Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
10601/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennalta-arvattavat, liian itsestään selvät tapahtumat ovat tylsiä.

Vierailija
10602/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtiipohtii kirjoitti:

Olen ihan varma, että Alissa on Lindan lapsi, koska Aki ei hirveästi innostunut vaan päinvastoin vähän hermostui, kun Kari puhui asian selvitämisestä.

Ei ole. Lindan tytär on 15v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10603/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun katsojille Lindan ja Violan keissi on selvinnyt, milloinkas alkaa isän selvittäminen?

Vierailija
10604/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pohtiipohtii kirjoitti:

Olen ihan varma, että Alissa on Lindan lapsi, koska Aki ei hirveästi innostunut vaan päinvastoin vähän hermostui, kun Kari puhui asian selvitämisestä.

Ei ole. Lindan tytär on 15v

Ok. Mulla on menny tuo tieto ohi enkä ole tämän päivän jaksoa vielä katsonut, jos siinä on vielä jotain uutta selvinnyt

Vierailija
10605/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska tuo Tinder-minijuonikuvio, jossa Monican deitti paljastuikin profiilikuvaansa yli 10 vuotta vanhemmaksi kaljuuntuvaksi ukkeliksi. Eikös tuo ole melko yleistä Tinderissä 🙊

Vierailija
10606/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sebastian esittelee kroppaansa niin usein? Se ei ole edes komea saati seksikäs vaan ruma, lyhyt ja läski. 

Vierailija
10607/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Eeva piilottelee puhelintaan teiniltään KUIN TEINI? Hittoako se näsä-Nellalle kuuluu, kenen kanssa äiti tsättäilee 😓

Se on Eva eikä Eeeeeeva, opi nyt jo!

Vierailija
10608/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kari kertoo Akille Lindan salalapsesta? Koska Kari muistaa kaveeraavansa kiristäjän kanssa? Nyt Aki tietää Camillan tilanneen Pohjosen murhan ja Lindan olevan jonkun teinitytön äiti. Sen sosiopaatin päässä höyryävässä kattilassa tuosta keittää vielä myrkyllisen liemen...

Vierailija
10609/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun katsojille Lindan ja Violan keissi on selvinnyt, milloinkas alkaa isän selvittäminen?

Isukki on tää Pietari, sanokaa mun sanoneen!

Vierailija
10610/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallehullu kirjoitti:

En minä pysty tämän keskustelun seuraamista ja tänne kirjoittamista lopettamaan, vaikka kuinka haluaisinkin. Kyllä minun kurjassa elämässäni, joista ei sen enempää saa olla jotain mukavaakin ja tämän sarjan seuraaminen on sellainen asia.

Joojoo, mutta lopeta tunteittesi analysointi, ei kuulu tähän ketjuun.

Kuka sinä olet sanomaan, mikä tähän ketjuun kuuluu ja mikä ei? En itsekään nyt kauheasti perusta Kallehullun kirjoituksista mutta ei ne minua sen enempää häiritse, ohitan ne skrollaamalla ketjua eteenpäin. Jos sinua viestit ärsyttävät, älä nyt hyvä ihminen käytä niiden kommentointiin aikaasi.

Vierailija
10611/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari esiintyi ensimmäisen kerran tämän päivän jaksossa. Toivottavasti on pysyvä hahmo, hänessä on jotain todella viehättävää. En osaa sanoa mitä.

Vierailija
10612/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Eeva piilottelee puhelintaan teiniltään KUIN TEINI? Hittoako se näsä-Nellalle kuuluu, kenen kanssa äiti tsättäilee 😓

Se on Eva eikä Eeeeeeva, opi nyt jo!

Onko alapeukuttajat eri mieltä? Hahmon nimi on siis Eeva eikä Eva?

Vierailija
10613/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sebastian esittelee kroppaansa niin usein? Se ei ole edes komea saati seksikäs vaan ruma, lyhyt ja läski. 

