Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Katsoin huomisen jakson ja myönnän, että saattoi mennä pari kertaa roska silmään hautajaiskohtauksissa...:(
Huvitti tämän päivän jaksossa Mustavaaran siskosten välinen sanailu:
Camilla: "Niin. Mikään ei lohduta yhtä paljon kuin omena ja päärynä."
Monica: ".... Parempi onni kuopuksen kanssa, toivoo Camilla!"
Olin ihan varma että Sebu ois tokaissut "ei jumalauta" kun koko Pihlajakatu paukkasi kirkkoon kuokkimaan.
No nyt oli Sanni ja Tale yhdessa alkutunnarissa, mutta miksi Iida on Jannen eikä Antonin kanssa...
En kestä Antonin alamäkeä. Yleensä narkkarit eivät ole noin komeita, eli tämän kuvion epärealistisuutta ei voi edes sanoin kuvailla. Narkkarithan ovat rumia ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli Sanni ja Tale yhdessa alkutunnarissa, mutta miksi Iida on Jannen eikä Antonin kanssa...
Anton on perheensä eli Violan ja Lindan kanssa. Janne ja Iida yhdessä taas enteilee sitä että he tulevat kuitenkin vielä päätymään yhteen.
Miksi Ilja ei ole alkutunnarissa?
Onko Oliverin nimi Oliver sen takia, että esittäjä tunnistaisi itsensä? :D
Rubikin kuutio on nyt mullan alla. Mikähän Oliverin seuraava harrastus on. Ehkä opettelee viimeinkin kirjoitustaidon?
Iidaa pitäisi jonkun vähän ravistaa. Varastaa rahaa, ei tee mitään, valehtelee kaikille ja on hyödyttömänä.
Cindyn puhuessa Ismon ja Liisan salaisuudesta mä hölmönä tajusin vasta hetkeä myöhemmin, että tarkoittikin sitä toista Liisaa eikä Letti-Liisa-Kristiinaa.
Eliaksen hautajaisista puuttui ainakin Jiri, Eva, Ulla, Kari, Linda, Miska.
Luulisi noista ainakin Ullan tunteneen Eliaksen Talen kavereista, ainakin paremmin kuin Ismo.
Vierailija kirjoitti:
Iidaa pitäisi jonkun vähän ravistaa. Varastaa rahaa, ei tee mitään, valehtelee kaikille ja on hyödyttömänä.
Nimenomaan. Anton ansaitsisi jonkun joka kunnioittaa ja rakastaa tätä täysillä, niin kuin ihan vaan esimerkkinä minä itse. Jos Antonilla olisi minut, niin häneltä ei koskaan puuttuisi mitään. Iida sen sijaan kiukuttelee aina Antonille.
Antonhullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Anton ansaitsisi jonkun joka kunnioittaa ja rakastaa tätä täysillä, niin kuin ihan vaan esimerkkinä minä itse. Jos Antonilla olisi minut, niin häneltä ei koskaan puuttuisi mitään. Iida sen sijaan kiukuttelee aina Antonille.
Janne Saarinen on tietääkseni sinkku, ja asuu nykyään Helsingissä. Hengaa myös Tampereen klubeilla viikonloppuisin. Siitä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Antonhullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne Saarinen on tietääkseni sinkku, ja asuu nykyään Helsingissä. Hengaa myös Tampereen klubeilla viikonloppuisin. Siitä vaan!
Ei se oo mikään Anton. Se Janne.
Tuosta kirkkokohtauksesta tuli mieleen, että eikö pappi yleensä tiedä suunnilleen paljonko tilaisuuteen on tulossa porukkaa? Kun kysyi Sebulta että "eikö odoteta muita surijoita". Oliko Sebastian ilmoittanut alunperin et porukkaa tulee roppakaupalla, mut viime hetkellä alkoi kiukuttelemaan että muita ei saa tulla? Voi kyllä olla ettei kirkon henkilökunnalle tarvii mitään näistä ilmottaa ja mietin omiani =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antonhullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo mikään Anton. Se Janne.
Ei oo Antonin esittäjä sinkku. Janne Saarinen seurustelee Kerttu Rissasen eli Sannin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton on perheensä eli Violan ja Lindan kanssa. Janne ja Iida yhdessä taas enteilee sitä että he tulevat kuitenkin vielä päätymään yhteen.
Toivon todella ettei päädy, Janne ansaitsisi jonkun fiksun, luotettavan eikä niin takakireän naisen joka ei ymmärrä vitsejä :D Mun mielestä Iida ei oo koskaan sopinut Jannelle, ei vanha eikä uusi Iida. Tuntuu ettei Janne saa olla oma hupaisa itsensä Iidan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eliaksen hautajaisista puuttui ainakin Jiri, Eva, Ulla, Kari, Linda, Miska.
Luulisi noista ainakin Ullan tunteneen Eliaksen Talen kavereista, ainakin paremmin kuin Ismo.
Ulla ainakin olihautajaisissa. Amandassa ei tosin ollut.
Kalle-hullussa ja Benjamin-hullussa on ainakin se yhteistä, että molemmat kirjoittavat nimimerkkinsä samalla tavalla virheellisesti (Kallehullu ilman väliviivaa). Siitä arvelin, että voisivat olla sama henkilö. Sori :)