Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
4941/27326 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikosta alkaen tulee taas viisi jaksoa viikossa. Kuinkakohan monta kertaa tänään mtv3:lta kello 19.30 tuleva elokuva Kuutamolla on esitetty ? Itse tuon elokuvan nähneenä en todellakaan pidä useiden esityskertojen arvoisena elokuvana.

Vierailija
4942/27326 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin ajattelin, että Iida tulee varmaan raskaaksi, eikä tiedä lapsensa isää. Nyt olen kuitenkin ruvennut ajattelemaan, että ehkä Sanni löytää lohduttajan, jonka henkilöllisyys on kaikille suuri järkytys ja tulee uudelleen raskaaksi. Uskon vieläkin siihen, että Karilla on eturauhassyöpä, joka on Karin umpimielisyyden myötä ehtinyt pahentumaan. Jostain syystä olen myös ajatellut, että Jannen vanhemmat, joita ei siis ole koskaan näytetty sarjassa kuolevat auto-onnettomuudessa, jonka jälkeen Jannelle selviää Ismon olevan Jannen biologinen isänsä ja että Ismo on tiennyt tästä koko ajan. Jos Kalle ei saa lasta Monican kanssa niin Kallelle ilmestyy jostakin salalapsi, jonka äiti on kuolemaisillaan ja siksi otti yhteyttä. Teorioissani Eliaksella on joko leukemia tai jopa Brysselistä saatu hiv ja sitten Iida koskee vahingossa Eliaksen vereen. Jos joku näistä toteutuu niin kummaa, mutta hyviä juonenkäänteitähän näistä saisi.

Olen myös miettinyt, että Elias haluaa Kallesta eroon ja myrkyttää tämän ruoan tai juoman. Kuitenkin ruoka tai juoma päätyy aivan toisen henkilön nautittavaksi ja myrkytetyksi tulee aivan väärä henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4943/27326 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin ajattelin, että Iida tulee varmaan raskaaksi, eikä tiedä lapsensa isää. Nyt olen kuitenkin ruvennut ajattelemaan, että ehkä Sanni löytää lohduttajan, jonka henkilöllisyys on kaikille suuri järkytys ja tulee uudelleen raskaaksi. Uskon vieläkin siihen, että Karilla on eturauhassyöpä, joka on Karin umpimielisyyden myötä ehtinyt pahentumaan. Jostain syystä olen myös ajatellut, että Jannen vanhemmat, joita ei siis ole koskaan näytetty sarjassa kuolevat auto-onnettomuudessa, jonka jälkeen Jannelle selviää Ismon olevan Jannen biologinen isänsä ja että Ismo on tiennyt tästä koko ajan. Jos Kalle ei saa lasta Monican kanssa niin Kallelle ilmestyy jostakin salalapsi, jonka äiti on kuolemaisillaan ja siksi otti yhteyttä. Teorioissani Eliaksella on joko leukemia tai jopa Brysselistä saatu hiv ja sitten Iida koskee vahingossa Eliaksen vereen. Jos joku näistä toteutuu niin kummaa, mutta hyviä juonenkäänteitähän näistä saisi.

Olen myös miettinyt, että Elias haluaa Kallesta eroon ja myrkyttää tämän ruoan tai juoman. Kuitenkin ruoka tai juoma päätyy aivan toisen henkilön nautittavaksi ja myrkytetyksi tulee aivan väärä henkilö.

Viimeinen teoria vielä. Kevään päätösjaksossa sarjassa olleita pahiksia on yhdistänyt voimansa kaikkien aikojen kostoon. Yhteisvoimin pahikset sieppaavat puolet sarjan hahmoista syrjäiselle maatilalle Ahvennanmaalle Lost-ja floppisarja Persons unknown- maisiin olosuhteisiin ja sitten tuijottavat valvontakameroiden kuvaa siepatuista. Sinällään Siperia-käänteessähän oli joitakin Lost- maisia piirteitä.

Vierailija
4944/27326 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voisi tulla "Jos kaikki olisi toisin"- jakso, jossa kerrottaisiin mitä olisi tapahtunut jos asiat olisivat menneet toisin. Monissa pitkissä sarjoissa, kuten esim. Greyn anatomiassa on ollut tälläinen jakso.

