Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Monica-keissi toteutuu! Huomasitteko, miten tämän päivän jaksossa oli kuvattu sitä kohtausta, jossa Kalle ja Monica törmäävät toisen kerran? Kun Kalle kertoi Monicalle että nyt Kristiina luulee Kallella olevan tyttöystävä. Monica jatkaessaan matkaa tavallaan viehkeästi katsoi Kallea, meni ohi ja Kalle jäi katsomaan perään, ja aika pitkään. Missään sarjassa ei kuvata tuollaisia peräänkatsomisia, jos ei haluta vihjata että sutinaa tulee pian olemaan :)
Jos sarjaan halutaan hahmo, joka päätyy sänkyyn sekä naisten, että miesten kanssa niin ihmettelen, miksi sarjassa ei ole avoimesti biseksuaalia, panseksuaalia tai henkilöä, jolle asialla ei ole mitään väliä. Olen toki miettinyt tätä aikaisemminkin. Niin, ja sitä paitsi tuollaistakin on sarjassa ollut jo aikaisemmin.
Eksin taas lukemaan tenisivuston Salatut elämät-keskustelua. Ei olisi pitänyt, sillä rupesi vain ärsyttämään. Siellä vain päivitellään useassa viestissä, kuinka söpöä Larin ja Eliaksen yhteistyö on ja jotain tyyliin, että hyvä vaan kun Kallelle maistuu viina. Minä, joka olin teini jo sarjan alkaessa ja nämä keskustelijat tuskin syntyneetkään, en tietenkään saisi tuota palstaa lukemassa kun olen kummastakin eri mieltä.
Mä en yhtään tykkää Larista ja Eliaksesta yhdessä. Mua ärsyttää,että Lari ei ottanut sitä isyyttä "vastaan" Mä oisin hallunnut, että oisivat olleet Kallen kanssa uusperhe. Elias on helvetin raivostuttava vinku intiaani.
Peppi vois poistuu.
Seabstian ja Monica ei vaan sovi yhteen. Mä haluisin nähdä Karin ja Monican yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on kaikilla kova kunto, jos ne juoksentelevat sinne takaisin koko ajan. Julkisillakin sinne kestää puoli tuntia ajaa ja kaupan päälle saa vielä melkein kilometrin kävelläkin, ellei halua bussinvaihtoja.
Eilen huomasin, että salkkareiden lopputeksteihin on ilmestynyt Kuljettaja!
Eikös Pepin pitänyt olla muuttanut jonnekin Lappiin? Tuollapa tuo näkyy kuitenkin pyörivän edelleen.
Aikaisemmin ajattelin, että Iida tulee varmaan raskaaksi, eikä tiedä lapsensa isää. Nyt olen kuitenkin ruvennut ajattelemaan, että ehkä Sanni löytää lohduttajan, jonka henkilöllisyys on kaikille suuri järkytys ja tulee uudelleen raskaaksi. Uskon vieläkin siihen, että Karilla on eturauhassyöpä, joka on Karin umpimielisyyden myötä ehtinyt pahentumaan. Jostain syystä olen myös ajatellut, että Jannen vanhemmat, joita ei siis ole koskaan näytetty sarjassa kuolevat auto-onnettomuudessa, jonka jälkeen Jannelle selviää Ismon olevan Jannen biologinen isänsä ja että Ismo on tiennyt tästä koko ajan. Jos Kalle ei saa lasta Monican kanssa niin Kallelle ilmestyy jostakin salalapsi, jonka äiti on kuolemaisillaan ja siksi otti yhteyttä. Teorioissani Eliaksella on joko leukemia tai jopa Brysselistä saatu hiv ja sitten Iida koskee vahingossa Eliaksen vereen. Jos joku näistä toteutuu niin kummaa, mutta hyviä juonenkäänteitähän näistä saisi.
Salatuissa elämissä on enemmän seksuaalista sisältöä kuin Emmerdalessa. Emmerdalessa on kuitenkin Salattuja elämiä enemmän väkivaltaa. Emmerdale näyttää silti olevan Salattuja elämiä useammin s.
"Kumitassu - kestävä kumi kovaan kulutukseen!" :D
Miksei Peppi voinut uskoa Martsan pelastaneen Taigan kaatumiselta, kun Karikin oli todistajana, huoh...
Olipas Lindalla aika kyseenalaiset keinot sabotoida Kartsan treffit. Olisi kai voinut tehdä sen muullakin tavalla kuin valehtelemalla Iljan vanhemmuudesta.
