Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Sanni on raskaana varmaan jo 20+ ja kukaan ei huomaa?!
Hei nyt ihan oikeesti. Kuka kattoo salkkareita ja kirjottaa vielä tänne siihen liittyen?:D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:11"]Hei nyt ihan oikeesti. Kuka kattoo salkkareita ja kirjottaa vielä tänne siihen liittyen?:D
[/quote]
Kaikki yli 900 henkilöä?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:26"]
Pihlajakadulle voisi muuttaa jokin uusi kiinnostava/mystinen/hauska/kummallinen perhe, koska nykyiset juonikuviot on kovin tylsiä ja parinmuodostusmahdollisuudetkin on aika heikot. Kuitenkin saisi olla tasokkaampi kuin Kaukovaarat, joka oli ehkä Pihlajakadun historian ankein (uus)perhe. Laiteloissa, Taalasmaissa, Sievisissä ja miksei Salineissakin oli/on särmää. Sievisistä ja Taalasmaista olen tykännyt eniten huumorin ja perheenjäsenten henkilökemioiden (Sievisten miehet) vuoksi.
[/quote]
Todellakin. Kämppäkin järjestyisi, jos Monica muuttaisi Sebastianin luo.
Kyllä Pihlajakadulla aina yks tyhjä viishenkisen perheen kämppä on jemmassa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:44"]
Pari juttua huvitti. Kun poliisit tuli Heidin asunnolle ja Marianna väitti että oli Heidi, niin kappas, Heidillä sattuikin olemaan henkkarit sopivasti taskussa :)
[/quote]
Minusta tässä taas ei ole mitään erikoista, omat henkkarit kulkee jatkuvasti taskussa kuten puhelinkin, kun mulla on korttipaikallinen suojakotelo puhelimelle.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:57"]
Miks mun kommentti on poistettu :( ei siinä kyllä ollut mitään asiatonta. Laitoin että miksi EDELLEENKIN asiat kailotetaan rappukäytävässä? Harvat kutsuu sisälle juttelemaan ja kaikki arkaluontoisimmat (pettämiset, raskaudet, pahoinpitelyt, alkoholismi, huumeet, kihlat, naimisiinmenot tai muut vastaavat jutut joista ei haluta [vielä] kertoa kenellekään) huudetaan kaikille rappukäytävässä. And nobody hears.. . Sanni on ainakin hyvä esimerkki kun juttelee jollekin ismolle tai talelle :D "kukaan ei shaa tietäää ett mä oon raskaanaaah!". Joskus mua vaan alkaa nolottaa näiden kailottajien puolesta kun selvästi siellä käytävässä kaikuu.
[/quote]
Uskoisin, että kyse on ihan siitä, että tehdään TV-sarjaa ja vuorosanat eivät kuuluisi tarpeeksi selvästi katsojille jos henkilöt kuiskaisivat.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:57"]
Miks mun kommentti on poistettu :( ei siinä kyllä ollut mitään asiatonta. Laitoin että miksi EDELLEENKIN asiat kailotetaan rappukäytävässä? Harvat kutsuu sisälle juttelemaan ja kaikki arkaluontoisimmat (pettämiset, raskaudet, pahoinpitelyt, alkoholismi, huumeet, kihlat, naimisiinmenot tai muut vastaavat jutut joista ei haluta [vielä] kertoa kenellekään) huudetaan kaikille rappukäytävässä. And nobody hears.. . Sanni on ainakin hyvä esimerkki kun juttelee jollekin ismolle tai talelle :D "kukaan ei shaa tietäää ett mä oon raskaanaaah!". Joskus mua vaan alkaa nolottaa näiden kailottajien puolesta kun selvästi siellä käytävässä kaikuu.
[/quote]
Uskoisin, että kyse on ihan siitä, että tehdään TV-sarjaa ja vuorosanat eivät kuuluisi tarpeeksi selvästi katsojille jos henkilöt kuiskaisivat.
[/quote]
Joo, mutta silti. Kun se pitää nimenomaan kailottaa RAPPUKÄYTÄVÄSSÄ. Se häiritsee mua niin paljon :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:26"]
Pihlajakadulle voisi muuttaa jokin uusi kiinnostava/mystinen/hauska/kummallinen perhe, koska nykyiset juonikuviot on kovin tylsiä ja parinmuodostusmahdollisuudetkin on aika heikot. Kuitenkin saisi olla tasokkaampi kuin Kaukovaarat, joka oli ehkä Pihlajakadun historian ankein (uus)perhe. Laiteloissa, Taalasmaissa, Sievisissä ja miksei Salineissakin oli/on särmää. Sievisistä ja Taalasmaista olen tykännyt eniten huumorin ja perheenjäsenten henkilökemioiden (Sievisten miehet) vuoksi.
