Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:05"]https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1175
[/quote]
Oikeasti painu mäkeen tuollaisten naurettavien aloitustesi kanssa. Salkkariketjussa olemme tasa-arvoisen rakkauden puolella.
Hajosin tämän päiväsen jakson lopussa kun nukke-Oliver laski mäkeä :D jotenki niin koominen kohtaus :D ja kuka rakentaa autotien pulkkamäen viereen..? noh, salkkarit..
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:22"]Hajosin tämän päiväsen jakson lopussa kun nukke-Oliver laski mäkeä :D jotenki niin koominen kohtaus :D ja kuka rakentaa autotien pulkkamäen viereen..? noh, salkkarit..
[/quote]
Mua taas huvitti Sebun ja Segen käsikähmä taustalla kin Oliver pomppi pulkan kyydissä menemään. Semmosta tyttömäistä läpsimistä ja huitomista käsillä toisen käsiin. :D
Jollakin palstailijalla on näköjään mennyt turhan tunteisiin tv-sarja, kun koko ajan pitää vouhkata kuinka huonoja Eva ja Monica ovat.
Ärsyttävä nimi tolla Nellan kaverilla. MANNA!!!!!
Miksi niin hyvännäköinen mies kuin Sebastian on niiin ärsyttävä mammanpoika.. Kirjaimellisesti MAMMAN poika.. :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:54"]
Tylsää kun Kallesta tehtiin tollanen rattijuoppo.
[/quote]
ihan mahtavaa että pihlajakadulta (selvästi keskustassa vaikkei kai muka sijaitse siellä missä oikeasti Helsingissä sijaitsee) sairaalaan pitää ajaa jotain metsätietä ?? :D aivan mahtavaa taas! Mulla ei riittäs mielikuvitus tohon salkkareiden kirjottamiseen!
Ootteko katsonut kesän nettisarjan Satulan trailerin? Mikä se Karin gay-äänenpaino oli ja oliko Ismo laihtunut entisestään?
Heli katsoo niin ihanan inhoavasti Evaa! :) Kerrankin joku muukin inhoaa tuota sössöttävää narisijaa.
Mitä vittua jotku levittää väärää tietoa? Eihän mikään viitannut siihen että se olisi Raakel.
Onpa taas paska käänne, jos yliajaja on Kalle. Ei mun mielestä sovi Kallen hahmolle yhtään, että kaasuttaa vain paikalta pois, kun mahdollisesti on ajanut ihmisen päälle. Kalle olisi pysähtynyt auttamaan, onhan se hänen velvollisuutensakin lääkärinä. Ja tosiaan sairaala sijaitsee yhtäkkiä jossakin korvessa....
No, tää on Salkkarit. Hahmot toimivat aivan vitun epäloogisesti koko ajan.
Mua ei vois enää enempää ärsyttää tää Mariannan symppaus. Miksi Monica kääntyi Mariannan puoleen, miksi Sergei kääntyi Mariannan puoleen, miksi Marianna on yhtäkkiä pelkkä viaton uhri muiden silmissä, jonka sairasta toimintaa ei saisi kyseenalaistaa ja jolta täytyisi olla pyytelemässä anteeksi sitä, että ei erityisemmin pidä ko henkilöstä kun ko henkilö on vainonnut, manipuloinut ja pitänyt ihmisiä vankina. (Sebastianin tapauksessa omaa veljeä ja poikaa). Vituttaa Monica, joka muka lakinaisena haukkuu Sebastiania joka ei symppaa Mariannaa täysillä. Mitä se odottaa muiden tekevän? Riemuitsevan psykopaatin olemassaolosta?
-
Sergeistäkin on tullut ihme lälly. Miksi se nyt yhtäkkiä muka niin välittää Mariannasta ja on jopa rakastunut tähän suljetun osaston ongelmatapaukseen? Aluksi koko ajatus vihasta rakkaudeksi oli kiehtova, mutta nyt koko juttu on mennyt niin siirappiseksi ja paskaksi. Vituttaa myös Pepin ja Taigan puolesta, joille sekopää on aiheuttanut harmia. -
Vituttaa kun käsikirjoittajat veti tän koko symppaushomman esille. Yhtäkkiä kaikki Mariannan pahat teot on unohdettu ja hahmosta yritetään viritellä jotain A-luokan hyvistä. Ok, Marianna ei aiemmin ottanut lääkkeitään ja oli pahassa kunnossa, mutta kertoo aika paljon ihmisestä, joka ns sekavassa olotilassa pystyy olemaan noin kylmäsydäminen ja PAHA. Se kertoo siitä, millainen tämä ihminen saattaa olla kun sille päälle sattuu. Se kertoo siitä, että tämän ihmisen psyykkeessä on jotain pahasti vialla; jotain, mitä ei lääkkeilläkään pysty estämään. Se on sen ihmisen todellinen luonne.
Helin paluu sarjaan oli todellinen riemun aihe - vihdoin joku oikeasti kovistelee ja kyseenalaistaa sössöttäjä-silmienpyörittäjä-kiukku-Evan. Se mitä Heli perjantain jakson lopussa sanoo Evalle on täyttä totta. Ämmä saa asua puoli-ilmaiseksi ex-appiukkonsa kodissa, jonka kanssa suuteli. Sitten tuo myöhään illalla huorakeikkansa jälkeen vielä näitä miehiä tähän kotiin, jossa asuu 2 esimurrosikäistä lasta. Tunkee nokkansa Sievisten perheasioihin jotka eivät hänelle kuulu vittuakaan. Sössöttää sssss sshshshshss zzzzzzsshdsszzzssss. Kiukuttelee kun Jiri yrittää auttaa ja ostaa tyttärelleen uudet kengät.
Sitten tuossa perjantain jaksossa jauhaa Helille täyttä bullshittiä: "Ja nyt sä lähet helvettiin mun kodista" - EVAN kodista??? Evan?? Hänen kodistaan? Näin sanoo Helille, joka on koko nuoruutensa asunut Sievisten kodissa. Mitä vittua, sanon minä.
http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salatut-elamat/uutiset/artikkeli/salkkarit-kevat-saa-rankan-lopun-kylmaverinen-murha/5085396 Päätösjakson nimi on MURHA MAJATALOSSA!!!!!
Aki murhaa Helenan. Näin veikkaisin.
Tai sitten Sebastian päästää päiviltä Mariannan.
Jollakulla taitaa olla omakohtaista kokemusta Mariannan kaltaisesta ihmisestä, sen verran näyttää menevän tunteisiin.
Mitäköhän seuraamuksia Kallelle tulee tai mokaako töissä jotenkin vielä pahemmin..?
Olin niin varma, että Heikki olisi vienyt viran Kallen nenän edestä, mutta niin ei käynyt. Voikohan virkaan nimityksen vielä perua, jos Kalle jotenkin töpeksii? Luulisi, että Heikki lääkärinä vaikuttaisi jollain tavalla Kallenkin elämään. Vai jääkö Heikinkin visiitti lyhyeksi?