Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Itse luulen Lindan kärsivän lapsettomuudesta. Pelkää Karin haluavan lapsentekopuuhiin. Selittäisi Lindan sekoiluja..?
Salalapsetkin on jo niin nähty juttu. Ei sitten muuta keksitty. Ei enää minkäänlaisia päihdeongelmia, salalapsia/salaäitejä/salaisiä, sieppauksia, sekoamisia. Tuossa nyt nopeasti muutama mieleentullut loppuunkäsitelty asia.
Vierailija kirjoitti:
On noi Sanni ja Tale hienot vanhemmat. Kuolleeksi luultu lapsi on juuri saatu takaisin kaappaajan kynsistä ja nyt jo ehditty laittaa kaksi kertaa muille hoitoon, että saadaan ''omaa aikaa''. Eikö sitä omaa aikaa ollut tarpeeksi Iljan ollessa kateissa? Perjantain jaksossa Ilja oli kaljaa kittaavan Talen vastuulla, kun Sanni totesi, että otanpa vähän viiniä, kun mulla on kerrankin vapaa ilta!
Muutenkin ne on koko ajan ihan traalalaa, niin kuin mitään ei olis tapahtunutkaan. Vailla huolen häivää. Salkkareissa pahat asiat (ja hyvätkin) unohtuu aika nopeasti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahmoilla on yllättävän paljon yllättävän rumia vaatteita. En ole nähnyt montaakaan sellaista vaatetta, jonka itse haluaisin.Jollakin on ollut ihan hieno perusneuletakki, jollaisen voisin ottaa, mutta eipä juuri muuta.
Alissan vaatteet on kyllä usein omituisia, eikä siinä mitään, mutta olis nyt sinne oopperaan edes laittanut jotain vähän klassisempaa päälle. :D
Miten niin omituisia?
Ehkä mä oon sitten kamala kalkkis. :D Mun silmään esim. sellainen lyhyt hame + pitkä harsomainen hame sen päällä -yhdistelmät on omituisia.
Kristiina on niin narsisti. Syyttää Kallea, kun sössi työpaikkansa. Se oli hauska juttu, että joku random laitettiin tuuraamaan ja se on siinä kiltisti kyykytettävänä.
Mitä niin hirveää tuossa Lindan paljastuksessa oli? Toki on varmasti ollut hirvittävän vaikea asia Lindalle, mutta silloin kuka tahansa tuosta kuullessaan osoittaa empatiaa.
Salkkareista puuttuu se arkinen ote.
Stellans oli hyvin toimiva ympäristö, ihan vaan näin esimerkkinä.
Tajunnanvirtaa: Nykyjaksoissa ei enää pääse siihen tunnelmaan että Elina Taalasmaa käy kaupassa ja juttelee vanhan tuttunsa, kauppias Ismo Laitelan kanssa. Samalla Maarit tutustuu teiniksi kasvaneeseen Sofiaan, joka on Pihlajakadun uusia teinejä. Uudet tulokkaat Lasse ja Paula ovat hyvän aikaa ehtineet olla Pihlajakadulla, ja he ovatkin keskeisiä henkilöitä. Välillä nähdään kohtauksia Ullanlinnasta, ja Pihlajakadulta, ja Stellansin edestä, unohtamatta legendaarista Kentauria! Klo 19:30 pärähtää Salkkareiden tunnari, ja olohuoneen valtaa tunne, että koko Suomi fiilaa tätä ohjelmaa samaan aikaan.
Nykyään yritetään liikaa, toki ymmärrän kaikki netflixeistä ja muista tulevat paineet joita kanava tekee tuotantoyhtiölle.
Kertokaa jos ymmärrätte, mistä puhun! Älkää pelkästään peukuttako vaan kertokaa. Kertokaa myös ylläolevan kaltaisia tuokiokuvia 10 vuoden takaa, niitä on mukava mehustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahmoilla on yllättävän paljon yllättävän rumia vaatteita. En ole nähnyt montaakaan sellaista vaatetta, jonka itse haluaisin.Jollakin on ollut ihan hieno perusneuletakki, jollaisen voisin ottaa, mutta eipä juuri muuta.
Alissan vaatteet on kyllä usein omituisia, eikä siinä mitään, mutta olis nyt sinne oopperaan edes laittanut jotain vähän klassisempaa päälle. :D
Miten niin omituisia?
Ehkä mä oon sitten kamala kalkkis. :D Mun silmään esim. sellainen lyhyt hame + pitkä harsomainen hame sen päällä -yhdistelmät on omituisia.
ei siinä ole toista hametta päällä, se on jo monta vuotta muodissa ollut maksihame.
Olen kyllä samaa mieltä noista omituisista vaatteista. Kauluspaitoja, joissa todella erikoisia kuvioita / kuvia, vihreät, kireät nahkahousut, koppakuoriaiskoruja...
Kiinnitän Ismon omintakeiseen sanajärjestykseen nykyään koko ajan huomiota ja se ärsyttää mua ihan sikana :D Että kiitti vaan sille joka sen joskus mainitsi tässä ketjussa.
