Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
4241/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi vois antaa Mariannalle opetuksen. Peppi on muutenkin paljon pidempi kun Marianna

Vierailija
4242/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariannan näyttelijä Oona Kare on ex-kriminaali ja missi. Oli Miss Suomessa 2010 mutta lopetti kisan kesken, kun jäi kiinni varkauksesta Stockmannilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on rasittava hahmo,

Vierailija
4244/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4245/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ton Lindan täytyy koko ajan Karille puhuessaan muuttaa sävy eroottiseksi ja hönkäil, aukoa suuta ja jos kävelevät niin ns "piirittää" Karia, eli sanoo jonkun asian Karille vasemmalla ja sitten siirtyy oikealle Karin olan taakse ja hönkäilee sinne jotain. Joka sanan tai vähintään lauseen perään lisätään muka seksikäs H-kirjain, esimerkiksi; "Karih, mä haluaisin painaa jotainh muutakin kun pelkkää duuniaaahh"

Rasittavaa kuunneltavaa, mutta muuten ihan hyvä ja mielenkiintoinen hahmo. Etenkin odotan, mitä Lindan menneisyydestä paljastuu kun on aika persu lahjomiselle (Camilla ja Helena ovat molemmat saaneet lahjottua Lindan suun kiinni) vai oliko Helena?

Vierailija
4246/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih. Muistin, että on ke ja menin innolla lukemaan juonipaljastuksia, mutta seuraavat tuleekin vasta ensi vuonna.. 😔

Vierailija
4247/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kariin tuo viimeisen jakson nimi ilmeisesti viittaa. Hyvä niin,sillä pelkäsin Larin ja Eliaksen päätyvän sänkyyn.

Vierailija
4248/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan esim. Miian tai markuksen kuolemaa? Tai hannan? Harmittaa kun itse olen ollut niin nuori silloin että ei ole mitään muistikuvia. :( olisi kiva nähdä ne jostain. Harmi vaan että ei nykyään taida kellään olla tallessa niitä, youtubesta olen koittanut ettiä mutta ei löydy. Eivätpä nuo taida niitäkään DVD:itä enempää julkaista.

Miia kuoli aivokasvaimeen, Markus huumeiden yliannostuksen aiheuttamaan sydänkohtaukseen ja Hanna joutui auto-onnettomuuteen ja vajosi koomaan. Kyllä nämäkin todella olisivat dvd-julkaisun arvoisia, mutta kun ei niin ei. :(

Joo siis tiesin kyllä mihin kuolivat, joskus olen lukenut netistä. mutta tarkoitinkin juuri tuota että olisi kiva nähdä ne jaksot. :(

Ok. Milloin olet aloittanut katsomisen? Itse aloitin jo syksyllä 1999, eli aivan ensimmäisiä vaiheita en nähnyt ennen kuin tulivat uusintana kesällä 2003.

En tarkalleen muista koska olen aloittanut katsomaan säännöllisesti, koska olen ollut tuolloin niin pieni. Veikkaisin että 2001 ehkä. Olin 5-vuotias vuonna -99. Nuo kuolemat ovat tainneet vaan jäädä välistä tai sitten en vaan muista enää niitä.

Ok. Itse olin jo 13-vuotias vuonna 1999. Miian kuolema nähtiin vuoden 2002 alkupuolella ja Markuksen syksyllä 2002 ja Hannan syksyllä 2003.

Vierailija
4249/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiden toivoisitte oikeasti olevan roolihahmonsa nimisiä? Minusta olisi ihanaa, jos Peppi olisi oikeasti nimeltään Peppi. Se sopii minusta jotenkin niin hyvin sille. Sitten myös Oona, Juulia ja Silja saisivat olla oikeasti sennimisiä. :D

Vierailija
4250/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä hetki sitten alissa oli työtä vieroksuva hemmoteltu teini, joka ei kyennyt mihinkään, mutta nyt yllättäin pyörittää majataloa ja hoitaa kaikki akin asiat ihan tosta noin vaan :D  olis ollut paljon hauskempaa, jos se olis säheltänyt sielä asiat sekaisin yrittäessään saada jotakin käsitystä hommista. 

Vierailija
4251/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta täällä ehdotellusta Sannin uudesta miesystäväehdokkaasta tuli mieleen asia, jota olen ennenkin miettinyt: sarjaan pitäisi saada mukaan edes välillä jotain ulkomaalaistaustaista porukkaa. Kerran siellä oli muistaakseni joku aasialaistaustainen vaihto-oppilas, mutta siinä taitaa olla kaikki.

Sarjaan pitäisi saada vaikka joku virolainen lääkäri vaikka sinne Kallen työpaikalle. Joka sitten muuttaisi taloon myös. Ja puhuisi omalla aksentillaan.

Ja entäs kun sarja olevinaan tapahtuu eteläisimmässä Helsingissä, niin missä ovat suomenruotsalaiset? Homoseksuaalisuutta kyllä riittää, mutta on aika valkoista ja täysin suomenkielistä porukkaa. Ei tuo vastaa todellisuutta monessakaan helsinkiläisessä kerrostalossa. Ei myöskään Ullanlinnassa.

