Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
9861/27326 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kun tuli Eliaksen ensiesiintyminen kesäuusinnoissa niin olin silloin kesällä vanhempieni kesämökillä pitkästä aikaa niin että vanhempani olivat siellä kans samaan aikaan. Minulla on ollut tapana laittaa mökkikeittiön roskat keittiön seinällä roikkuvaan muovipussiin. Äitilläni puolestaan on ollut toisenlainen tapa, jota en muistanut. Hän jättää roskat viemärikaappiin, ja elintarvikekassin keittiön seinälle. Niinpä kävi kaksi kertaa niin, että heitin erehdyksessä roskat meidän elintarvikkeiden päälle. Kummallakin kerralla naurettiin äitin kanssa itsemme kipeiksi vaikka tilanteessa ei oikeastaan ollut mitään hauskaa. :)

Vierailija
9862/27326 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä uusi Severi Johanna Puhakan veli( Alissa). Ainakin on sama sukunimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9863/27326 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on Jari Puhakan tytär.

Vierailija
9864/27326 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Onko uusi Severi myös hänen poikansa.

Vierailija
9865/27326 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ihmettelin mäkin kovasti tätä yhtäkkistä sympatiaa ja surkuttelua Eliaksen kuolemasta. Ei ole täällä (tässä ketjussa) vaikuttanut kuitenkaan kovin suosittu hahmo olevan. Sama Lettiä kaipaavien kanssa, nyt näyttää olevan hänestä tykkääviä enemmän kuin vihaajia. Helppo tykätä sellaisesta, joka on poissa?

Vierailija
9866/27326 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahmoilla on yllättävän paljon yllättävän rumia vaatteita. En ole nähnyt montaakaan sellaista vaatetta, jonka itse haluaisin.Jollakin on ollut ihan hieno perusneuletakki, jollaisen voisin ottaa, mutta eipä juuri muuta.

Alissan vaatteet on kyllä usein omituisia, eikä siinä mitään, mutta olis nyt sinne oopperaan edes laittanut jotain vähän klassisempaa päälle. :D

Miten niin omituisia?

Ehkä mä oon sitten kamala kalkkis. :D Mun silmään esim. sellainen lyhyt hame + pitkä harsomainen hame sen päällä -yhdistelmät on omituisia.

ei siinä ole toista hametta päällä, se on jo monta vuotta muodissa ollut maksihame.

Olen kyllä samaa mieltä noista omituisista vaatteista. Kauluspaitoja, joissa todella erikoisia kuvioita / kuvia, vihreät, kireät nahkahousut, koppakuoriaiskoruja...

Kärsiiköhän Alissa ilmavaivoista kun pitää sellaisia kireitä nahkahousuja?

Nahkahousuun kun kerran vain sattui se pieraisemaan, se pommin lailla löi Amandan tasalle maan.

Vierailija
9867/27326 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver sai rubikinkuutionsa valmiiksi samana päivänä kun Elias kuoli. <3 Hienoa symboliikkaa.

Vierailija
9868/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Eliaksen kuolema oli jotenkin tosi aneeminen ja kuiva. Verratkaa aikoinaan esim. Miian kuolemaan, silloin tuli porattua ihan kunnolla, nut taas reaktio oli silmien pyörittelyä ja huokailua.

Vierailija
9869/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Eliaksen kuolema oli jotenkin tosi aneeminen ja kuiva. Verratkaa aikoinaan esim. Miian kuolemaan, silloin tuli porattua ihan kunnolla, nut taas reaktio oli silmien pyörittelyä ja huokailua.

Minusta tuo oli ihan ok "äkkikuolemaksi", Lari näytteli ainakin melko koskettavasti siinä kuolinhetkellä. Jälkipuinteja en ole tosin nähnyt, kun en ole tämän illan ennakkojaksoa katsonut. Onhan se asetelmakin eri, kun Miia sairasti ja teki kuolemaa pitkän aikaa, pääsi seuraamaan jäähyväisiä ja vierellä valvovien läheisten, jotka tiesivät rakkaansa kuolevan hetkenä minä hyvänsä, pelkoa ja surua. Ja Miian omia tuntemuksia koko sairastaipaleen ajan, etenkin loppuvaiheessa, kun tajusi itse kuolevansa ja käsitteli asiaa. Äkkikuolematapauksissa ei oikein pääse samalla tavalla mehustelemaan tunnelmalla etukäteen. Suurin osa porukasta lukee kuolemasta päivää-paria ennen jostain Iltalehdestä, mutta synkät yllätyskuolemaan liittyvät teemat eivät luonnollisesti ole etukäteen sarjassa mitenkään läsnä. 

Vierailija
9870/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu tota Jiriä vaivaa?! Siitähän on tullut ihan hirviö. Ei yhtään tajunnut, ettei toisen sänkyyn mennä paneskelemaan. Käy niin sääliksi Eva, vaikkei mikään suosikkihahmo olekaan. Ei tunnu Jiri paljoa lapsistakaan välittävän, yleensä keskittyy tiuskimiseen ja komenteluun. Nytkin ne lapset tuli kesken riidan kotiin, olisivat hyvin voineet tulla kesken Alissan ja Jirin aktinkin... Hyi, Jiri vois pikku hiljaa herätä tuosta itsekkyydestään tai sitten ystävällisesti poistua sarjasta.

