Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Lavastehullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin screenshotin, kun Monica ja Eva juttelevat talon edessä. Tässä näkyy selkeästi, että kyseessä on oikea talo (naapurirakennukset+katu).
Nyt lopettakaa turha väittely!!!
Nyt lopeta tuo lässytys. Tuolla näkyy Huvilakadun maisemat, ja siellä nyt ei ainakaan kuvattu, koska sinne ei ole aikaa mennä. Tuo on tehty green screenillä.
On teitä mammoja helppo huijata. Mahtaa teillä olla hyvät korkoprosentit rivitalolainoissa, pankille edulliset.
Lopeta jo provoilu. Green screenilläkö ne ohi ajaneet autotkin tehtiin? Täytät turhaan tätä ketjua typerillä jutuillasi!
Ai minäkö olen provo, vain siksi että olen eri mieltä! Huhhuh! Mun jutut ei oo typeriä. Vielä te huomaatte että mä oon oikeassa.
Tulossa peräti 6 peräkkäistä k-12-jaksoa Tahdon-jaksosta lähtien. Täytyy noissa jaksoissa tapahtua siis jotakin muutakin rajua sisältöä kuin jonkun kuolema ja sen sureminen. Koskaan ennen ei ole ollut noin. Voisiko Tahdon-jaksossa olla sittenkin kyse vain kihloihin menemisestä, eikä avioitumisesta ? Itse kyllä uskon naimisiinmenoon, vaikka mitään kosintaan viittaavaa ei ole ollutkaan. Telkku.comissa oli kihlajaisiin tai häihin viittaava kuvakin.
Menevätkö Lari ja Elias nyt sitten kihloihin tai naimisiin ennen kuin oletettavasti jotain katastrofaalista tapahtuu ? Vai olenko vain tehnyt omia päätelmiäni ?
Elias saa tietää liikaa, joten Marianna päättää listiä tämän.
Nuo uudet Pihlajakatu-kohtaukset on kuvattu lavasteen edessä.
Aika vähän muuttajalla oli taas tavaraa.
Helsingissä asuvat, kysymys teille:
Onko Helsingin liikennemäärät todella niin suuret, että kuvauksia ei voisi tehdä joskus Eirassa Munkkiniemen sijaan? Olen kyllä Helsingissä käynyt liki kymmeniä kertoja, joten tunnen paikat, mutta arkea en ole siellä elänyt. Katsoin myös kartalta, ja onhan sinne Eiraan Konalan studiolta etäisyyttä verrattuna Munkkiniemeen. Jos siellä käytäisiin kuvaamassa vaikka joskus klo 10-12 jolloin porukkaa on töissä yms? Onko silloin todella niin paljon liikennettä että aikaa menisi tosi paljon enemmän?
En ole aikoihin kuullut että Salkkareihin olisi järjestetty koekuvauksia! Toki uusia hahmoja ei ole paljon ilmestynyt. Tiedotetaanko koekuvauksista enää? Miten sinne kukaan löytää jos ei tiedoteta :D
Onhan niillä se koekuvausarkisto (aikaisemmissa kuvauksissa otettu mahd. tyyppejä talteen) joten ehkä käytetään sitä. Mutta mä haluaisin mahdollisuuden päästä sinne arkistoon! Milloin on seuraavat koekuvaukset?
3101. Camilla on uskomaton viinipytty 7.12.2016
3102. Alissan puolesta Jiri voi vetää ranskaan 8.12.2016
3103. Sebastian ei näe painajaistaan 9.12.2016
3104. Super Kario Bros. 12.12.2016
3105. Monica ei saa tolkkua muistamiseen 13.12.2016
3106. Jiri on bylsimys 14.12.2016
3107. Lähdetään joukolla kuivumaan! 15.12.2016
3108. Himmeenä lyhtysi palaa, Ismo Laitela 16.12.2016
T. Jaksottaja
Vierailija kirjoitti:
En ole aikoihin kuullut että Salkkareihin olisi järjestetty koekuvauksia! Toki uusia hahmoja ei ole paljon ilmestynyt. Tiedotetaanko koekuvauksista enää? Miten sinne kukaan löytää jos ei tiedoteta :D
Onhan niillä se koekuvausarkisto (aikaisemmissa kuvauksissa otettu mahd. tyyppejä talteen) joten ehkä käytetään sitä. Mutta mä haluaisin mahdollisuuden päästä sinne arkistoon! Milloin on seuraavat koekuvaukset?