Vierailija
4252/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vielä hetki sitten alissa oli työtä vieroksuva hemmoteltu teini, joka ei kyennyt mihinkään, mutta nyt yllättäin pyörittää majataloa ja hoitaa kaikki akin asiat ihan tosta noin vaan :D  olis ollut paljon hauskempaa, jos se olis säheltänyt sielä asiat sekaisin yrittäessään saada jotakin käsitystä hommista. 

Alissalla on haisevat sukkahousut.

Vierailija
4253/27326 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jirillä ei sitten ollut yhtään tilannetajua tuodessaan hotellihuoneeseen sitä Ullan tilaamaa ruokakupua..? :)

Mitäköhän tuossa Segen ja Martsan tarinassa käy.. Hyvä kuitenkin, että Marianna tiedostaa oireensa ja haki apua. Mutta jos noiden eron jälkeen Sergei ja Peppi taas lähentyy, niin kestääkö Martsa?

Miksi Iida on niin lääpällään Antoniin, Janne on paljon symppiksempi...! No nyt käy kuitenkin niin, että taas Antoniin pettynyt Iida valitsee lopulta Jannen ja sitten seurataan kun Janne painii omantunnontuskiensa kanssa siitä Alissa-yöstä. Ja kun Iidalle selviää totuus, niin sitten lohtua antaa Anton? Huoh.. niin ennalta-arvattavaa. Joulukalenterissakin sanottiin, että keväällä Jannella on odotettavissa rakkaushuolia, eli varmaankin sama ollakko vai eikö olla -meno jatkuu.

Vierailija
4254/27326 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta täällä ehdotellusta Sannin uudesta miesystäväehdokkaasta tuli mieleen asia, jota olen ennenkin miettinyt: sarjaan pitäisi saada mukaan edes välillä jotain ulkomaalaistaustaista porukkaa. Kerran siellä oli muistaakseni joku aasialaistaustainen vaihto-oppilas, mutta siinä taitaa olla kaikki.

Sarjaan pitäisi saada vaikka joku virolainen lääkäri vaikka sinne Kallen työpaikalle. Joka sitten muuttaisi taloon myös. Ja puhuisi omalla aksentillaan.

Ja entäs kun sarja olevinaan tapahtuu eteläisimmässä Helsingissä, niin missä ovat suomenruotsalaiset? Homoseksuaalisuutta kyllä riittää, mutta on aika valkoista ja täysin suomenkielistä porukkaa. Ei tuo vastaa todellisuutta monessakaan helsinkiläisessä kerrostalossa. Ei myöskään Ullanlinnassa.

Onhan sitä ollut Chiqi Li, Noa ja Taneli ainakin. Ja pyörittihän Katariina sitä paperittomien klinikkaa. Nooran lapsi oli adoptoitu afrikasta. Noi nyt tulee ainakin ekana mieleen, että ei tässä kokonaan oo ulkomaalasia sivuutettu.

Vierailija
4255/27326 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä ollut Chiqi Li, Noa ja Taneli ainakin. Ja pyörittihän Katariina sitä paperittomien klinikkaa. Nooran lapsi oli adoptoitu afrikasta. Noi nyt tulee ainakin ekana mieleen, että ei tässä kokonaan oo ulkomaalasia sivuutettu.

Kaikki ulkomaalaiset on kuitenkin puhuneet selvää suomea. Siitä olen samaa mieltä, että joku aksentilla puhuva olisi kiva lisä. Tai edes kunnon murre. Markuksen äiti oli suomenruotsalainen ja se kuului puheestakin. Ja Oonalta lipsahti kerran "mie".

Vierailija
4256/27326 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa pidettäis edes tämä av:n ketju irrallaan turvapaikanhakijat-teemasta?

Miksi pitäisi? "Arkojakaan asioita kaihtamatta", boastaa sarjan mainoslausekin. Elävää elämää meille kaikille on, että näitä muualta tulleita elää, näkyy ja kuuluu yhteiskunnassamme.

Vierailija
4257/27326 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Taneli? sitten oli sen Karin "poika" oli ulkomaalaistaustaisia

Vierailija
4258/27326 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit oli ne lääkärin potilaat

Vierailija
4259/27326 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kerrostalokyttääjä puuttuu. Ullaa ei voi sellaiseksi laskea. 

Vierailija
4260/27326 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mietti, että mitä Jiri tarkoitti kun sanoi että aikoo pelata Nikkisten säännöillä, meni "sopimaan" Alissan kanssa ja tuli virnuillen pois.

Tämä on ihan simppeli kuvio, tai näin mä sen päättelin: Alissahan suuteli Jiriä Akin joutuessa sairaalaan. Nyt Jiri aikoo käyttää hyväkseen tätä tapahtumaa, eli aikoo iskeä Alissan ja uskotella sille, että on oikeasti siitä kiinnostunut. Sitten se huijaa ihastuneelta Alissalta majatalon puolikkaan itselleen, eli tekee sille saman mitä Aki teki Helenalle, eli pelaa Nikkisten säännöillä. Tadaa!

Ketju on lukittu.