Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
9481/27326 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuonetta siivotessani keksin samalla,että Lindalla ja Lasse Sievisellä olisi ollut menneisyydessä suhde. Lasse Sievinen olisi siis pettänyt Paulaa Paulan siskon lisäksi myös Lindan kanssa. Samalla Lasse Sievinen olisi myös tuon Lindan poisantaman lapsen biologinen isä. Tämä lapsi on tietysti joku sarjassa jo oleva henkilö. Viola olisi liian ilmeinen vaihtoehto. Ehkä tuo lapsi onkin Lari. Vielä ei ole kerrottu onko lapsi tyttö vai poika,enkä ainakaan minä tajunnut sitä näytetystä kuvasta.

Vierailija
9482/27326 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavastehullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin screenshotin, kun Monica ja Eva juttelevat talon edessä. Tässä näkyy selkeästi, että kyseessä on oikea talo (naapurirakennukset+katu).

http://aijaa.com/5bYtUM

Nyt lopettakaa turha väittely!!!

Nyt lopeta tuo lässytys. Tuolla näkyy Huvilakadun maisemat, ja siellä nyt ei ainakaan kuvattu, koska sinne ei ole aikaa mennä. Tuo on tehty green screenillä.

On teitä mammoja helppo huijata. Mahtaa teillä olla hyvät korkoprosentit rivitalolainoissa, pankille edulliset.

Lopeta jo provoilu. Green screenilläkö ne ohi ajaneet autotkin tehtiin? Täytät turhaan tätä ketjua typerillä jutuillasi!

Ai minäkö olen provo, vain siksi että olen eri mieltä! Huhhuh! Mun jutut ei oo typeriä. Vielä te huomaatte että mä oon oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9483/27326 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa peräti 6 peräkkäistä k-12-jaksoa Tahdon-jaksosta lähtien. Täytyy noissa jaksoissa tapahtua siis jotakin muutakin rajua sisältöä kuin jonkun kuolema ja sen sureminen. Koskaan ennen ei ole ollut noin. Voisiko Tahdon-jaksossa olla sittenkin kyse vain kihloihin menemisestä, eikä avioitumisesta ? Itse kyllä uskon naimisiinmenoon, vaikka mitään kosintaan viittaavaa ei ole ollutkaan. Telkku.comissa oli kihlajaisiin tai häihin viittaava kuvakin.

Vierailija
9484/27326 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevätkö Lari ja Elias nyt sitten kihloihin tai naimisiin ennen kuin oletettavasti jotain katastrofaalista tapahtuu ? Vai olenko vain tehnyt omia päätelmiäni ?

Vierailija
9485/27326 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias saa tietää liikaa, joten Marianna päättää listiä tämän.

Vierailija
9486/27326 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo uudet Pihlajakatu-kohtaukset on kuvattu lavasteen edessä.

Vierailija
9487/27326 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän muuttajalla oli taas tavaraa.

Vierailija
9488/27326 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asuvat, kysymys teille:

Onko Helsingin liikennemäärät todella niin suuret, että kuvauksia ei voisi tehdä joskus Eirassa Munkkiniemen sijaan? Olen kyllä Helsingissä käynyt liki kymmeniä kertoja, joten tunnen paikat, mutta arkea en ole siellä elänyt. Katsoin myös kartalta, ja onhan sinne Eiraan Konalan studiolta etäisyyttä verrattuna Munkkiniemeen. Jos siellä käytäisiin kuvaamassa vaikka joskus klo 10-12 jolloin porukkaa on töissä yms? Onko silloin todella niin paljon liikennettä että aikaa menisi tosi paljon enemmän?

Vierailija
9489/27326 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin kuullut että Salkkareihin olisi järjestetty koekuvauksia! Toki uusia hahmoja ei ole paljon ilmestynyt. Tiedotetaanko koekuvauksista enää? Miten sinne kukaan löytää jos ei tiedoteta :D

Onhan niillä se koekuvausarkisto (aikaisemmissa kuvauksissa otettu mahd. tyyppejä talteen) joten ehkä käytetään sitä. Mutta mä haluaisin mahdollisuuden päästä sinne arkistoon! Milloin on seuraavat koekuvaukset?

