Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää tuo Eva on ärsyttävä!! Sössötys ja yliampuvat reaktiot joka asiaan....
Odotapa kun näet sen Tuhmissa tädeissä humalassa. Itse asiassa Eva taitaa olla koko ajan vähän kännissä, ihan samanlaista keimailua ja sössötystä se on selvinpäinkin.
Jep, katsoin tuhmat tädit juuri ennen tuon kommentin kirjoittamista 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te voitte olla noin pässejä, että luulette että Suklaapojan puhelimeen tuleva tekstiviesti merkitsee sitä että hän on elossa! Ei tuossa ole mitään logiikkaa! Jos hänen suuntaansa tulee tekstiviesti, miten se tarkoittaisi sitä että Hän on elossa!
Katsokaa nyt, tätä nuolta:
Lähettäjä -------------> Suklis
Suklaapoika on tuon ketjun vastaanottajapäässä, ymmärrättekö, vastaanottaja!?!??! Lähettäjä siis on elossa, vastaanottajan ei tarvitse olla jotta viesti tulisi perille! Uskomatonta typeryyttä!Epäloogiset lehmät!!
Viesti on Mariannalta, mutta oishan Ellu hyvin voinu lähetttää viestin toisesta puhelimesta omaan puhelimeensa, Lehmä!!
Ja Elias palaa maanantaina niin kuin oon aiemmin tällä palstalla puhunu ja mulle silloin naurettiin. Ja jos nyt alat inttämään että tulee pelkkänä harhana/kuvitelmana niin minkä helvetin takia!! Kuvannut syyskuulta tähän päivään ja osin viiksekkäänä, joten ei kai nyt kolmea kuukautta sarjassa kummittele? HALOO!!Miksi luulet että se on ollut syyskuusta tähän päivään asti päivittäisissä kuvauksissa? Ollaanhan sitä voitu kuvata silloin ja nyt sitten vaikka viimeisen kuluneen kuukauden aikana. Siinä on ollut tauko, koska Elias ei enää varsinaisesti ole sarjassa. Olen alusta asti sanonut että se on haamu, ja nyt se osoittautuu oikeaksi. Koita kestää.
Ai haamu, jolla on viikset? Petteri vihjaa instagramissa Eliaksen vaatteissa, että viikset liittyy jotenkin tarinaan. Kannattaa perehtyä asioihin ennen kuin tulee huutelemaan.
Ehkä ironisesti puhui viiksistään. Ja olen perehtynyt tähän asiaan paremmin kuin sinä. Yrität vaan jatkuvasti keksiä tekosyitä lempihahmosi kuolemalle, joka on totisinta totta. Mahdatko tosielämässäkin keksiä läheistesi kuolemille jotain selityksiä, että nousevat haudastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te voitte olla noin pässejä, että luulette että Suklaapojan puhelimeen tuleva tekstiviesti merkitsee sitä että hän on elossa! Ei tuossa ole mitään logiikkaa! Jos hänen suuntaansa tulee tekstiviesti, miten se tarkoittaisi sitä että Hän on elossa!
Suklaapoika on tuon ketjun vastaanottajapäässä, ymmärrättekö, vastaanottaja!?!??! Lähettäjä siis on elossa, vastaanottajan ei tarvitse olla jotta viesti tulisi perille! Uskomatonta typeryyttä!Epäloogiset lehmät!!
Viesti on Mariannalta, mutta oishan Ellu hyvin voinu lähetttää viestin toisesta puhelimesta omaan puhelimeensa, Lehmä!!