Vierailija
9871/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Jiristä on tullut niin tunnekylmä, että toivoisin sen poistuvan sarjasta. Ei sillä oo enää mitään annettavaa koko sarjalle. Evalle toivoisin jotain uutta vipinää, joku komee mies, josta Jiri tulisi sitten mustasukkaiseksi. Evalle nyt hyviä asioita <3 

Vierailija
9872/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt miksi Jiriä on pidetty mukana kaikki nämä vuodet?

Vierailija
9873/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkku. comissa taas mielenkiintoisia kuvia tulevista jaksoista.

Esim. tämä http://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/2289144 tai tämä http://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/2298523 . Mutta tämä ei ole kiinnostavaa http://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/2272422. Suuri yllätys joo.

Vierailija
9874/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiri on minulle aika yhdentekevä hahmo ja onhan hahmo muuttunut huonompaan suuntaan. Omasta mielestäni hahmo on vain alkanut muistuttamaan vanhemmiten yhä enemmän biologista isäänsä Lasse Sievistä.

Vierailija
9875/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan pikkuhiljaa uskomaan, että Kallen tilanne ei enää parannu. Jos lisäksi paljastuu yliajajaksi niin sehän olisi vain viimeinen pisara. Olisihan se hienoa, että kohtaisi kirurgin, mutta jos sarjaan ei ole tulossa uusia pitkäaikaisia mieshahmoja niin eihän näin sitten käy. En voi uskoa sanovani näin, että olen jo henkisesti valmistautunut kirjoittamaani. Marianna olisi aivan liian ilmeinen yliajaja.

Vierailija
9876/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehullu kirjoitti:

Alan pikkuhiljaa uskomaan, että Kallen tilanne ei enää parannu. Jos lisäksi paljastuu yliajajaksi niin sehän olisi vain viimeinen pisara. Olisihan se hienoa, että kohtaisi kirurgin, mutta jos sarjaan ei ole tulossa uusia pitkäaikaisia mieshahmoja niin eihän näin sitten käy. En voi uskoa sanovani näin, että olen jo henkisesti valmistautunut kirjoittamaani. Marianna olisi aivan liian ilmeinen yliajaja.

Mie taas vähä epäilen Mariannaa vaikka onki liian ilmeinen. MUTTA on luvattu et 'seireeni' tulis takaisin että entä jos Marianna on palkannut tämän?

Vierailija
9877/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä uusi Severi Johanna Puhakan veli( Alissa). Ainakin on sama sukunimi.

Johannalla on vain kaksi siskoa, Pauliina ja Eveliina. Voi toki olla toinen sukulainen, kuten YouTubettaja Joona Puhakkakin on Johannan pikkuserkku. Voisiko olla vaikka serkku tämö Roope?

Vierailija
9878/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliaksen ja Larin sänkykohtaus oli huono. Jos on näyttelijä ja rooli on homo, suuteluun ja kosketuksiin voi tuoda intohimoa ja esittää rakastunutta. Se on näyttelijöiden tehtävä. Kaksi nuorta homomiestä sängyssä ei käyttäydy noin kliinisesti ja intohimottomasti.

Minusta tuo Eliaksen ja Larin viimeinen sänkykohtaus oli paljon intohimoisempi, tyylikkäämpi, luonnollisempi ja kauniimpi kohtaus kuin Monican ja Evan vastaava räpellys. Monican ja Evan suudellessa Camillan edessä näytti siltä kuin olisivat koiria ahmimassa ruokaa tai teinityttöjä harjoittelemassa suihinottoa banaanilla. Kamalan näköistä suutelua.

Se ei ole paljon, koska siinä ei ollut yhtään intohimoa, luonnollisuutta. Suutelu oli vain huulien kosketusta.

Olen miettinyt, miksi nuo Eliaksen ja Larin rakastelukohtaukset tuntuvat jotenkin ällöiltä, kun taas esim. Kallen ja Larin ei niinkään. Ehkä siksi, koska Lari ja Elias eivät kumpikaan vaikuta yhtään homoilta (eivät siis osaa näytellä tarpeeksi hyvin), joten tulee vaikutelma että kaksi heteromiestä nuolee toisiaan. Kallen näyttelijä sen sijaan näyttelee roolinsa paljon paremmin.

Vierailija
9879/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai siinä nyt on ero, sairastaako aivokasvainta ja tekeekö kuolemaa kuukausien ajan kuin että tulee täysin yllättäen yliajetuksi.

Vierailija
9880/27326 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että olen viime aikoina katsonut liikaa salkkareita tai muuten vaan elänyt mukana liian tunteella, koska tuo Eliaksen kuolema vaikutti jotenkin alentavasti kokonaismielialaani :D En ensin tajunnut mistä se johtuu kunnes kolahti että aivan kuin joku kaukainen tuttu olisi kuollut. Huolestuttavaa!

Ketju on lukittu.