9490/27326 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3101. Camilla on uskomaton viinipytty 7.12.2016

3102. Alissan puolesta Jiri voi vetää ranskaan 8.12.2016

3103. Sebastian ei näe painajaistaan 9.12.2016

3104. Super Kario Bros. 12.12.2016

3105. Monica ei saa tolkkua muistamiseen 13.12.2016

3106. Jiri on bylsimys 14.12.2016

3107. Lähdetään joukolla kuivumaan! 15.12.2016

3108. Himmeenä lyhtysi palaa, Ismo Laitela 16.12.2016

T. Jaksottaja

9491/27326 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikoihin kuullut että Salkkareihin olisi järjestetty koekuvauksia! Toki uusia hahmoja ei ole paljon ilmestynyt. Tiedotetaanko koekuvauksista enää? Miten sinne kukaan löytää jos ei tiedoteta :D

Onhan niillä se koekuvausarkisto (aikaisemmissa kuvauksissa otettu mahd. tyyppejä talteen) joten ehkä käytetään sitä. Mutta mä haluaisin mahdollisuuden päästä sinne arkistoon! Milloin on seuraavat koekuvaukset?

Kuka tahansa voi oikeastaan mennä koekuvauksiin, jos laitat sähköpostia roolittaja Carla Bockille. carla.bock@fremantlemedia.com

Myös Salkkareiden avustajat FB-ryhmään voi laittaa kuvan itsestään ja tietoja, sieltä muun muassa Johanna Puhakka bongattiin koekuvauksiin ja Alissan rooliin.

Vierailija
9492/27326 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9494/27326 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://oi65.tinypic.com/2s0fggp.jpg

http://oi68.tinypic.com/70kvns.jpg

Tässä on kuvia siitä uudesta lavasteesta. Nämä todella todistavat, että kyseessä on lavaste. Missään muualla (kuin oikealla kadulla ja tuoss lavasteessa) tuskin on tuollaista 23-plakaattia. Joko uskotte?

Vierailija
9495/27326 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9496/27326 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kuvia siitä uudesta lavasteesta. Nämä todella todistavat, että kyseessä on lavaste. Missään muualla (kuin oikealla kadulla ja tuoss lavasteessa) tuskin on tuollaista 23-plakaattia. Joko uskotte?

Joko sinä itse uskot että lavasteista voi/ pitää keskustella siinä toisessa ketjussa eikä täällä. Sinä pilaat koko ketjun tuolla lapsellisella jankkaamisella. Mene nyt sinne kuniin me muut puhutaan täällä asioista jotka oikeasti kiinnostavatkin.

Vierailija
9497/27326 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko sinä itse uskot että lavasteista voi/ pitää keskustella siinä toisessa ketjussa eikä täällä. Sinä pilaat koko ketjun tuolla lapsellisella jankkaamisella. Mene nyt sinne kuniin me muut puhutaan täällä asioista jotka oikeasti kiinnostavatkin.

Miksi minä uskoisin teidän sanomisia, kun te ette usko minun sanomisia?

Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Päätit sitten luetella vanhan kansan sananlaskuja peräkkäin kun et muuta enää keksinyt. Kauas on pitkä matka. Hulluulla halvat hyvit.

Vierailija
9498/27326 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.o Kalle-hullun lisäksi kuvioihin on tullut lavaste-hullu. Kai se sitä haluaisi olla kirjaimellisestikin.

Vierailija
9499/27326 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O.o Kalle-hullun lisäksi kuvioihin on tullut lavaste-hullu. Kai se sitä haluaisi olla kirjaimellisestikin.

Tarkoitat varmaan kirjainmsmellisesti?

Hahahhhahhaahahha!

Vierailija
9500/27326 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi täällä pyörii Larilla on pakko olla sarjassa salainen äiti -hullu. Mitä seuraavaksi? :D

Ketju on lukittu.