Ja Elias palaa maanantaina niin kuin oon aiemmin tällä palstalla puhunu ja mulle silloin naurettiin. Ja jos nyt alat inttämään että tulee pelkkänä harhana/kuvitelmana niin minkä helvetin takia!! Kuvannut syyskuulta tähän päivään ja osin viiksekkäänä, joten ei kai nyt kolmea kuukautta sarjassa kummittele? HALOO!!Miksi luulet että se on ollut syyskuusta tähän päivään asti päivittäisissä kuvauksissa? Ollaanhan sitä voitu kuvata silloin ja nyt sitten vaikka viimeisen kuluneen kuukauden aikana. Siinä on ollut tauko, koska Elias ei enää varsinaisesti ole sarjassa. Olen alusta asti sanonut että se on haamu, ja nyt se osoittautuu oikeaksi. Koita kestää.
Ai haamu, jolla on viikset? Petteri vihjaa instagramissa Eliaksen vaatteissa, että viikset liittyy jotenkin tarinaan. Kannattaa perehtyä asioihin ennen kuin tulee huutelemaan.
Ehkä ironisesti puhui viiksistään. Ja olen perehtynyt tähän asiaan paremmin kuin sinä. Yrität vaan jatkuvasti keksiä tekosyitä lempihahmosi kuolemalle, joka on totisinta totta. Mahdatko tosielämässäkin keksiä läheistesi kuolemille jotain selityksiä, että nousevat haudastaan?
Maanantaina tuleva jakso on Lari saa postia mortem ja se on kuvattu syyskuun alussa. Samaan aikaan Petteri on ollut eri medioissa Ronnyn ja Monroen kanssa kuvissa studiolla!! Ja silloin oli Petterillä viikset. Petteri ajoi ne pois vasta marraskuun alussa. Väitätkö muka että ensi ma tulee jakso joka on kuvattu marraskuussa? Valoja päälle! Maanantain jaksossa jos ja kun Elias näkyy on sillä viikset ja piste!! Voihan Elias olla vaan Larin unessa mutta miksi kuvittelisi viikset Eliakselle. Kerropa mulle se! Kuten sanoin kannattaa perehtyä asioihin ja faktoihin ennen kuin huutelee!
Jospa nää Eliaksesta jankkaajat siirtyisvät johonkin muualle inttämään :n)
En ehkä jaksakkaan katsoa Tuhmia tätejä, kun 20 minuutin pätkään tungetaan neljä mainoskatkoa. Ihan liikaa.
Uusi Viola vaikuttaa koko ajan vihaiselta, kylmältä ja siltä, että repeäisi raivosta hetkenä minä hyvänsä.
Vanha Viola oli herttainen, kaunis, fiksu ja rauhallinen. Todella hyvä näyttelemään niin nuoreksi henkilöksi.
Vierailija kirjoitti:
Uusi Viola vaikuttaa koko ajan vihaiselta, kylmältä ja siltä, että repeäisi raivosta hetkenä minä hyvänsä.
Vanha Viola oli herttainen, kaunis, fiksu ja rauhallinen. Todella hyvä näyttelemään niin nuoreksi henkilöksi.
Samaa mieltä. Minusta se entinen Viola oli luonnollisempi, seesteisempi, kypsemmän oloinen, mystisempi ja kiinnostavampi. Uusi Viola on tylsä perusteini, joka mököttää ja ragettaa. Jopa Nella on alkanut vaikuttaa ok:lta Violan rinnalla.
Tuhmikset on ihan timanttia :D Kaikki aiemmat spin offit surkeita, mutta tämä naurattaa ainakin mua!
Ärsyttää, eikö käsikirjoittajista kukaan tunne YHTÄKÄÄN terveydenhuollon työntekijää jolta voisi kysellä edes vähän miten noi asiat sairaaloissa menee. Joka jaksossa ärsyttää vaan enemmän ja enemmän. Ei tasan yksikään potilas siirry hoitolaitoksesta toiseen sairaalasängyllä :D :D Ja elintoimintoja ylläpidetään pelkillä happiviiksillä? Joo ei tosiaankaan. Samanlaisia epäuskottavuuksia näkyy joka kerta kun joku on sairaalassa.
