Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Mua ei kyllä säälitä Elias yhtään. Sen verran hyvin Ellun vinkuleluilu ja kiukuttelu on muistissa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:49"]Lalle <3
[/quote]
Onko alapeukuttajat team Larias?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:59"]Luulen, että yllätyspari on Aaro ja Monica. Uskon myös, että Segen ja Mariannan välillä tapahtuu jotain, mutta sitten tulee Peppi ja pilaa kaiken.
[/quote]
Aarohan tunnetusti tykkää deittailla asianajajia ;) Kuka muuten oli Lauran pojan Saulin isä? Olen unohtanut..
Miksi Jiri on alkutunnarissa yksin, eikä esim Heidin tai Lassen, Severin ja Joonatanin kanssa?
MEIDÄN TALELLA ON OIKEUS SYNNYTTÄÄ!
miten lapsivesi voi tulla yhtäkkii ilman mitään supistuksii/muita merkkejä synnytyksen alkamisesta?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 02:15"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:59"]Luulen, että yllätyspari on Aaro ja Monica. Uskon myös, että Segen ja Mariannan välillä tapahtuu jotain, mutta sitten tulee Peppi ja pilaa kaiken.
[/quote]
Aarohan tunnetusti tykkää deittailla asianajajia ;) Kuka muuten oli Lauran pojan Saulin isä? Olen unohtanut..
[/quote] olikohan Markus...?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:49"]Lalle <3
[/quote]
Mitä tapahtui?
Salkkareissa ei tarvitse napanuoria leikata irti, vaan suoraan viedään toiseen pöytään ja pyyhe päälle
Miksi Eva otti vaan muutaman juoksuaskeleen Nellan perään ja pysähtyi sitten katsomaan kun tyttönsä juoksee pimeään kaupunkiin keskellä yötä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 02:15"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:59"]Luulen, että yllätyspari on Aaro ja Monica. Uskon myös, että Segen ja Mariannan välillä tapahtuu jotain, mutta sitten tulee Peppi ja pilaa kaiken.
[/quote]
[/quote] olikohan Markus...?
[/quote]
No ei ole Markus
Mua naurattaa toi "et saa tulla synnytykseen koska sä pyörryit". Ihan ku pyörtymiselle jotain voi :D. Ja Tale oikein lupas ettei synnytyksessä pyörry.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:44"]Mistä salkkarit näkee ilmaiseksi ennakkoon?
[/quote]
En tajua näitä kyselijöitä, googleta: SALKKARIT ENNAKKOON, antaa varmaan neljä sivustoa josta voi katsoa ilmaiseksi.
Saulin isä on joku Lauran teini-ikäinen rakkaus Tom.
Wikipediasta: Lauralla on kaksi lasta, Sauli ja Oona. Saulin isä Tom jätti Lauran tämän ollessa raskaana. Tämä kasvatti Saulia yksin, kunnes luovutti hänet vanhempiensa hoidettavaksi. Äitinsä elämään Sauli palasi noin kymmenen vuotta myöhemmin. Myöhemmin hänen isänsä palasi takaisin Suomeen ja pyysi poikaansa kanssaan Oulunsaloon. Laura antoi vastahakoisesti poikansa lähteä.
Oulunsalo, Raahe, Nakkila, Oulu, xDD aina jonneikki tommosiin
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:29"]Miksi Eva otti vaan muutaman juoksuaskeleen Nellan perään ja pysähtyi sitten katsomaan kun tyttönsä juoksee pimeään kaupunkiin keskellä yötä.
[/quote]
Samaa mäki nauroin :DD itse juoksisin täysillä muksun perään
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:12"]miten lapsivesi voi tulla yhtäkkii ilman mitään supistuksii/muita merkkejä synnytyksen alkamisesta?
[/quote]
Noinhan se tapahtuu aina leffoissa ja sarjoissa :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:49"]Lalle <3
[/quote]
Mitä tapahtui?
[/quote]
Ne vihdoinkin sopi ja harjoitti rakkaudentekoja.
Miten pyörtymiseen voi vedota ja sanoa tulevaa lapsenkasvattajaa stressitekijäksi? Talestahan olisi suunnaton tuki ja tsemppari Sannille. Eihän sitä tarvitse mennä sinne jalkopäähän tiirailemaan, vaan voi pitää synnyttäjää kädestä ja jutella rauhoittavia.
Huoh. Onkohan kenties taas Letti-Liisa idea, ettei Tale saa tulla synnytykseen? Miksi pyörtymisestä rangaistaan Tale-parkaa? Letti ja Sanni on molemmat rasittavia.