Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
1001/27326 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina on kyllä niin surkuhupaisa hahmo. Ja mitä surkeampi ilme hänellä on sen makeammin saa nauraa.

Vierailija
1002/27326 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:13"]Kristiina on kyllä niin surkuhupaisa hahmo. Ja mitä surkeampi ilme hänellä on sen makeammin saa nauraa.
[/quote]

Letti ei vaan onnistu. Hahmo on surkea, näyttelijä on ärsyttävä ja "juonikuvio" kuin yläasteelta. Toivon, että letti kuolee 11.päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/27326 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista Helin esittäjän nimeä enkä sitä rupea googlaamaankaan, mutta muistan kun Helille tuli tämä lesbon rooli aikanaan, niin haastattelussa hän kertoi pohtineensa ja keskustelleensa poikaystävänsä kanssa suostuuko hän tähän rooliin. No, hieman yllätyin tämän johdosta kun tämä näyttelijä tuli kaapista eli Helin esittäjähän on oikeastikin lesbo.

Vierailija
1004/27326 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:13"]Kristiina on kyllä niin surkuhupaisa hahmo. Ja mitä surkeampi ilme hänellä on sen makeammin saa nauraa.
[/quote]

Letti ei vaan onnistu. Hahmo on surkea, näyttelijä on ärsyttävä ja "juonikuvio" kuin yläasteelta. Toivon, että letti kuolee 11.päivä.
[/quote]

Tv-katselijat vaeltavat Amandan pihalle jättäen kukkia ja "Letin muistoa kunnioittaen" -viestilappuja turmapaikalle.

Vierailija
1005/27326 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:53"]En muista Helin esittäjän nimeä enkä sitä rupea googlaamaankaan, mutta muistan kun Helille tuli tämä lesbon rooli aikanaan, niin haastattelussa hän kertoi pohtineensa ja keskustelleensa poikaystävänsä kanssa suostuuko hän tähän rooliin. No, hieman yllätyin tämän johdosta kun tämä näyttelijä tuli kaapista eli Helin esittäjähän on oikeastikin lesbo.
[/quote] Nimi on Sannamaija Pekkarinen. Ja voi hän olla biseksuaalikin

Vierailija
1006/27326 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä salkkarit taaski on ollu pitkästä aikaa tapahtumarikasta seurattavaa, paljon yllätyksiä, ei oo keskitytty jaksossa vaan yhden asian ympärille vaan kaikilla on omat kuviot päällä. Lisäks on saanu nauraa! Isabella sais palata takas! Tai pirjo.. ja seppo! Salkkareissa aika yleistä että riitelevät henkilöt suutelee kesken huutamisen. Tulee näin ekana mieleen sebu ja isabella, sebu ja monica, kari ja maarit, heli ja eeva, lari ja elias...

Vierailija
1007/27326 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:02"]Peppi varmaan tekee pian paluun ja Mariannalla sekoaa pää uudelleen.
[/quote]

Joo, eiks sen peppinäyttelijän äippäloma kohta jo lopu :)

Vierailija
1008/27326 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri uusintoja kun jäi viikolla katsomatta ja kyllä vaan täytyy todeta, että Ullan letkautukset naurattavat minua ainakin :D ja näyttelijän överinäytteleminen ilmeineen, eleineen ja äänensävyineen/-painoineen tekee siitä vielä mahtavamman.

Nauratti esimerkiksi se "ettei Lissullas olis uus kuolintapa mietinnässä" tai vastaavaa :D

Vierailija
1009/27326 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:25"]Mun mielestä salkkarit taaski on ollu pitkästä aikaa tapahtumarikasta seurattavaa, paljon yllätyksiä, ei oo keskitytty jaksossa vaan yhden asian ympärille vaan kaikilla on omat kuviot päällä. Lisäks on saanu nauraa! Isabella sais palata takas! Tai pirjo.. ja seppo! Salkkareissa aika yleistä että riitelevät henkilöt suutelee kesken huutamisen. Tulee näin ekana mieleen sebu ja isabella, sebu ja monica, kari ja maarit, heli ja eeva, lari ja elias...
[/quote]

monica ja aki myös

Vierailija
1010/27326 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:59"]Mua ärsyttää Sergei ja Marianna parina. Itsesäälittävä Marianna ja Tukholman syndroomainen Sergei. Hyi.