Vierailija
4945/27326 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi vaivaamaan se jakso, kun Monican luona oli Sergei ja Marianna viettämässä iltaa kolmisin ja he olivat tilanneet koko porukalle ruokaa. Ovikellon soidessa oven takaa paljastuikin Sebastian, mutta ruoat eivät koskaan tulleetkaan. Olis ollut hauska nähdä kun Monica yrittää selittää miksi on tilannnut itselleen kolme annosta :D

Vierailija
4946/27326 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi vaivaamaan se jakso, kun Monican luona oli Sergei ja Marianna viettämässä iltaa kolmisin ja he olivat tilanneet koko porukalle ruokaa. Ovikellon soidessa oven takaa paljastuikin Sebastian, mutta ruoat eivät koskaan tulleetkaan. Olis ollut hauska nähdä kun Monica yrittää selittää miksi on tilannnut itselleen kolme annosta :D

Mietin samaa ja sitä että missä välissä ne ruuat on tulleet kun monica mainitsi että jäivät syömättä xD onko se kesken aktin käynyt vastaanottamassa sapuskat :D

Vierailija
4947/27326 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Kallelle näyttää alkoholi nykyisin maistuvan ja Elias pääsee helposti käpälöimään Vinottaren valikoimaa ;) Sekä Kallen alkoholisoituminen ja Eliaksen työura alkoi aika lyhyellä varoitusajalla, ja tässä olisi siihen hyvä selitys.

Vierailija
4948/27326 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Kallelle näyttää alkoholi nykyisin maistuvan ja Elias pääsee helposti käpälöimään Vinottaren valikoimaa ;) Sekä Kallen alkoholisoituminen ja Eliaksen työura alkoi aika lyhyellä varoitusajalla, ja tässä olisi siihen hyvä selitys.

Eihän noin voi käydä, koska Elias on Golden Boy - moraalin ääni ja kunnollisuuden perikuva, joka ei koskaan tee mitään väärää.

Vierailija
4949/27326 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan alussa Kallen yrittäessä epätoivoisesti kieltää totuutta itsestään tapaili Kalle jotain naista. Mitä jos Monica onkin tuo nainen ? Jostain putkahti tälläinenkin ajatus päähän.

Vierailija
4950/27326 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noin voi käydä, koska Elias on Golden Boy - moraalin ääni ja kunnollisuuden perikuva, joka ei koskaan tee mitään väärää.

Noh,  vaikka näin: Elias tajuaa haluavansa Larin takaisin ja on valmis melkein mihin tahansa onnistuakseen tässä.

Vierailija
4951/27326 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh,  vaikka näin: Elias tajuaa haluavansa Larin takaisin ja on valmis melkein mihin tahansa onnistuakseen tässä.

Aivan. Eikä tuo Eliaskaan mikään puhdas pulmunen ole, olihan sillä vekslaamista Miskankin kanssa. Ja salkkareiden juonikuvioissa ei koira karvoistaan pääse, Eliaksestahan tulee muuten ihan tylsä! Kukaan ei pidemmän päälle jaksa katsella sellaista hahmoa, joka tekee kaikki oppikirjan mukaisesti. Jostain löytyy Eliaksenkin synkkä puoli, ei se muuten vinottareen olisi päätynyt.

Vierailija
4952/27326 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjan alussa Kallen yrittäessä epätoivoisesti kieltää totuutta itsestään tapaili Kalle jotain naista. Mitä jos Monica onkin tuo nainen ? Jostain putkahti tälläinenkin ajatus päähän.

Käyttää siis nykyään vain eri etunimeä ja  on muuttanut ulkonäköään.

Vierailija
4953/27326 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä Salkkarihahmot ovat tai olivat jossain vaiheessa kasvissyöjiä? Inkahan nyt oli lakto-ovo-vegetaristi ja Aamukin rupesi kasvissyöjäksi ja niin oli myös OVL:n johtaja Ilari Pesonen. Aamuhan palasi takaisin lihansyöntiin sen jälkeen, kun oli jäänyt kiinni laboratiorioiskusta vai mitenhän se meni. Tuleeko muita mieleen?

Vierailija
4954/27326 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä Salkkarihahmot ovat tai olivat jossain vaiheessa kasvissyöjiä? Inkahan nyt oli lakto-ovo-vegetaristi ja Aamukin rupesi kasvissyöjäksi ja niin oli myös OVL:n johtaja Ilari Pesonen. Aamuhan palasi takaisin lihansyöntiin sen jälkeen, kun oli jäänyt kiinni laboratiorioiskusta vai mitenhän se meni. Tuleeko muita mieleen?

