Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
10761/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko putkimies noin vain työntyä asuntoon yleisavaimella jos ovikellua ei avata?

Vierailija
10762/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tässä jaksossa Antonilla ei ollut sitä kauheaa pipoa. Hiukset oli myös hyvin, vaikka voisi kyllä keventää tyyliä vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10763/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ellu tulee takas, niin tulisi sitten edes "haamuna". Ei ainakaan mitään kaksoisveljeä :D

Kyllä mulle kävisi vaikka tulisi takaisin ihan vaan Elluna. Jollakin salkkarimaisella tavalla. Lari ja Elias olivat ihana pari! Miksi ihmeessä NIIDENKIN rakkaustarinan täytyi päättyä traagisesti. Olisiko liikaa pyydetty, että sarjaan saataisi edes yksi ihana ja onnellinen pari, joka pysyy yhdessä!

Vierailija
10764/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianna jää kiinni vasta keväällä. Sebastian ja Sergei lopulta tappavat Mariannan. Pressissä tieto Wait for it

Vierailija
10765/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko putkimies noin vain työntyä asuntoon yleisavaimella jos ovikellua ei avata?

Voi, kun asiasta oli ilmoitettu etukäteen. Ellei asukas sitten ole ilmoittanut että ei käy. Silloin ehkä joustetaan.

Vierailija
10766/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marianna jää kiinni vasta keväällä. Sebastian ja Sergei lopulta tappavat Mariannan. Pressissä tieto Wait for it

Oikeasti? Kannattaisin! :)

Vierailija
10767/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska putkimies, kun Ulla alkoi jaaritella luksuslomastaan ja varakkaasta miehestään Gunnarista. "Mun rahat menee elatusmaksuihin" :D

Vierailija
10768/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni aikoo katsoa Tuhmat tädit? Vaikuttaa hauskalta. Peukuta jos aiot. :)

Vierailija
10769/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ellu tulee takas, niin tulisi sitten edes "haamuna". Ei ainakaan mitään kaksoisveljeä :D

Kyllä mulle kävisi vaikka tulisi takaisin ihan vaan Elluna. Jollakin salkkarimaisella tavalla. Lari ja Elias olivat ihana pari! Miksi ihmeessä NIIDENKIN rakkaustarinan täytyi päättyä traagisesti. Olisiko liikaa pyydetty, että sarjaan saataisi edes yksi ihana ja onnellinen pari, joka pysyy yhdessä!

Miksi spämmit tätä samaa viestiä joka sivulle?

Vierailija
10770/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhmikset on loistava :D

Vierailija
10771/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi spämmit tätä samaa viestiä joka sivulle?

Olen ollut yli viikon käymättä keskustelussa, ja kyseinen kommentti on ensimmäinen jonka kirjoitin tästä aiheesta.. :D

Vierailija
10772/27326 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhmissä tädeissä ihana tb salkkareihin 2000-luvun alussa <3

Missä jaksossa? Määki haluun nähä!❤️

Vierailija
10773/27326 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt on taas vaikeeta? Martela on se joka lähettää sen viestin Brysselin Suklaapojan kännykkään, tai on lähettänyt. Huh, huh! Salaliitto'!!!!!!

Vetäkää henkeä.

Juorupäljästyksissä kerrottiin myös että Martela pistää aineita Jumalautan vesilasiin ja pökkii tätä sen jälkeen. A

Vierailija
10774/27326 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te voitte olla noin pässejä, että luulette että Suklaapojan puhelimeen tuleva tekstiviesti merkitsee sitä että hän on elossa! Ei tuossa ole mitään logiikkaa! Jos hänen suuntaansa tulee tekstiviesti, miten se tarkoittaisi sitä että Hän on elossa!

Katsokaa nyt, tätä nuolta:

Lähettäjä -------------> Suklis

Suklaapoika on tuon ketjun vastaanottajapäässä, ymmärrättekö, vastaanottaja!?!??! Lähettäjä siis on elossa, vastaanottajan ei tarvitse olla jotta viesti tulisi perille! Uskomatonta typeryyttä!

Epäloogiset lehmät!!

Vierailija
10775/27326 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te voitte olla noin pässejä, että luulette että Suklaapojan puhelimeen tuleva tekstiviesti merkitsee sitä että hän on elossa! Ei tuossa ole mitään logiikkaa! Jos hänen suuntaansa tulee tekstiviesti, miten se tarkoittaisi sitä että Hän on elossa!

Suklaapoika on tuon ketjun vastaanottajapäässä, ymmärrättekö, vastaanottaja!?!??! Lähettäjä siis on elossa, vastaanottajan ei tarvitse olla jotta viesti tulisi perille! Uskomatonta typeryyttä!

Epäloogiset lehmät!!

Viesti on Mariannalta, mutta oishan Ellu hyvin voinu lähetttää viestin toisesta puhelimesta omaan puhelimeensa, Lehmä!!

Ja Elias palaa maanantaina niin kuin oon aiemmin tällä palstalla puhunu ja mulle silloin naurettiin. Ja jos nyt alat inttämään että tulee pelkkänä harhana/kuvitelmana niin minkä helvetin takia!! Kuvannut syyskuulta tähän päivään ja osin viiksekkäänä, joten ei kai nyt kolmea kuukautta sarjassa kummittele? HALOO!!

Vierailija
10776/27326 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäloogiset lehmät!!

Viesti on Mariannalta, mutta oishan Ellu hyvin voinu lähetttää viestin toisesta puhelimesta omaan puhelimeensa, Lehmä!!

Ja Elias palaa maanantaina niin kuin oon aiemmin tällä palstalla puhunu ja mulle silloin naurettiin. Ja jos nyt alat inttämään että tulee pelkkänä harhana/kuvitelmana niin minkä helvetin takia!! Kuvannut syyskuulta tähän päivään ja osin viiksekkäänä, joten ei kai nyt kolmea kuukautta sarjassa kummittele? HALOO!!

Ähmä! En ottanu kantaa siihen tuleeko elävänä vai harhana tai tuleeko ollenkaan, ihmettelin miksi tekstiviesti yhdistettäisiin elossa olemiseen.

Miksi Elias lähettäisi itselleen tekstiviestin! HUHHUH! Akka!

Vierailija
10777/27326 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää tuo Eva on ärsyttävä!! Sössötys ja yliampuvat reaktiot joka asiaan....

Vierailija
10778/27326 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ihana tb tuhmissa tädissä 😍 Suosittelen katsomaan!

Vierailija
10779/27326 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää tuo Eva on ärsyttävä!! Sössötys ja yliampuvat reaktiot joka asiaan....

Odotapa kun näet sen Tuhmissa tädeissä humalassa. Itse asiassa Eva taitaa olla koko ajan vähän kännissä, ihan samanlaista keimailua ja sössötystä se on selvinpäinkin.

Vierailija
10780/27326 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäloogiset lehmät!!

Miksi luulet että se on ollut syyskuusta tähän päivään asti päivittäisissä kuvauksissa? Ollaanhan sitä voitu kuvata silloin ja nyt sitten vaikka viimeisen kuluneen kuukauden aikana. Siinä on ollut tauko, koska Elias ei enää varsinaisesti ole sarjassa. Olen alusta asti sanonut että se on haamu, ja nyt se osoittautuu oikeaksi. Koita kestää.

Ketju on lukittu.