Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Ja miten tuo tuleva jakso Eliaksen kapula värisee vieläkin? Oon kattonu sarjaa jaksosta nro 1 ja ikinä ei ole kuolevaa hahmoa mainittu jaksojen nimissä. Ei koskaan! Tokihan nyt voi olla eka kerta!
soittaako cindy eliakselle? kun ei tavoita poikaansa tulee takaisin? alkaako elias kummittelemaan?
Odotin enemän että Gunnar kuolee. Hänellä kuitenkin on alzhaimer (pahoittelen jos kirjoitin väärin) ja vaikkei se ole vielä pitkälle kerennyt että veisi hautaan, hän on kuitenkin mokaillut aika pahasti että olisi voinut lähteä oman käden kautta. Kyseinen sairaus on kuitenkin hyvin pelottava eikä kaikki tahdo kohdata sitä vaan päättää itse omasta kohtalostaan.
Surullinen näky huomisjakson ennakossa kun kaikki odottaa täpinöissään Eliasta ja Laria kihlajaisjuhliin :(
Olin lähes tasan vuorokauden lukematta tätä ketjua ja sinä aikana tähän on ilmestynyt yli 60 uutta viestiä ja ketjusta tullut palstan toiseksi kommentoiduin.
Itse veikkaan,että Kalle kohtaa piakkoin jonkun uuden, oli sitten kirurgi tai joku muu ja tajuaa vihdoin omat ongelmansa. Kalle ei lohduta Laria vaan joku ihan muu.
Sanni se sitten ihan varmasti Laria lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jaksonimet voivat selittyä ihan millä tahansa. Ei voi tietää, mitä kapula tässä tapauksessa tarkoittaa, mutta itse ainakin ymmärrän sen niin, että joku värisee vieläkin, vaikka Elias on jo kuollut.
Kyllähän kuolleen ihmisen puhelin voi väristä, jos joku siihen vielä soittaa kun liittymä on auki ja on tärinähälytys päällä.
Anteeksi nyt mutta mitkä nuo Larin sandaalit on? 😂
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt mutta mitkä nuo Larin sandaalit on? 😂
Jep! 😂 Nuo pappasandaalit meni enemmän mun tunteisiin kuin Eliaksen kuolema 😂
Ei se Marianna Eliasta tappanut... vaan tyhmyys. Jäädä nyt keskelle ajotietä haaveilemaan! Mutta voi Stuba-parkaa. :(
No niin, jossain välissä sitten Sebastian riipaisee pienet surukännit, Marianna sattuu kivasti olemaan siinä munasarjat ovulaatiota huutaen ja sitten ollaankin onnellisesti paksuna.
Mariannalla ei taida enää olla mahdollisuuksia huijata Sebastiania. Kesken mennyt raskaus olisi oikeasti niin pitkällä jo, että jos Marianna raskautuisi vaikka jo seuraavassa jaksossa uudelleen, ei kukaan uskoisi että olisi enää sama vauva. Ei ihmiset vaan voi olla 12-15 kuukautta raskaana :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jaksonimet voivat selittyä ihan millä tahansa. Ei voi tietää, mitä kapula tässä tapauksessa tarkoittaa, mutta itse ainakin ymmärrän sen niin, että joku värisee vieläkin, vaikka Elias on jo kuollut.
Kyllähän kuolleen ihmisen puhelin voi väristä, jos joku siihen vielä soittaa kun liittymä on auki ja on tärinähälytys päällä.
Väitinkö sitten jotain muuta?
Toi homoseksi oli kyllä niin yököttävää, toivottavasti noille näyttelijöille maksetaan jotain ällöttävän työn lisää kun joutuvat toisiaan nuolemaan.
Olisin toivonut, että Linda tai joku muu piliisi olisi tullut kertomaan suru-uutiset Vuorelan residenssiin, eikä Larin olisi tarvinut. Miksei Larille tarjottu mitään kriisiapua? Ja missä välissä ehti pestä veret pois kasvoilta?
Tyhmä arvoitus , mutta kuitenkin kerron oman arvaukseni. Oliskiko lari ollut suunitelemassa eliaksen kuolemaa mariannan kanssa? Koska kuka haluaisi kosia jossain kadulla ja odotti että elias kävelee häneen päin eikä itse kävellyt. Koska katkera ampumisesta ja esittää vain surevansa voihan larillakin olla mielenterveys ongelmia kun sukua mariannalle.
Täällä aiemmin ihmeteltiin miksei Aki käy käsiksi Gunnarin paksuun pankkitiliin. Taitaapa se toteutuakin.
Mun mielestä Ronny näytteli tosi hyvin ja aidonoloisesti Eliaksen jäädessä auton alle. Oli varmaan tunteikkain kohtaus salkkareissa pitkään aikaan. Tai ainakin tuntekkain kohtaus, joka oikeesti välitty ruudun toisellekin puolelle.