Ainakin Lasse Sievinen oli hirvipaistisyöjä. Miehen koko ruokavalio sarjassa taisi koostua lähinnä hirvipaistista ja viskistä. Söikö Lasse Sievinen koskaan mitään muuta ? Itse en syö riistaa, lähinnä kalaa, kanaa, sikaa ja sika-nautajauhelihaa.

Vierailija
4955/27326 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/1231504

http://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/1237690

Tuolta telkku.com sivustolta näkee salkkareiden tulevien jaksojen nimiä. 23. helmikuuta tulee jakso nimeltä O sole Miia!,  ja 25 helmikuuta jakso nimeltä Mamma Miia, here we go again. Suomi24-palstalla joku väitti, että Miia Laitela ei olekkaan kuollut aivokasvaimeen. Hänellä on ollut mielenterveys ongelmia, ja aivokasvain on ollut vain kuvitelmaa. Kristiina alias Liisa Laitela joutuu mielisairaalaan muistin menettämisen vuoksi, ja kohtaa siellä tyttärensä.

En tiedä, pitääkö Miian paluu paikkansa. Seiska-lehti on ollut lähteenä juonipaljastukselle kuulemma. Mutta ainakin noiden kahden jakson nimet viittaavat Miiaan. 

Vierailija
4956/27326 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Elias vihaa niin paljon Kallea tai ainakin suhtautuu tähän niin vihamielisesti? Elias tietysti ajattelee Kallen vieneen Larin häneltä ja olevan "suuren rakkauden" tiellä, mutta eihän Kalle mitään Eliakselle ole varsinaisesti tehnyt. Jo silloin kun Elias ja Kalle asuivat Katariinan kämppiksinä,tuomitsi Elias joitakin Kallen puuhia kovaan ääneen, vaikka puuhaili silloin itsekin ties mitä.

Vierailija
4957/27326 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/1231504

http://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/1237690

Tuolta telkku.com sivustolta näkee salkkareiden tulevien jaksojen nimiä. 23. helmikuuta tulee jakso nimeltä O sole Miia!,  ja 25 helmikuuta jakso nimeltä Mamma Miia, here we go again. Suomi24-palstalla joku väitti, että Miia Laitela ei olekkaan kuollut aivokasvaimeen. Hänellä on ollut mielenterveys ongelmia, ja aivokasvain on ollut vain kuvitelmaa. Kristiina alias Liisa Laitela joutuu mielisairaalaan muistin menettämisen vuoksi, ja kohtaa siellä tyttärensä.

En tiedä, pitääkö Miian paluu paikkansa. Seiska-lehti on ollut lähteenä juonipaljastukselle kuulemma. Mutta ainakin noiden kahden jakson nimet viittaavat Miiaan. 

Tämän viikon Seiskassa on juonipaljastuksia. Olen siis lukenut nuo juonipaljastukset,eikä siellä mitään tuollaista mainita. Ainoa tuohon liittyvä paljastus on, että Kristiina halutaan mielisairaalaan ja Kallen halukkuus lähettää Kristiina mielisairaalaan kävi ilmi jo tämän viikon jaksoista. Olen toki huomannut, että Seiskan juonipaljastuksissa ei kerrota kaikkea. Esim. isyystotuuden paljastumiseen liittyviä juonipaljastuksia ei Seiskassa ollut. Missään juonipaljastuksissa ei paljastettu tuota kuviota kokonaisuudessaan eli että Lari tulee pilaamaan Kristiinan ja ismon häät shokkipaljastuksineen .Minä tosin päättelin, että noin siinä käy.

Tämä Salatut elämät- keskustelu on laadukkaampi kuin tuo viestissä mainittu sekä eräs teinien suosima. MTV3:n ja Seiskan lisäksi juonipaljastuksia on myös ainakin Katsossa ja Seuran välissä ilmestyvässä TV-maailmassa.

Vierailija
4958/27326 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin nuo jakson nimet kauan sitten nähnyt. Itse olen ajatellut Kristiinan näkevän hyvin todennäköisiä näkyjä, harhoja tai mitä nyt ovatkaan tai sitten jollakin Miia- niminen salalapsi.

Vierailija
4959/27326 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku muukin olla tällaisen sarjan käsiirjoittaja ? Minulla ainakin olisi vaikka mitä idoita.Niitä olenkin sitten tänne kirjoittanut.

Vierailija
4960/27326 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Eero?

Ketju on lukittu.