Minua huvittaa ja ärsyttää tuo pihlajakadun uusi lavaste ulko-ovi jonka luona aina toinen seisoo puoliksi sisällä ja toinen kadulla. Sitten tehty hieno videotausta siihen kadulla seisovan taakse että näyttäisi että ovat oikeasti siellä. Ainut vain kun ovi ei edes ole samanlainen yhtään saati että tulisi sellainen pihlajakatufiilis...
Salkkareiden sydän oli Ullanlinna ja sen ympäristö. Tuo Munkkiniemi jossa nyt ovat on todella tylsä, aina sama ranta ja samat penkit. Kaikkien elämä on jotenkin hajalla ja kaikki asuvat missä sattuu. Ei enään mitään normaalia. Kaikki hyvät hahmot on pilattu esim. ikisuosikkini Lasse ja Paula.
Ensi viikon paljastuksissa Mariannan kerrotaan hankkivan tainnutuslääkkeitä, joten sekoamiskuvio siis jatkukoon... Kalle taas on menossa kaljalle Karin kanssa, mietinkin vasta ettei Kalle ole ollut tekemisissä Karin/Sergein/Sebastianin kanssa vaikka ovatkin samaa ikäluokkaa ja yhteisistä kiinnostustenkohteista ainakin löytyy tuo kaljan juonti :D
En oikein tajua tuota Lindan lapsikuviota, miksi se asia piti kertoa ennen yhteenmuuttoa jos lapsi ei edes asu Lindalla? Paitsi siinä tapauksessa jos lapsi vierailee sillointällöin Lindan luona.
huvittunuttt kirjoitti:
Minua huvittaa ja ärsyttää tuo pihlajakadun uusi lavaste ulko-ovi jonka luona aina toinen seisoo puoliksi sisällä ja toinen kadulla. Sitten tehty hieno videotausta siihen kadulla seisovan taakse että näyttäisi että ovat oikeasti siellä. Ainut vain kun ovi ei edes ole samanlainen yhtään saati että tulisi sellainen pihlajakatufiilis...
Salkkareiden sydän oli Ullanlinna ja sen ympäristö. Tuo Munkkiniemi jossa nyt ovat on todella tylsä, aina sama ranta ja samat penkit. Kaikkien elämä on jotenkin hajalla ja kaikki asuvat missä sattuu. Ei enään mitään normaalia. Kaikki hyvät hahmot on pilattu esim. ikisuosikkini Lasse ja Paula.
Mun mielestä tuo Pihlajakatulavaste toimii tosi hyvin. Se seinä on ihan aidon näköinen.
huvittunuttt kirjoitti:
Vieläkö joku oikeasti luulee sen olevan lavaste? Millä perusteella? Munkassa on joitain samannäköisiä rakennuksia ja katuja kuin Eirassa, ja yksi niistä on valittu nyt korvaamaan vanhaa Huvilakatua. Ihmettelin jo silloin kun pelkkää ovea näytettiin, etkä jotkut luulivat sen olevan lavaste, mutta vielä enemmän nyt, kun katua ja ovea on näytetty kauempaakin, ohi menee autoja ja selvästi ihmisiäkin. Eihän se nyt lavaste ole, vaan ulkona kadulla kuvattu :D
Vierailija kirjoitti:
huvittunuttt kirjoitti:
Mun mielestä tuo Pihlajakatulavaste toimii tosi hyvin. Se seinä on ihan aidon näköinen.
Niin toimii, mutta se ei ole lavaste. Olen kerran kävellyt ohikin, kun kuvaavat kyseisellä kadulla sen oven edessä.
Kun joku kaipasi arkisempaa otetta sarjaan, niin nyt sitä on luvassa vesivahingon na vanhan kunnon yhtiökokouksen merkeissä kellarissa!
Linda on kyllä omasta mielestä sarjan ärsyttävin nainen, voittaa ärsyttävyydessään oikeasti jo Kristiinankin :D
Jotenkin tekemällä tehtyä draamaa tuo Lindan ja Karin riita. Linda pelkää Karin jättävän hänet kun totuus lapsesta tulee julki, mutta kun Kari ei reagoikaan toivotulla tavalla (eli ei raivostu eikä halveksi), Linda suuttuu siitä. Koskaan ei voi voittaa.
No jollain tavallahan Linda ja Kari kohta eroavat tai ainakaan sitä asuntoa ei oteta vastaan, koska eihän se nyt sovi, että hahmot muuttaisivat yhteen jonnekin muualle kuin Pihlajakadulle.
Iidan persoonallisuus tuntuu ihan erilaiselta kuin ennen. Vaikea olisi kuvitella Rosan näyttelemää Iidaa kyselemässä lapsenomaisen uteliaasti huumeiden käyttövinkkejä Antonilta. Vara-Iidalla on epätodellisen kepeä suhtautuminen omaan ja Antonin nappien naukkailuun.
Miksei Iidan bestis Elias, tuo epäilyttävien asioiden mestarietsivä, ole huomannut Iidassa mitään epäilyttävää? Vai meneekö Ellun kaikki aika Larin hoivaamiseen ja kyttäyskiintiö on täyttynyt Mariannasta. Onneksi Janne sentään on valppaampana.
Olen kyllä katsonut jaksot, mutta minulle on jäänyt epäselväksi, mikä käynnistikään Mariannan uudelleen sekoamisen. Salasuhde Sebastianin kanssako ?