Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miksi Isabella aikoinaan halusi Miron niin vahvasti lukioon, tasokkaaseen paikkaan? Isabellahan on kuitenkin ollut kunnon amisammateissa, tarjoilijana yms.
Nyt on saatu vastaus lavasta gateen. Ulkona kadulla kuvataan! Vastaus tässä:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on saatu vastaus lavasta gateen. Ulkona kadulla kuvataan! Vastaus tässä:
Eihän se sano suoraan että kuvataan kadulla, eihän? Tuottaja haluaa vaan salailla sitä jostain syystä että se on lavaste.
😂 Okei, eli nyt lavastehullu alkoi miettiä jo salaliittoreorioita. Yrittäkääpä jo unohtaa ko. aihe tai jos ette pysty, niin jatkakaa sitä linkatussa lavasteketjussa. Eiköhän tämä ala olla jo loppuunkäsitelty.
Katson Yle Areenasta Sorjonen-sarjaa ja tähän mennessä bongattu ainakin Jasmin Hamid (poliisina) sekä Piitu Uski (terapeutin roolissa).
Vierailija kirjoitti:
O.o Kalle-hullun lisäksi kuvioihin on tullut lavaste-hullu. Kai se sitä haluaisi olla kirjaimellisestikin.
Seinähulluhan tuo on.
Onko sarjaan tulossa uusia hahmoja ?
Luulen, että Tyyne Puustisen murha on sarjan suurin mysteeri. Tähän liittyen voisi ilmetä yllättäen uusia todisteita ja Linda voisi kaivaa tapauksen mappi Ö:stä ja alkaa tutkimaan sitä uudelleen.
Tulispa sarjaan uusia teinejä.
Lavastehullu kirjoitti:
Noniin. Vaikka tästä ei saisi täällä puhua, aletaan tuossa lavasteketjussa olla mun puolella. Siitäs saitte!
Onneksi olkoon. Otapa nyt voiton kunniaksi vaikka keksi 🍪
MISSÄS LUULETTE TUON RANTAKOHTAUKSEN TEHDYN? Olisko vaikka Green Screen??????? ::///
Onko vesikriisin myötä edessä joukkomuutto pois Pihlajakadulta (Munkkiniemeen)? :) se ois hauska ratkaisu mutta tietysti kamalaa koska pihlajakatu häviäisi kokonaan. Toivottavasti ei.
Säikähdittekö te tuota lavastehullua niin paljon että koko ketju hiljeni :D
Toi Eva ja Monica rannalla - kohtaus. :D Hahhah!
Vierailija kirjoitti:
Säikähdittekö te tuota lavastehullua niin paljon että koko ketju hiljeni :D
Kyllähän se nyt vähän syö mielenkiintoa tästä ketjusta, jos joka toinen viesti on jonkun hullun paasausta lavasteista... Mikä ei kiinnosta ketään, paitsi jankkaajaa itseään.
Eikö Mariannan huijaus ole vieläkään paljastunut?
Noniin. Vaikka tästä ei saisi täällä puhua, aletaan tuossa lavasteketjussa olla mun puolella. Siitäs saitte!