Ja Peppi ja Sergei alkavat taas rakastaa toisiaan; "Sergei lankeaa Lapin loitsuun" on yhden tulevan jakson nimi.
[/quote] Joku Mariannan kaltainen psyko taisi alapeukuttaa mobiililla.

Vierailija
1011/27326 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:48"]Miksi Monica pukeutuu koko sarjasta varmaan huonoiten, vaikka hänellä jos kellä pitäisi olla varaa laadukkaisiin vaatteisiin? :D Varmaan kaikki sen päällä nähdyt housut on olleet huonosti istuvia, liian lyhyitä ja nilkoista omituisesti liian leveitä pilleiksi mutta toisaalta liian kapeita suoriksi housuiksi, esimerkiksi nuo viime päivinä nähdyt siniset hirvitykset ja myös ne valkoiset housut mustilla pystyraidoilla sivuissa! Oikeesti noin rumia housuja oon itse nähnyt vain henkkamaukan alekorissa vitosella (ja sieltäkin saa myös parempia, jos budjetti on tiukka, eli turha käyttää sitä tekosyynä). On niin hirveet rytkyt että huhhuh :D Lisäksi Monican silmämeikki kummastuttaa, ei kai oikeesti kukaan pidä tuollaista kajaalisuhrua päivämeikkinä, varsinkaan menestyvä lakinainen?
[/quote] Monica näyttää edelleen huoralta

Vierailija
1012/27326 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:07"]Oho, joku kommentoija on tainut puraista vähän ärrimurrikeksiä..? :D Täällä on kyllä ollut tapana kommentoida sarjan lentäviä lauseita ja tapahtumia. Ei tarvitse alkaa riehua, Salkkarit on hyväntuulen show. :)
[/quote] Saahan niitä kommentoida, muttei tarvitse koko vuoropuhelua toistaa kuin joku teletappi. Kuka tässä riehuu? Ihan rauhallisesti ja asiallisesti olen kommentoinut. Sitä paitsi olen lukenut koko ketjun ja seurannut tätä koko tämän olemassaolon ajan, eikä kukaan muu kuin muutama idiootti ole toistellut näitä dialogeja. Joten ei kyllä ole "tapana".

Vierailija
1013/27326 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa tunnustaa mutta mulla pääs itku kun Ismo riisu sormuksen ja poistu pöydästä. :| Olis senki jo aika saada kunnon nainen eikä mitään Letti-Liisaa..

Vierailija
1014/27326 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:03"] Saahan niitä kommentoida, muttei tarvitse koko vuoropuhelua toistaa kuin joku teletappi. Kuka tässä riehuu? Ihan rauhallisesti ja asiallisesti olen kommentoinut. [/quote]

Kröhm. Rauhallisesti ja asiallisesti? Toivotit sille kommentoijalle painumista helvettiin..;)

Vierailija
1015/27326 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän heikki listitä samantien akin toimesta 

Vierailija
1016/27326 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:03"] Saahan niitä kommentoida, muttei tarvitse koko vuoropuhelua toistaa kuin joku teletappi. Kuka tässä riehuu? Ihan rauhallisesti ja asiallisesti olen kommentoinut. [/quote]

Kröhm. Rauhallisesti ja asiallisesti? Toivotit sille kommentoijalle painumista helvettiin..;)
[/quote] Niin, senkin voi sanoa rauhallisesti ja riehumatta.

Vierailija
1017/27326 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanu tulla outoja tuntemuksia Kristiina the Lettiä kohtaan :s Se muistuttaa yhdestä vanhasta ihastuksesta. Jotenkin se on nyt mun mielestä yhtäkkiä hot. A-pu-va.

Vierailija
1018/27326 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen hellun pojista? sit se yks poika tulee takaisin(mikä vauvana kaapattiin)

Vierailija
1019/27326 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, totta tosiaan. Kari tai Heikki on varmaan se kevätkauden päätösjakson uhri ja Aki tekijä.
Yök, Heikistäpä paljastuu kuvottavia piirteitä. Toivon, että noista kahdesta mielummin Kartsan henki säästyy.

Vierailija
1020/27326 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa, jonka mielestä Ismo alkaa näyttää jo liian vanhalta..? Olkapäät oli niin kapoiset ja muutenkin riutunut olemus.

Ketju on lukittu.