Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
10361/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaa. Pitäskö järkeville ihmisille perustaa uus ketju ja jättää nää sekopäät tänne keskenään :D

Ihan järkevää keskusteluahan me täällä harjoitamme. Toisin kuin vaikkapa nämä lavastehullut, me osaamme keskustella asiallisesti ja perustella kantamme.

Vierailija
10362/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10363/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostuin heti, kun luin tästä Pietarista. Jannen kaltainen komea vitsiniekka yhdistettynä vähän vanhempaan (max 10v) mieheen, ei voi parempaa olla. Vaikka toivon, että Eva saisi vihdoin jotain hyvää elämäänsä, haluaisin Pietarin yhteen Monican kanssa, ja ehkä myöhemmin Kallen. Monica, kaunis ja seksikäs nainen isolla N:llä, koulutettu ja sivistynyt juristi sekä komea alfa-Pietari, lääketieteen ammattilainen on täydellinen yhdistelmä.

Vierailija
10364/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pjötrr

Vierailija
10365/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko enää kukaan klo 19:30-20 jaksoa kun ei ole mitään keskustelua?

Vierailija
10366/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan lopettaa ennakkojaksojen katsominen noilta instagram sivuilta yms, koska laskee varmaan aika pirusti katsojalukuja kun ihmiset oikeesti katsoo vaan sieltä. Tai sitten maikkarin kandeis lopettaa ennakkojaksojen myyminen. Koska onkohan se rahallinen hyöty niin suuri kun muutama ostaa joka ilta 3 euron videon ja tuhannet (varmaan tosi tosi moni)katsoo sen sitten ilmaiseksi.

Vierailija
10367/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan lopettaa ennakkojaksojen katsominen noilta instagram sivuilta yms, koska laskee varmaan aika pirusti katsojalukuja kun ihmiset oikeesti katsoo vaan sieltä. Tai sitten maikkarin kandeis lopettaa ennakkojaksojen myyminen. Koska onkohan se rahallinen hyöty niin suuri kun muutama ostaa joka ilta 3 euron videon ja tuhannet (varmaan tosi tosi moni)katsoo sen sitten ilmaiseksi.

Suurin osahan näistä Instagram-sivuista on jo poistettukin juuri tuon syyn takia, joilla oli lähemmäs 50 tuhatta tilaajaa. Ja kaikki näistä tullaan poistamaan, kunhan löydetään.

Vierailija
10368/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antonhullu kirjoitti:

Kallehullu kirjoitti:

Tannehullu kirjoitti:

Kallehullu ja Antonhullu, oletteko mies- vai naissukupuolen edustajia?

Olen nainen, mutta en ole mitenkään ihastunut Kalleen, eikä kuvasta minun unelmamiestäni. Lari on enemmän minun tyyppiäni. Unelmieni miehellä on Ronaldon ulkonäkö ja Heikki Kovalaisen käytös ja luonne. Joo, ei tuollaista miestä löydy.

Lähdetään yhdessä joskus baarikierrokselle, niin varmasti löytyy molemmille miehet.

Oletko naimisissa, parisuhteessa tai ollut naimisissa tai parisuhteessa naisen kanssa? Vai oletko biseksuaali?

Olen täysin homo ja Antonissa viehättää komeus ja se miten haistatteli kerran Iidalle ihanan miehekkäästi.

Vierailija
10369/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo vaan huvittuneena myhäilee puhelimessa kuinka hänellä ei omassa kodissaan ole mitään hätää, ja samaan aikaan hänen takanaan seisoo Seireeni muovimaskin kanssa aseella uhaten

Vierailija
10370/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä monesti katson sekä ennakon että tv:stä tulevan jakson "uusintana". Tai ainakin silloin, jos oli mielestäni onnistunut jakso (tai mukana oli edes yksi kohta, joka nauratti tai herätti ihmetystä tai muita tunteita). Toisella katsomiskerralla löytää monesti uusia puolia tai herää juuri näitä "miksi kampaus vaihtui kohtausten välillä" -kysymyksiä :D Ennakon katson siksi, että olen utelias ja malttamaton. Varsinaiseen Salkkarit-kellonaikaan avaan tv:n tottumuksesta ja "antaakseni tukea" olemalla mahdollisesti osa katsojalukuja :)

Vierailija
10371/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää katsoko ennakkoon laittomasti että katsojaluvut eivät romahda ja Salkkareita lopeteta! :(!

Vierailija
10372/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisen jaksossa PokemonGo-pelaaja Ismon takana. Hauskaa että tuokin kesän villitys otettu huomioon sarjassa.

Vierailija
10373/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä ennakkosivustoa lopeteta? Jo niin monta vuotta pyörinyt ja kaikkien tiedossa että eikö muka ole saatu kiinni vieläkään? Uskomatonta.

Vierailija
10374/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää katsoko ennakkoon laittomasti että katsojaluvut eivät romahda ja Salkkareita lopeteta! :(!

Eikös Salkkarit ole viikosta toiseen maan katsotuimpia ohjelmia? Niille korkeille katsojaluvuillehan jengi aina naureskelee: "Siis kuka Salkkareita edes katsoo?!". Ei katsojaluvut ole mielestäni romahtaneet tai ainakaan sellainen uutinen ei ole osunut silmääni.

Vierailija
10375/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee joka viikko salkkarijaksot digiboksille. En aina ehdi katsoa ennakkoa tai varsinaista jaksoa juuri puoli kasilta, vaan katson boksilta myöhemmin (boksilta saa kätevästi mainokset skipattua). Eikös nuo digiboksitallennuksetkin oteta huomioon katsojatilastoissa?

Vierailija
10376/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomisen jaksossa PokemonGo-pelaaja Ismon takana. Hauskaa että tuokin kesän villitys otettu huomioon sarjassa.

Mitä vittua?

Vierailija
10377/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee joka viikko salkkarijaksot digiboksille. En aina ehdi katsoa ennakkoa tai varsinaista jaksoa juuri puoli kasilta, vaan katson boksilta myöhemmin (boksilta saa kätevästi mainokset skipattua). Eikös nuo digiboksitallennuksetkin oteta huomioon katsojatilastoissa?

Hooh. No ei oteta. Otapa asioista selvää. ANKKA!

Vierailija
10378/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hooh. No ei oteta. Otapa asioista selvää. ANKKA!

Tällä palstalla on monta hullua, ainakin nämä:

Kallehullu

Tannehullu

Antonhullu

Heterolarihullu

Ankkahullu

Lavastehullu

Mitä vielä?

Vierailija
10379/27326 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset