Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Siis mitä toi Aki tekee vapaana!?
Minkä takia toi alussa kuvittelee olevansa joku pomo!!?Eikö Hellu vieny sen sopparin,joten Aki ei oo enää mikään toinen omistaja!
Argh,Aki on aina ollu mun suuri suosikki,mutta kyllä ärsyttää kun siitä ja sen äpärästä on tehty niin ylivoimaisia!
Vierailija kirjoitti:
Mulle on edelleen epäselvää, kuka sen majatalon puolikkaan omistaa? Jiri toisen puolen, mutta Akihan antoi luovutuspaperin takaisin Helenalle siinä ero-kohtauksessa. Vai olenko ymmärtänyt tämän kuvion väärin?
Ehkä Aki on unohtanut koko jutun, ja nyt kun kukaan ei sitä tarkista mistään, menee saman kaavan mukaan. Jirikään ei tiedä sopimuksesta mitään, ja Helena ei kirjeessään vissiin maininnut mitään Amandasta? Mutta ehkä mainitsikin, sillä 21.1.2016 jakson nimi on "Elias pääsee pomohommiin", joten alkaako Elias pyörittää majataloa? Tämä olisi pelastus! :)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä toi Aki tekee vapaana!?
Minkä takia toi alussa kuvittelee olevansa joku pomo!!?Eikö Hellu vieny sen sopparin,joten Aki ei oo enää mikään toinen omistaja!
Argh,Aki on aina ollu mun suuri suosikki,mutta kyllä ärsyttää kun siitä ja sen äpärästä on tehty niin ylivoimaisia!
Nyt kun niillä näyttää menevän niin hyvin, niin kohta ihan varmasti kaikki kaatuukin heidän niskaansa. Eliaksesta tulee uusi pomo, ja siinä jää Nilkkinen ja pissiksensä toiseksi. Mitäköhän se Jiri muuten juoni, kun sanoi Sebastianille että "aletaan pelata samoilla säännöillä" meni sitten mielistelemään ja "sopimaan" Alissan kanssa ja virnuilu sitten itsekseen poistuttuaan huoneesta. Hyvä Jiri!!
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt pitäisi jakaa hahmot karkeasti hyviin ja huonoihin (ei minkäänlaisessa järjestyksessä), niin oma listani näyttäisi tältä.
Hyvät: Kalle, Ulla, Aki, Ismo, Kari, Tale, Sebastian, Sergei, Janne, Lari, Monica, Linda, Camilla (Tulee keväällä takaisin)
Huonot: Peppi, Severi, Jiri (nykyään), Elias, Iida, Kristiina, Sanni, Eva, Nella, Anton, sekä ehkä Marianna, josta en oikein osaa päättää, mitä mieltä olen.
Täysin samaa mieltä, mutta unohdit Alissan ja Oliverin. Kaikki muut hahmot tuossa kyllä taitavat olla.
Alissa ja Oliver menee hyviin.A:lla ärsyttävä rooli,mutta osaa sen hyvin vetää.
O on joka suhteessa niin harmiton,että eihän siitä voi kun pitää:)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan esim. Miian tai markuksen kuolemaa? Tai hannan? Harmittaa kun itse olen ollut niin nuori silloin että ei ole mitään muistikuvia. :( olisi kiva nähdä ne jostain. Harmi vaan että ei nykyään taida kellään olla tallessa niitä, youtubesta olen koittanut ettiä mutta ei löydy. Eivätpä nuo taida niitäkään DVD:itä enempää julkaista.
Miia kuoli aivokasvaimeen, Markus huumeiden yliannostuksen aiheuttamaan sydänkohtaukseen ja Hanna joutui auto-onnettomuuteen ja vajosi koomaan. Kyllä nämäkin todella olisivat dvd-julkaisun arvoisia, mutta kun ei niin ei. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan esim. Miian tai markuksen kuolemaa? Tai hannan? Harmittaa kun itse olen ollut niin nuori silloin että ei ole mitään muistikuvia. :( olisi kiva nähdä ne jostain. Harmi vaan että ei nykyään taida kellään olla tallessa niitä, youtubesta olen koittanut ettiä mutta ei löydy. Eivätpä nuo taida niitäkään DVD:itä enempää julkaista.
Miia kuoli aivokasvaimeen, Markus huumeiden yliannostuksen aiheuttamaan sydänkohtaukseen ja Hanna joutui auto-onnettomuuteen ja vajosi koomaan. Kyllä nämäkin todella olisivat dvd-julkaisun arvoisia, mutta kun ei niin ei. :(
Joo siis tiesin kyllä mihin kuolivat, joskus olen lukenut netistä. mutta tarkoitinkin juuri tuota että olisi kiva nähdä ne jaksot. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis tiesin kyllä mihin kuolivat, joskus olen lukenut netistä. mutta tarkoitinkin juuri tuota että olisi kiva nähdä ne jaksot. :(
Ok. Milloin olet aloittanut katsomisen? Itse aloitin jo syksyllä 1999, eli aivan ensimmäisiä vaiheita en nähnyt ennen kuin tulivat uusintana kesällä 2003.
Kuvitelkaa, millainen lassukka Oliverista kehittyy ajan kanssa. Intinvälttelyä ei Salkkareissa vielä olekaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa, millainen lassukka Oliverista kehittyy ajan kanssa. Intinvälttelyä ei Salkkareissa vielä olekaan ollut.
Jos Oliver varttuu sarjassa teiniksi, ei Oliverin paljastuminen homoksi liene yllätys kenellekään muulle kuin Sebastianille. Lääkäri kirjoittaa kaikille vapautuksen intistä mitä ihmeellisimmillä syillä.
Ehkä Sanni rakastuu vokkimatuun, joka haluaa pikanappaista Iljan tulppaanista päällimmäisen lehden.
Jospa pidettäis edes tämä av:n ketju irrallaan turvapaikanhakijat-teemasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Milloin olet aloittanut katsomisen? Itse aloitin jo syksyllä 1999, eli aivan ensimmäisiä vaiheita en nähnyt ennen kuin tulivat uusintana kesällä 2003.
En tarkalleen muista koska olen aloittanut katsomaan säännöllisesti, koska olen ollut tuolloin niin pieni. Veikkaisin että 2001 ehkä. Olin 5-vuotias vuonna -99. Nuo kuolemat ovat tainneet vaan jäädä välistä tai sitten en vaan muista enää niitä.
Mitäköhän tuossa syksyn viimeisessä jaksossa sitten tapahtuu ? Sisältää ahdistavaa ja kuten jakson nimestä voi päätellä seksuaalista sisältöä. Toivottavasti jotain jännää kävisi.
Ulla on hirveän rasittava mutta jostain syystä mun lemppari :D
Ulla: Kolmen kimpalle! Kari: Ei nyt mennä vielä niin pitkälle. : D
Miksi (en muista missä jaksossa oli) Tale ja Janne menevät ensin hissillä ylös, ja samantien lähtevät portaita pitkin alas?
Vierailija kirjoitti:
Miksi (en muista missä jaksossa oli) Tale ja Janne menevät ensin hissillä ylös, ja samantien lähtevät portaita pitkin alas?
Nehän meni alas sillä hissillä.
Jes, Mariannan mutsi taitaa palata sarjan kun Marskukin meni mielikseen
Mulle on edelleen epäselvää, kuka sen majatalon puolikkaan omistaa? Jiri toisen puolen, mutta Akihan antoi luovutuspaperin takaisin Helenalle siinä ero-kohtauksessa. Vai olenko ymmärtänyt tämän kuvion väärin?