Kuka tahansa voi oikeastaan mennä koekuvauksiin, jos laitat sähköpostia roolittaja Carla Bockille. carla.bock@fremantlemedia.com
Myös Salkkareiden avustajat FB-ryhmään voi laittaa kuvan itsestään ja tietoja, sieltä muun muassa Johanna Puhakka bongattiin koekuvauksiin ja Alissan rooliin.
http://oi65.tinypic.com/2s0fggp.jpg
http://oi68.tinypic.com/70kvns.jpg
Tässä on kuvia siitä uudesta lavasteesta. Nämä todella todistavat, että kyseessä on lavaste. Missään muualla (kuin oikealla kadulla ja tuoss lavasteessa) tuskin on tuollaista 23-plakaattia. Joko uskotte?
Vierailija kirjoitti:
http://oi68.tinypic.com/70kvns.jpgTässä on kuvia siitä uudesta lavasteesta. Nämä todella todistavat, että kyseessä on lavaste. Missään muualla (kuin oikealla kadulla ja tuoss lavasteessa) tuskin on tuollaista 23-plakaattia. Joko uskotte?
Joko sinä itse uskot että lavasteista voi/ pitää keskustella siinä toisessa ketjussa eikä täällä. Sinä pilaat koko ketjun tuolla lapsellisella jankkaamisella. Mene nyt sinne kuniin me muut puhutaan täällä asioista jotka oikeasti kiinnostavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://oi68.tinypic.com/70kvns.jpgTässä on kuvia siitä uudesta lavasteesta. Nämä todella todistavat, että kyseessä on lavaste. Missään muualla (kuin oikealla kadulla ja tuoss lavasteessa) tuskin on tuollaista 23-plakaattia. Joko uskotte?
Joko sinä itse uskot että lavasteista voi/ pitää keskustella siinä toisessa ketjussa eikä täällä. Sinä pilaat koko ketjun tuolla lapsellisella jankkaamisella. Mene nyt sinne kuniin me muut puhutaan täällä asioista jotka oikeasti kiinnostavatkin.
Miksi minä uskoisin teidän sanomisia, kun te ette usko minun sanomisia?
Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Päätit sitten luetella vanhan kansan sananlaskuja peräkkäin kun et muuta enää keksinyt. Kauas on pitkä matka. Hulluulla halvat hyvit.
O.o Kalle-hullun lisäksi kuvioihin on tullut lavaste-hullu. Kai se sitä haluaisi olla kirjaimellisestikin.
Vierailija kirjoitti:
O.o Kalle-hullun lisäksi kuvioihin on tullut lavaste-hullu. Kai se sitä haluaisi olla kirjaimellisestikin.
Tarkoitat varmaan kirjainmsmellisesti?
Hahahhhahhaahahha!
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi täällä pyörii Larilla on pakko olla sarjassa salainen äiti -hullu. Mitä seuraavaksi? :D
Kylpyhuonetta siivotessani keksin samalla,että Lindalla ja Lasse Sievisellä olisi ollut menneisyydessä suhde. Lasse Sievinen olisi siis pettänyt Paulaa Paulan siskon lisäksi myös Lindan kanssa. Samalla Lasse Sievinen olisi myös tuon Lindan poisantaman lapsen biologinen isä. Tämä lapsi on tietysti joku sarjassa jo oleva henkilö. Viola olisi liian ilmeinen vaihtoehto. Ehkä tuo lapsi onkin Lari. Vielä ei ole kerrottu onko lapsi tyttö vai poika,enkä ainakaan minä tajunnut sitä näytetystä kuvasta.