Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
4101/27326 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jakso on muka nimeltään; Kallen kengät lindallaan, Lindan kengät kallellaan

?

Ei mikään. Joku vain ajatteli sellaisen jaksonimen olevan mahdollinen.

Sitten olisi varmaan kannattanut sanoa, että tuollainen jaksonimi olisi hauska eikä totena sitä täällä kertoilla. Mutta mitä Lindalle ja Kallelle sitten tulisi? Ja mitkä kengät?

Itse kyllä ymmärsin heti, ettei sennimistä jaksoa ole tulossa, mutta toki tiesin, ettei niiden tulevien jaksojen, joiden nimet on jo julkaistu, joukossa ole sennimistä jaksoa. Tällä hetkellä viimeisin julkaistu jaksonimi on 18.12. esitettävä jakso 2920, jonka nimi on "Kulkuset, kulkuset, riemuin helkkäilee".

Vierailija
4102/27326 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITUTTAA SANNI JA LETTI! Niin itsekkäitä ihmisiä että huhhu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4103/27326 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan Tanelia ja Irmaa. Mä tykkäsin Irmasta, hänenlaista vanhaa ja hienoa ladya ei oo toista ollut, vaikka Helena oli ehkä vähän sinne päin. Harmi kun Hellukin lähti.

Mä en tykännyt siitä Irmasta yhtään. Enkä vähiten siksi että, sillä lonksu hampaat kun se jotain tomerasti kommentoi ja lonksautti sen jälkeen leukansa napakasti yhteen. Sepolla on koko ajan ollut karmeita eukkoja, paitsi Ulla

Vierailija
4104/27326 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jakso on muka nimeltään; Kallen kengät lindallaan, Lindan kengät kallellaan

?

Ei mikään. Joku vain ajatteli sellaisen jaksonimen olevan mahdollinen.

Sitten olisi varmaan kannattanut sanoa, että tuollainen jaksonimi olisi hauska eikä totena sitä täällä kertoilla. Mutta mitä Lindalle ja Kallelle sitten tulisi? Ja mitkä kengät?

Itse kyllä ymmärsin heti, ettei sennimistä jaksoa ole tulossa, mutta toki tiesin, ettei niiden tulevien jaksojen, joiden nimet on jo julkaistu, joukossa ole sennimistä jaksoa. Tällä hetkellä viimeisin julkaistu jaksonimi on 18.12. esitettävä jakso 2920, jonka nimi on "Kulkuset, kulkuset, riemuin helkkäilee".

Kyllä, tiesin.

Vierailija
4105/27326 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tapahtuu syksyn viimeisessä jaksossa ? Päätyykö Lari jonkun kanssa sänkyyn ? Minulle tulee ainakin tuon jakson nimestä tuollaiset kuvitelmat.

Miksi juuri Lari? Vaikka Kalle ja Elias

Vierailija
4106/27326 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mitkä vitun kengät? :DD

Vierailija
4107/27326 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki diggaa Sebastiania ja sen sanomisia, minusta lähinnä aika eleetön ja tylsä hahmo; aina se sama lattea "jumalauta".

Vierailija
4108/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talen näyttelijä on parantunut viime vuosien aikana huomattavan paljon, hyvä ja uskottava oli se huutokohtaus ja muutenkin tuosta isyydestä taistelu.

Vierailija
4109/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jakson loppupuolella, kun Kalle itkee sängyssä, näkyy ettei ovenkarmin ja jääkaapin välissä ole seinää ollenkaan!

Vierailija
4110/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään jakson loppupuolella, kun Kalle itkee sängyssä, näkyy ettei ovenkarmin ja jääkaapin välissä ole seinää ollenkaan!

Niin ja vielä lisäys että eikö samassa huoneessa ole ennen ollut kaksoisovet?

Vierailija
4111/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on salkkareiden kaikkien aikojen raivostuttavin hahmo. Oli eilen lähellä etten lopettanu jaksoa kesken ihan vaan siks et kävi hermoille sen nulikan kimittävä ääni :D

Vierailija
4112/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki diggaa Sebastiania ja sen sanomisia, minusta lähinnä aika eleetön ja tylsä hahmo; aina se sama lattea "jumalauta".

Se eleettömyys kuuluu hahmoon, mutta toisaalta Jarkko Nyman kyllä osaa tuoda tunnetilat esille, vaikka tietty eleetömyys säilyy. Jumalauta on jo legendaarinen ja odotettavissa vähintään kerran Sebastianin kohtauksissa, siksi se on hauskaa :D

Vierailija
4113/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Sanni voi olla noin itseään täynnä? Sekstailee veljen poikaystävän kanssa ja synnyttää tälle lapsen, kertomatta mitään. Sitten, kun häntä moititaan, onkin tämä loukattu henkilö ihan aiheetta vihainen ja pelkkä marttyyri, ja hän se uhri, jolla on ollut niin kovin vaikeaa. Miten Sanni edes kehtaa huutaa ja väittää Kallelle vastaan, vieläpä haukkua tätä? Todella empatiakyvytön, vähän narsistinenkin, hahmo.

Vierailija
4114/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään juurikin siitä Sebastianin lakonisuudesta ja eleettömyydestä. Oon samaa mieltä 4171:n kanssa siitä, että kyseinen näyttelijä osaa sellaisilla hienovaraisilla nyansseilla tuoda tuntojaan taitavasti esiin. Plus musta on ihanaa kun Sebun/Jarkon puheessa kuuluu välillä se Oulun murre :)

Vierailija
4115/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo kohtaus, jossa naapuriasuntoihin kuuluu kun Kallen residenssissä huudetaan kurkku suorana. Tällainen kohtaus nähtiin keväälläkin ja silloinkin taisi kovaääniset riitelijät olla Laitelan perheestä? :D

Vierailija
4116/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannehan oli myös siellä häissä missä paljastui Larin olevan Iljan isä. Mitenköhän Janne on ottanut tämän uutisen vastaan..?

Niin ja ilmeisesti se on sitten kai päätetty, että Lari on se oikea isä, eikä mitään DNA-testejä tehdä asian varmistamiseksi?

Vierailija
4117/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki sopan osapuolet älyäisivät nyt elää sinkkuina.

Vierailija
4118/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon jaksojen myötä rupesin miettimään, millaisen tuhon saan itse aikaan, jos omat salaisuuteni paljastuvat. Olen monta kertaa jo paljastaa ne, koska eläminen niiden kanssa on vaikeaa, mutta tämän viikon jaksot saivat minut miettimään, onko parempi salailla ja elää valheessa vai paljastaa totuus ja saada aikaan vähintäänkin riitaa ja tuhoa. Olen siis kaappihetero ja kaappi(oikeisto)demari. Lähipiirini ei kuitenkaan kestäisi totuutta monesta eri syystä johtuen. Vaikenen, mutta tuntui hyvältä kertoa asia täällä. En minä näitä piirteitä itse valinnut. Ne vain jotenkin ilmaantuivat.

Vierailija
4119/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jotenkin huono olo, kun katsoin Letin ilmeitä sen valittaessa Larille.

Vierailija
4120/27326 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karilta oli yksi parhaimpia repliikkejä koskaan: "Sosiaalitantta tuli tarkastuskäynnille. Nyt pentu kainaloon ja alakertaan jos haluat pitää sen mukulas." :D

Ketju on lukittu.