Kallen "Laitelat, ne ei koskaan jätä kaveria." -julistus oli kuin suoraan isänsä ilmaisutaidon oppikirjasta :)
Eikös muuten tuo keltainen pesäpallomaila ollut tismallee sama, jolla Ismo uhitteli aikoinaan lapsiaan. Tuli nostalginen fiilis.
Jannen ideat on kyllä välillä niin hölmöjä ja tuhoon tuomittuja. Uusimpien juonareiden tapahtumia siis mietin :(
Mitähän tuohon Lindan lapsikuvioon liittyy.
Nyt on menossa tosi mielenkiintoisia kuvioita: Linda lapsineen, Seireeni-keissi, Monica-Pietari-Eva ja tietenkin sekoamistapaus-Marianna, josta pidän sittenkin, koska on aivan erilainen kuin viimeksi ja hyvin tehty.
Elias Mariannan näkynä on vaan jotenkin liian ilmiselvä kuvio. Jotenkin kyllä näytti Elias puhuvan peilin kautta, eli viittaisi Mariannaan... Kaikki nyt veikkaavat sitä kun Eliaksella oli samat vaatteet päällä kuin kuollessaan. En ymmärrä miksi siitä pitää valittaa, jos joku ei tykkää Eliaksesta. Marianna on aiemminkin näkyjä nähnyt ja Elias on todettu kuolleeksi. Eihän täällä kukaan valita siitäkään. Totta kai näiden perusteella suurin osa ihmisistä ajattelee automaattisesti, että Elias on vain Mariannan näky. Ei siinä ole mitään väärää toivoa jonkun hahmon kuolemaa tai elossaolemista. Suurin osa muistaa, missä vaatteissa Elias kuoli ja osaa päätellä, että Marianna kuvittelee kaiken. No voi itku jos se on vääryys enemmistöä kohtaan, mutta kyllä henkilökohtaisesti saa siitä iloita. Ei kovinkaan moni ole sosiaalisen median perusteella uskomassa Eliaksen elossaoloon tämän pätkän jälkeen kuin korkeintaan Larias-fanit. Olipa ihana helpotus ettei se viesti olekaan Eliakselta itseltään. Syksyn samanlainen pätkä huijasi katsojia uskomaan Sebastianin kuolemaan. Paljon loogisempaa onkin, että viestittely on Mariannan ja Eliaksen välistä. Jotenkaan en usko, että tämäkään pätkä on yhtä selkeä miltä näyttää ja kyse voi olla Eliaksen osuudesta nimen omaan. Mielestäni tämä murhajuttu tekee tällä hetkellä sarjasta katsomisen arvoisen, vielä kun hahmokin on sellainen jota en itse henkilökohtaisesti kaipaa ollenkaan. Eli Lari ei saanu mitään viestiä joka olisi viitannut siihen että Elias olisi elossa. Odotan jo innolla sitä draamaa, kun Marianna jää kiinni. Mutta taitaa alkaa tajuamaan että Marianna liittyy Eliaksen kuolemaan. Ansaitsisi tosin vankilatuomion sijasta kunniamitalin siitä, että kurvasi Eliaksen yli ja hoiti Kristiinan pois kaupungista. Olisihan se surkea juonikuvio jos palaisi kuolleista. Voisiko käydä vielä Rovaniemen kautta ajamassa Pepin päälle, niin hänkään ei varmasti enää palaisi sarjaan? Jo ihan liian kuraa. Uskon vahvasti että Petteri Paavola näyttelee vielä sarjassa, mutta ei Eliasta. Eihän sitten enää kenestäkään tiedä että kuoliko vai ei. Uskon hänellä olevan jonkin toisen hahmon, joko kaksoisveljen tai sitten kaksoisolennon kuten Kirsin tapauksessa. Ehkä kohta kaikki kuolleet palaavat. Jos saataisiin vaikka Tyyne Puustinenkin vielä sarjaan mukaan. Pääasia kuitenkin itselleni on se, että Viksted pysyy mullan alla. Lisäksi Petterin uusin instakuva tekstineen ja tagineen viittaa hyvin suuresti siihen, että Elias palaa hengissä. Petteri ei selvästikään ole ollut ns. täyttä päivää kuvauksissa syksyllä, vaan on reissannut ulkomailla jne. Toisaalta jos meinaa välittäjänä menestyä, niin kyllä sekin aikaa vie. Eikä haamu voi olla sekä viiksekäs että viiksetön. Kaikki nämä "kaikki on mahdollista"-vihjaukset on just niitä, että annetaan nyt se mielikuva, että Elias on jotenkin kuitenkin elossa, mutta totuus onkin toinen. Ja miks Petteri hengais viiksekäänä studiolla Eliaksen vaatteissa ellei kuvais? Ja just kaikki nämä "joku palaa rajan takaa, mutta kummalta puolelta" jne. Ja kaikki virnuilut siellä eilisessä tilaisuudessakin kieli siitä, että Elias ei todellakaan oo kuollut. Ja vaikka Eliasta hahmona vihasinkin, niin toivoisin todella, että tämä on SALALIITTO.
