut kantaa.  

Ja niin, tokihan lapsella tosiaan kehitysviivästymää tutkitaan eli joo, "jälkeenjäänyt kakara" multa löytyy kyllä, tuota on äärimmäisen vastenmielistä käyttää toisen solvaamiseen, näin ihan vaan vinkkinä. 

Takaisin aiheeseen, eipä tästä sen enempää. 

Vierailija
6096/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, tosi  asiallisesti sanottu. Hyvät viikonloput vaan sinnekin. 

Olen itsekin kiinnittänyt huomiota siihen, että kyllä kuulostaa kovasti pikkuvauvan itkulta tuo Iljan itku. Voishan ne nauhottaa vähän isomman muksun itkemistä jo. Ja samaa mieltä, olisi tuon voinut vähän nätimmin sanoa. Ei aina tarvi olla niin ilkeä. 

Vierailija
6097/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juonipaljastuksissa ei edes kerrota kaikkea. Missään juonipaljastuksissa ei esim. kerrottu, että Lari tulee pilaamaan Kristiinan ja Ismon häät. Itse kuitenkin päättelin tuon.

Ihan sama, kerrotaanko kaikki vai osa tapahtumista. Mä en halua tietää mitään etukäteen.

Vierailija
6098/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juonipaljastuksissa ei edes kerrota kaikkea. Missään juonipaljastuksissa ei esim. kerrottu, että Lari tulee pilaamaan Kristiinan ja Ismon häät. Itse kuitenkin päättelin tuon.

Ihan sama, kerrotaanko kaikki vai osa tapahtumista. Mä en halua tietää mitään etukäteen.

Sit on parasta hypätä tän avauksen yli.

Vierailija
6099/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan Salkkareita aina vähän sivusilmällä, mutta miten... jätettiinkö Kristiinan raskausjuttu nyt vaan kesken vai hä? Viimeisin kohtaus jonka muistan oli se, että Letti imuroi ja alkoi yhtäkkiä hipuloimaan vatsaansa, oliko tämä olevinaan jotain että tunsi vauvan potkun (...jos kerran Salkkareissa raskaustestinkin voi tehdä yhdyntää seuraavana päivänä niin mikäpä jottei potkutkin tuntuisi heti hedelmöittymisen jälkeen.........) vai että vain jatkoi haaveilua vauvavatsasta?

Vierailija
6100/27326 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Lari ja Kalle jo eronneet ?

Ketju on lukittu.