Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Jaa se on nyt sitten ilmeisen varmaa, että Pietari tuli sarjaan jäädäkseen. http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salatut-elamat/uutiset/artikkeli/salk…
Mitäs minä sanoin
Kari leikkaamassa varpaankynsiään keittiösaksilla olohuoneen pöydällä :DD
Mulle tuli tuosta Pietarin ulkonäöstä mieleen Mikko Silvennoinen tai ehkä vielä enemmän tämä takavuosien Voice of Finland - kilpailija Lauri Mikkola: http://laurimikkola.com/media/
Persikka-Peten joulukalenteri olisi täydellinen, jos siinä olisi mukana vielä Rufus Rusanen original-Severinä, mutta tuskin ollut enää tuossa projektissa, vaikka onkin ns. "kadonnut nauha" ;(
Luulin, että Pietari olisi ollut tummahiuksinen Larin tai Jirin näköinen mies. Tälläiseksi, tummahiuksiseksi, lihaksikkaaksi ja pitkäksi olin bi-kirurgin kuvitellut. Siis Tuhmissa tytöissä esiintyy ainakin trailerin perusteella joku tummahiuksinen vegaanikirurgi. Ehkä sitten sain käsityksen, että tuo olisi tulossa sarjaan. Mutta Kallen pitäisi vieläkin tavata se omantasoisensa ja ikäisensä mies. Ihmettelen yhä, miksi ei ole tavannut. Samaa kyllä ihmettelen Monicankin tapauksessa.
Kallehullu kirjoitti:
Luulin, että Pietari olisi ollut tummahiuksinen Larin tai Jirin näköinen mies. Tälläiseksi, tummahiuksiseksi, lihaksikkaaksi ja pitkäksi olin bi-kirurgin kuvitellut. Siis Tuhmissa tytöissä esiintyy ainakin trailerin perusteella joku tummahiuksinen vegaanikirurgi. Ehkä sitten sain käsityksen, että tuo olisi tulossa sarjaan. Mutta Kallen pitäisi vieläkin tavata se omantasoisensa ja ikäisensä mies. Ihmettelen yhä, miksi ei ole tavannut. Samaa kyllä ihmettelen Monicankin tapauksessa.
Kirurgi ku kysyy kellä on käsi kipeä? Ehkä kuitenkin yleislääkäri.
Kallehullu kirjoitti:
Onhan Pietari lihaksikas. Mutta minä kuvittelin hänet aina tuollaiseksi kuin millaiseksi osoittautui.
Pietari on komeampi kuin se Tuhmien tyttöjen kirurgiukkeli.
JANNE ON LIIAN IHANA! ;_______;
Iidan poismeno? Jatkuvasti kiukutteleva itsekeskeinen valittaja ja sietämätön vittuilija.
Anna olla Janne.
Ansaitset parempaa.:)
Huhhuh, miten seksikäs toi Monica on. Ei ihme, että heteronaisetkin haluavat seksiä häneltä.
Tämän illan jaksossa harmitti ku Janne vihaa Antonia. Ei Anton ole yksin syyllinen Iidan huumeidenkäyttöön. Olisin halunnut putsata Antonin haavan. Janne nyt ei ollut erityisen kuuma. Hänelle sopisi lyhyempi tukka.
Olen hetero ja nainen, mutta Monica on tosiaan uskomattoman seksikäs ja sympaattinen hahmo! Harmittaa oikeasti kun Monica joutuu koko ajan pettymään ihmissuhteissaan, nyt Evankin kanssa! Monica ansaitsisi jonkun ihanan miehen!
Lima on ällöttävä. Iidan ollessa kuolemaisillaankin Lima turvaa ensin oman selustansa ettei jää kiinni huumeista. Limahan olisi varmaan heti tiennyt sanoa Kallelle mikä huume kyseessä, mutta ei sanonut.
Näköjään joku vielä katsoo tätä reaaliaikaan. Otetaan äänestys: jos katsot jaksot ennakkoon, peukku ylös. Jos katsot reaaliaikaan, peukku alas.
Vierailija kirjoitti:
Pietari on komeampi kuin se Tuhmien tyttöjen kirurgiukkeli.
Siis mikä vitun kirurgi? Yleislääkäri.
Nyt kun Eva oli ilman niitä korkokenkiään, niin huhhuh mikä pituusero Monican kanssa. Varmaan 15-20cm.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, miten seksikäs toi Monica on. Ei ihme, että heteronaisetkin haluavat seksiä häneltä.
Menikö jotain ohi? Missä oli erityisen sexy?
M32
En onneksi, Sebastianilla kun on tunnetusti aika erikoinen naismaku. Sinne mahtuu siskopuolia, nyxän siskoja ja mt-ongelmaisia kämppiksiä.
Noinko paljon sydämistyt fiktiivisen hahmon puolesta.