10951: Opettelisit käyttämään edes kappalejakoa, jos on pakko kirjoittaa tuollaista rönsyilevää ajatuksenvirtaa vailla pointtia. Kannattaa myös tarkistaa sanakirjasta onko käyttämäsi 'salaliitto' sopivin sana tähän tilanteeseen. Kaikissa sarjoissa kikkaillaan ja silloin tällöin vedätetään katsojia. Ihan normaalia käsikirjoitusta eikä mikään hurja salaliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina tuleva jakso on Lari saa postia mortem ja se on kuvattu syyskuun alussa. Samaan aikaan Petteri on ollut eri medioissa Ronnyn ja Monroen kanssa kuvissa studiolla!! Ja silloin oli Petterillä viikset. Petteri ajoi ne pois vasta marraskuun alussa. Väitätkö muka että ensi ma tulee jakso joka on kuvattu marraskuussa? Valoja päälle! Maanantain jaksossa jos ja kun Elias näkyy on sillä viikset ja piste!! Voihan Elias olla vaan Larin unessa mutta miksi kuvittelisi viikset Eliakselle. Kerropa mulle se! Kuten sanoin kannattaa perehtyä asioihin ja faktoihin ennen kuin huutelee!
No varmasti oli viikset ja sitten ne on ajettu? Siinä pätkässä joka pressissä näytettiin Elias oli viiksetön. Eihän Petteri edes kovin aktiivisesti päivitä Instagramiin eli ne ovat kasvaneet takaisin ja sitten ne on ajettu SATUNNAISIA haamukohtauksia varten, ja sitten taas kasvaneet takaisin. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Et sinä näe Petteri Paavolan naamaa joka päivä, vaan harvoja kertoja omassa tai muiden someissa. Niiden perusteella et voi päätellä yhtään mitään.
Aaargh tuo uusi Viola on ärsyttävä! Samanlainen tiuskija kuin Nella. Koko ajan naama nutturalla tiuskii ja ärisee. Ihan erilainen kuin ap-Viola 😑
Vierailija kirjoitti:
Aaargh tuo uusi Viola on ärsyttävä! Samanlainen tiuskija kuin Nella. Koko ajan naama nutturalla tiuskii ja ärisee. Ihan erilainen kuin ap-Viola 😑
Edes Nella ei oo noin paha tiuskija ja vaikuttaa jopa herttaiselta verrattuna uuteen Violaan :D Uusi Viola on pelottava.
Jos Iida tuosta jotenkin herää, tuleeko hän sitten Joensuusta takaisin Rosan näyttelemänä?
Vierailija kirjoitti:
Jos Iida tuosta jotenkin herää, tuleeko hän sitten Joensuusta takaisin Rosan näyttelemänä?
Näin olisi ollut parasta, mutta Pinja Kanon on edelleen kuvauksissa :(