Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku milloin Peppi poistui sarjasta? Loppuiko kuvaukset maaliskuussa vai poistuuko jo jaksoista silloin?
Varmaankin poistuu. Lapsi syntyi joulukuun lopulla, niin eiköhän oo jäänyt pois joskus syksyllä. Tämänhetkisissä jaksoissa lehdet on keltaisia ja Pepillä on jo aika iso maha. Viimeisiä viedään.
Hölmöä kun poistuu, niin hyvät juonikuviot kerrankin menossa.
Ootteko onnistuneet bongaamaan Pepin raskausmahaa? Mä en, vaikka silmä kovana yritän. Paremmin hoideltu kun äidillään aikanaan, niillä huiveilla piiloteltiin. Juu, ei näkynyt, ei. Lihonut on toki yläosasta. Nyt Peppi varmaan suuttui kun M läimäs sitä ja pakenee taas Lappiin. Tervemenoa, sitä ei todellakaan kaivattu takaisin. Niin kökkö ja tekemällä tehty kohtaus.
Mä ootan koko ajan millon Amandan paperit löytyy, aika kohta sen jälkeen kun Jiri saa huijjatua osuuden itselleen... Toivottavasti sitä ei oo unohdettu, että Hellu sai paperin itselleen.
Peppi ja aki menee naimisiin ilman avioehtoa ja aki kuolee,peppi perii akin ja sergei iskee pepin takasin ja saa majatalon puolikkaan pepiltä.Peppi tulee raskaaksi akille ja alissa saa raivarit.
Minä taas odotan koko ajan, että Kallelle käy jotain hyvää tai pahaa. Joku tuohon viittaava jakson nimikin oli.Eihän nuo miehen läheisten ihme kuviot mitenkään Kallen syytä ole. Ja se,että hakisi lohtua naisesta ei olisi hyvä kuvio, koska on sen jo tehnyt.
Mä luulen että Kirsi oikeasti on Miia. Miksi muuten jostain kuolleesta alettaisiin ykskaks höösäämään kauheasti ilman että hahmo liittyisi tuleviin kuvioihin. Miia lavasti kuolemansa ja hankki uuden henkilöllisyyden.
Salkkarit on nykyään yhtä kävelyä. Kaikki kävelee päivät pitkät ja törmäilee sattumoisin tuttuihin. Voisivat tavata muuallakin, vaikka vanhassa kunnon kellarissa pyykkikoneella, tai edes jossain muualla kuin aina käveleksimässä.
Ai että mä vihaan, kun toi Ismo on myös miiapsykoosissa. Näittekö sen virneen kun Kalle sanoi, että lettiä voidaan pitää kotihoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko onnistuneet bongaamaan Pepin raskausmahaa? Mä en, vaikka silmä kovana yritän. Paremmin hoideltu kun äidillään aikanaan, niillä huiveilla piiloteltiin. Juu, ei näkynyt, ei. Lihonut on toki yläosasta. Nyt Peppi varmaan suuttui kun M läimäs sitä ja pakenee taas Lappiin. Tervemenoa, sitä ei todellakaan kaivattu takaisin. Niin kökkö ja tekemällä tehty kohtaus.
No kyllähän sen nyt huomaa, vaikka Peppi onkin aika ketterä liikkeissään.
Pepistähän on tullut samanlainen sairas manipuloija kuin Marianna oli aikoinaan :( Viittaen siis meikattuun mustaan silmään.
Vähän kyllä etoi ku Jiri ja Eva nuoleskelivat ruokapöydässä lasten edessä :D Ja samaa mieltä toisen nyymin kanssa, liikaa seksuaalista sisältöä, vielä aika yksityiskohtasesti ja pitkästi kuvattuna.
Mua ärsyttää jo valmiiksi Nellan ilo, kun isä ja äiti ovat taas yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas odotan koko ajan, että Kallelle käy jotain hyvää tai pahaa. Joku tuohon viittaava jakson nimikin oli.Eihän nuo miehen läheisten ihme kuviot mitenkään Kallen syytä ole. Ja se,että hakisi lohtua naisesta ei olisi hyvä kuvio, koska on sen jo tehnyt.
MTV3:n juonipaljastusten mukaan ensi viikolla miehelle sitten käy kännissä jotain, mistä on kauhuissaan. Toivottavasti ei nyt sitä mikä tulee ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MTV3:n juonipaljastusten mukaan ensi viikolla miehelle sitten käy kännissä jotain, mistä on kauhuissaan. Toivottavasti ei nyt sitä mikä tulee ensimmäisenä mieleen.
Hah, ai Kalle+Monica? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, ai Kalle+Monica? :D
Tai Kalle+Kirsi? 😨
Toivottavasti ei päädy kännissä väärään sänkyyn. Mutta jos näin on ei miehen rakkaalla ole kyllä varaa tuomita kaiken sen jälkeen mitä on itse tehnyt.
Yhdessä elämäni hämmentävimmistä unista Kimi Räikkönen tulee Ferrari-vaatteissaan ja lippiksessään Salattuihin elämiin yrittäen ostaa talon kaikkia asuntoja. Mies saa kuitenkin tylyn vastaanoton ja poistuessaan jättää rappuun niin pahan hajun, että samaan aikaan rapussa oleva Elias pyörtyy. Olen nähnyt tuon unen lähes samanlaisena jo useamman kerran.
Ei hemmetti, luin juuri juonarit. Miten on mahdollista, että joku täällä toden totta tiesi / ennusti tuon Kallen ja Monican jutun? :'D Kuten Larin ja Sannin kännipanonkin aikoinaan. Minä pidin näitä molempia juonikuvioita ihan järjettöminä, kun ne ekaa kertaa kuulin :D Ehkä sitä vain haluaisi uskoa, että sarjan homomiehet pitäytyisivät vain miehissä.
Toivotaan ainakin, ettei Monica tule raskaaksi :D
Kenenköhän "yllättävän tahon" kanssa Camilla alkaa juonitella (ja mitä juonittelu koskee)? Gunnar-isän? Lahjuspartneri-Lindan?
Tietääkö joku milloin Peppi poistui sarjasta? Loppuiko kuvaukset maaliskuussa vai poistuuko jo jaksoista silloin?