Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miksi Jiri haluaa juonitella Camillan kanssa? Yksin toimiessaan hän saisi Amandan kokonaan itselleen. Luulisi, että Camilla haluaa myös osansa, jos osallistuu juonitteluihin. Mielummin kyllä Jirinä jakaisin Amandan tuttavieni Sebastianin ja Sergein kanssa kuin Camillan. Edelleen minusta typerä liike Jiriltä pettää Sebastianin luottamus.
Vierailija kirjoitti:
Jos Kalle päätyykin Ellun viereen.
Tämä 👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Aaaa harmittaa nää juonipaljastukset, tykkään keskustella täällä mut nää spoilaukset pomppii koko ajan silmille :( Jaksot katson kyllä etukäteen mutta koitan vältellä juonipaljastuksia.
Ei täällä yleensä kovin paljoa tai suuria spoilatakaan, lähinnä esitetään huimia teorioita, mutta ilmeisesti tämänpäiväisten juonipaljastusten eräs vihjailu herätti ärsyttävyydessään niin paljon huomiota, että siitä oli pakko keskustella etukäteen, eikä ole edes varmaa, mitä tuossa oikeasti tapahtuu. Eräällä toisella teinien suosimalla keskustelupalstalla ei sallita minkäänlaisia spoilereita, vaan ne kirjoitetaan salakielellä.
Vierailija kirjoitti:
Aaaa harmittaa nää juonipaljastukset, tykkään keskustella täällä mut nää spoilaukset pomppii koko ajan silmille :( Jaksot katson kyllä etukäteen mutta koitan vältellä juonipaljastuksia.
Juonipaljastukset on usein aika kryptisesti kirjoitettuja (ainakin Mtv:n Salkkarit-sivuilla), etten niistä itsekään ota aina selvää...monet ajatukset täällä on pelkkää spekulaatiota :)
No eikös niille paljastuksille ollut omakin ketjunsa, menkää sinne rellestämään.
Korostan vielä, että täällä ei ole kerrottu tänään mitään maailmaa mullistavia. Kyllä niitä suuria paljastuksia on kerrottu ihan omissa spoiler-ketjuissa esim. http://www.vauva.fi/keskustelu/2423906/spoiler_7_paivaa_lehden_juonipaljastuksia_salatut_elamat. Mitään noin suuria paljastuksia ei tästä ketjusta löydy.Vaikka itseäni paljastukset ja villit teoriat kiinnostavatkin, en minäkään halua etukäteen tietää, miten sarja sitten joskus tulee päättymään. Jos jollakin on tästä "varmaa tietoa" niin toivon, että ei sitä ainakaan tässä ketjussa kerro. Hyväksyn kuitenkin kaikki muut loppuratkaisut paitsi koko sarjan paljastumisen uneksi. Kaikkien sarjojen loppua en ole edes tajunnut. Vaikka katsoin esim. kaikki Lostin jaksot en oikein tajunnut sen loppua ja tuo nyt taisi olla kaikkien aikojen suosikkisarjani. En nyt enää muista olinko lukenut siitä spoilereita. Ja Salatuista elämistä vielä. Eiköhän kaikki ole sitä mieltä, että nuo homo menee sänkyyn naisen kanssa- kuviot on jo nähty kun niitä on ollut jo kaksi.
Kalle ja Monica olisivat sopineet yhteen! Kalle johtajaylilääkäri ja Monica juristi, molemmat hyvin tienaavia. Molemmat myös järkeviä ihmisiä, joille viina maistuu (Kallelle vähän enemmänkin). Voisivat yhdessä ostaa ison talon Lauttasaaren rannalta.
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Monica olisivat sopineet yhteen! Kalle johtajaylilääkäri ja Monica juristi, molemmat hyvin tienaavia. Molemmat myös järkeviä ihmisiä, joille viina maistuu (Kallelle vähän enemmänkin). Voisivat yhdessä ostaa ison talon Lauttasaaren rannalta.
Olsivat hyvä pari jos kumpikin olisi hetero, sillä paljon yhteistähän heillä on. Kummankin pitäisii kuitenkin löytää oman tasoisensa kumppani. Sinällään onkin tyhmää, että tuollaiset ihmiset seurustelevat/tapailevat itseään tyhmempiä, itseään huonommassa asemassa olevia, ei niin järkeviä tai älykkäitä miehiä.
Onko Kristiina lievästi kehitysvammainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niissä toisissa juonipaljastuksissa kirjoitettiin Kallen kännimokailuista?
Mä seuraan vain Maikkarin keskiviikkopaljastuksia ja niistä sain tietynlaisen kuvan (Monican ja Kallen illanvietto).
Herää oudon miehen vierestä.
Pakko nyt vielä kommentoida tätä. Olen nyt miettinyt koko illan tätä ja tullut siihen tulokseen, että eihän tuo välttämättä tarkoita yhtään mitään. Voihan se olla Larikin. Ovat sitten tehneet jotain mitä eivät ole ennen tehneet ja se sitten hävettää.
Mitä toi Peppi tekee????!! Voi helvetti stna.
Mua ei varmaan ees Mariannan virnuilu ja juonittelu aikoinaan ärsyttäny niin paljoo, kun Peppi tällä hetkellä.
Ei mua Peppi oikeestaan ärsytä, Marianna sen sijaan on edelleen rasittava kähisijä ja koko ajan masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei varmaan ees Mariannan virnuilu ja juonittelu aikoinaan ärsyttäny niin paljoo, kun Peppi tällä hetkellä.
Muistelepas nyt ja katso vaikka muutama video YouTubesta Mariannan tempauksista, niin muistuu mieleen ne raivostuttavat ajat kun Martsa manipuloi ja psykoili :D
Sergein peililuolaa ei oltu unohdettu, Sergei väijyy siellä silmäänsä meikkaavaa Peppiä huomisen jaksossa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Sergein peililuolaa ei oltu unohdettu, Sergei väijyy siellä silmäänsä meikkaavaa Peppiä huomisen jaksossa!!!!
Onneksi! Peppi teki todella inhottavasti ja ansaitsee kunnon opetuksen juonittelustaan.
Jes! Tulinpa iloiseksi, ettei sitä peilin takaista salahuonetta oltu unohdettu! Pelkäsin jo, ettei Sergeille selviä Pepin metkut vielä pitkiin aikoihin (ja ajattelin, että Taiga voisi olla se, joka asiasta lopulta tietämättään vihjaisee).
Täytyy sanoo et nyt oon kyllä positiivisesti yllättynyt että Peppi jäi näin pian kiinni! Ajattelin että tätä taas venytetään seuraavat 10 jaksoa kyllästymiseen asti :D Mä ajattelin kans että Taiga vois olla se joka lipsauttaa äitinsä meikanneen silmänsä mustaksi.
Jos Kalle päätyykin Ellun viereen.