Näin on. Ei voi käsittää, miten juuri tuon näköisestä miehestä on tehty se koko sarjan pukki joka kaataa sarjan jokaisen naisen. Kuten sanoit, lyhyt ja ruma (pienet silmät, ei kulmakarvoja, liian kalpea iho). Siihen kun lisää vielä tietoisuuden siitä että naiset on kertakäyttötavaraa ja lohtupanoja hänen omien sanojensa mukaan, ei lisää pisteitä kyllä ollenkaan. Hyi mikä tyyppi.

Vierailija
10614/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebastian.

Vierailija
10615/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietari esiintyi ensimmäisen kerran tämän päivän jaksossa. Toivottavasti on pysyvä hahmo, hänessä on jotain todella viehättävää. En osaa sanoa mitä.

Salkkareiden sivuilla ei ole edes esittelyä näyttelijästä, hahmosta tai mitään (mikä yleensä on kun uusi hahmo tulee sarjaan), joten epäilen ettei kovin pitkään sarjassa viivy. 

Vierailija
10616/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salkkareiden sivuilla ei ole edes esittelyä näyttelijästä, hahmosta tai mitään (mikä yleensä on kun uusi hahmo tulee sarjaan), joten epäilen ettei kovin pitkään sarjassa viivy. 

Esittely tulee huomenna tai nyt lähipäivinä. Ja kyllähän siellä jo tällainen juttu on:

http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salatut-elamat/uutiset/artikkeli/salkka…

Ja myös pressikuvakin jo tehty, jollaista ei tehdä jos hahmo ei ole pysyvä:

http://st.mtv.fi/asset/pressi/program-images/P/I/Pietari_Miikka_Wallin_…

Vierailija
10617/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanutkin että sarjaan tulisi uusia kasvoja. Feikki-Severin, Violan ja Iidan lisäksi.

Vierailija
10618/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva heti ensimmäisillä treffeillä keikisteli Pietarin edessä ja puhui tuhmia. Pietarin vilpittömästä olemuksesta tuli mieleen, että onkohan siinä jotain hämärää. Vielä se tokaisu että "Mua kiltimpää saa hakea!" herätti saman tien epäilykset.

Toisaalta sillä ei edes ole väliä onko tyypissä pahempi puoli vai ei, turvallista on jo sekin että on Jannen isoveli ja Jannea reilumpaa saa sarjasta hakea. Monica ja Janne ovat sarjan parhaat hahmot, mutta eivät mielestäni romanttisessa mielessä sopisi yhteen.

Pelkäsin jo hetken, että Pietari on jo menetetty Evalle, mutta olin tyytyväinen kun yllättäen tykkäsikin Monicasta takaisin ja laittoi sitten vielä viestiäkin treffien jälkeen. Ettei olisi sittenkin player? Vaikka kyllähän vapaa mies saa tapailla useampaa samaan aikaan.

Millaisiahan kissatappeluita on tulossa, jos Eva ja Monica tulevat molemmat mustasukkaisiksi Pietarista? Tuli myös mieleen, että ehkä se ei menekään niin päin että Monica ja Kalle olisivat kolmenkimpassa hänen kanssaan, vaan että Monica ja Eva! Siitä tulisikin hassu juonikuvio. Viimeksi nähtiin kolmenkimppa kun Kalle ja Katariina olivat yhdessä ja hankkivat yhdeksi kerraksi kolmannen osapuolen.

Vierailija
10619/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä tuo Pietari. Pelaa samaan aikaan Evan ja Monican kanssa. Samanlainen naisten naurattaja kuin Sebastian. 

Vierailija
10620/27326 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä tuo Pietari. Pelaa samaan aikaan Evan ja Monican kanssa. Samanlainen naisten naurattaja kuin Sebastian. 

Ainoa ällöttävä koko kuviossa on mielestäni Eva. Pietari kun ei voi tietää, että ko naiset tuntevat toisensa... Monellakin tapaa! Ja ei yksien Tinder-treffien jälkeen tarvitse sitoutua, saa tapailla vaikka kymmentä eri ihmistä jos haluaa.

Ketju on lukittu.