Milloinkahan muuten se Lindan varjopuoli paljastuu (Camilla-kytkökset ja lahjukset)?
Mitä toi hiton lepakkoviitassa oleva pöllösilmänainen menee ees taas tuolla pihalla.
Mä kyllä panisin tota Karia.
Se on just niin ärsyttävän itseriittoinen tapaus :/
Olispa Ismolla oikeastikin joku työpaikka, se osaa nimittäin olla varsin miellyttävä asiakaspalvelija samettiäänellään! :) Elättelen vielä toivetta, että kioski/kauppa palaa joku kaunis päivä Ismon elämään. Ja Seppo.
On niin paskat ja ennalta-arvattavat "juonenkäänteet" ja uskomattoman huonoa näyttelyä? Tähän jos sais vastauksen niin osais ehkä katsoa ohjelmaa ilman hirveää myötähäpeän tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
On niin paskat ja ennalta-arvattavat "juonenkäänteet" ja uskomattoman huonoa näyttelyä? Tähän jos sais vastauksen niin osais ehkä katsoa ohjelmaa ilman hirveää myötähäpeän tunnetta.
Ei tarvitse katsoa, jos ei miellytä. Itse olen aina seurannut sarjaa pilke silmäkulmassa, huumorimielessä. En usko, että sarjaa edes tehdään turhan vakavalla otteella. Se on viihdettä!
Vierailija kirjoitti:
Olispa Ismolla oikeastikin joku työpaikka, se osaa nimittäin olla varsin miellyttävä asiakaspalvelija samettiäänellään! :) Elättelen vielä toivetta, että kioski/kauppa palaa joku kaunis päivä Ismon elämään. Ja Seppo.
Itse asiassa olisi hauskaa, jos Ismo aloittaisi uudestaan mainostoimistossa ja sitten nähtäisiin televisiossa kun Salkkareissa katsovat aina vaan jotain jenkkiläistä älämölöä, niin yhtäkkiä sieltä kuuluisikin mainosmies Ismon ääni :D
Tämän viikon Seiskassa on taas juonipaljastuksia. Nopeasti kaupassa vilkuilin kun joku oli jättänyt lehden tuolta sivulta auki kaupan lehtihyllylle. Otsikkona oli, että Kristiina halutaan mielisairaalaan.Loputkin paljastukset olivat tuota tasoa. Sama meno siis jatkuu.
Jirillä aika kauhea lenkkeilyasu. Tai mulle tuollainen pitkät trikoot+shortsit -kombo tuo mieleen nuorten naisten pari vuotta sitten suosiman sukkikset/leggingssit+shortsit -trendin, mikä oli melko järkky :D
Karin ja Talen keskusteluhetki kadulla seuraavassa jaksossa oli jotenkin erilaisella, (Salkkareista poikkeavalla) tavalla kuvattu. Oli vauhdikkaan näköistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Monica-keissi toteutuu! Huomasitteko, miten tämän päivän jaksossa oli kuvattu sitä kohtausta, jossa Kalle ja Monica törmäävät toisen kerran? Kun Kalle kertoi Monicalle että nyt Kristiina luulee Kallella olevan tyttöystävä. Monica jatkaessaan matkaa tavallaan viehkeästi katsoi Kallea, meni ohi ja Kalle jäi katsomaan perään, ja aika pitkään. Missään sarjassa ei kuvata tuollaisia peräänkatsomisia, jos ei haluta vihjata että sutinaa tulee pian olemaan :)
Jos sarjaan halutaan hahmo, joka päätyy sänkyyn sekä naisten, että miesten kanssa niin ihmettelen, miksi sarjassa ei ole avoimesti biseksuaalia, panseksuaalia tai henkilöä, jolle asialla ei ole mitään väliä. Olen toki miettinyt tätä aikaisemminkin. Niin, ja sitä paitsi tuollaistakin on sarjassa ollut jo aikaisemmin.
Neljä sarjan hahmoa on mennyt sänkyyn sekä naisen, että miehen kanssa taipumuksiensa vastaisesti erilaisten syiden vuoksi sen jälkeen kun on hyväksynyt omat taipumuksensa. Kukaan noista ei ole ainakaan ollut kiinnostunut kummastakin.
Tässä keskustelussa pohdittiin jo syyskuussa tai lokakuussa teoriaa, jossa Monica lohduttaa isyysskandaalin järkyttämää Kallea kohtalokkain seurauksin. Tuossa spekulaatiossa kyse oli kuitenkin yhden yön jutusta ja siitä alkunsa saaneesta poikalapsesta.