[/quote]
Sateenkaariperhe olisi mielenkiintoinen ja ennennäkemätön juttu salkkareissa. Kalle esim. voisi löytää enemmän ikäisensä miehen ja pari voisi hankkia lapsia keinohedelmöityksellä/adoptoimalla. Tai sitten Pihlajakadulle voisi muuttaa lesbopari, jolla on lapsia. Tosin sarjassa on jo nyt niin paljon homoseksuaaleja, että joidenkin katsojien mielenrauhan turvaamiseksi esim. Eliaksesta ja Miskasta voisi sitä ennen luopua.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:44"]
Pari juttua huvitti. Kun poliisit tuli Heidin asunnolle ja Marianna väitti että oli Heidi, niin kappas, Heidillä sattuikin olemaan henkkarit sopivasti taskussa :)
[/quote]
Tällaisista on silleen vähän turha valittaa koska jaksot kestää alle puoli tuntia niin jos kaikki tehtäisiin aina pitkän kaavan mukaan (kaivettaisiin henkkareita laukusta joka on täynnä tavaraa tai sidottaisiin kengännauhoja/otettaisiin kenkiä pois ym.) niin ei sitä muuhun jäisi edes aikaa
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 04:32"]
Miten Ulla pystyy opettamaan Talea ajamaan autoa, kun hänen tiedot on vanhentuneet ja opetuslupakokeenkin läpäisi tuurilla? Ehkä Talella on sitten teoria paremmin hallussa....
[/quote]
Minua ärsytti tuo sama. Ollaan niin innokkaana opetusluvan kanssa, silti itsellä ei ole taitoa, eikä edes autoa.
LiisaKristiinan lauluhyräilyt Kallen edessä onnellisuuspäissään.. *myötähäpeä*
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:14"]
Kyllä Pihlajakadulla aina yks tyhjä viishenkisen perheen kämppä on jemmassa.
[/quote]
Esim. Taalasmaille mahtuisi varmasti.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:58"]
Jiri antaa moosessa parille muijalle juomat "Näin olkaa hyvät", jolloin toinen muija kitisemään "Mulle oli kyllä toi kokis" eli Jiri antoi vahingossa kaveruksille toistensa juomat. Ja koska maksutilanne oli ilmeisesti hoidettu, sillä ei ollut enää ketunkaan väliä ja likat ois voinu vaan ottaa omansa, sama se miten päin Jiri ne juomat siihen tiskille laittaa. Mutta Jiri korjaamaan "Aa no niinpä tietysti" ja vaihtaa juomien paikkaa. Aaaargh mikä tilanne ja mitä avuttomia friiduja : D
Mielenkiintoista myös se, että toinen otti KOKIKSEN eikä limua : D Kiinnostais tietää miten tilaus oli hoidettu, "yks limu"?
[/quote]
No ravintola-alalla näitä asiakkaita todella on. :D
Miksi Jirtsa ehdottaa Hedsukalle yhteenpaluuta, kun eikös Jirin pitäisi edelleen olettaa, että Heidi on lähdössä sinne Englantiin vaihtoon? Mariannahan siis perui vaihdon, mutta asiasta ei ole ollut mitään puhetta sen jälkeen (onko Heidille edes selvinnyt asian laita) ja luulisi, että vaihdon peruminen voitaisiin perua, kun olisi kerrottu tilanteen taustat (Heidi itse ei perunut mitään eikä lopettanut opintojaan).
Voisi se Sanni jo pikkuhiljaa kertoa Liisa-Kristiinalle vauvasta. Tätä juonikuviota on venytetty jo aivan kyllästymiseen saakka. Aivan kuin samassa kämpässä asuva lääkäri ja hoitaja olisivat noin tyhmiä, etteivät edes epäile.
"Tolviisii kun vetistelet niin kohta voidaan siirtää mun vesijumppa siihen sohvalle!" :D
"Mulle oli kyl toi kokis" ei ittu... JOO KYLLÄPÄS JIRI ON KUNNON ZOMBI KUN EI TAJUNNUT
Miksi Ismolla naisia piisaa, vaikka oikeassa elämässä ei moni nainen katsoisi kahdesti
Seuraava juttu: Kristiina ja Ismo palas yhteen, ja huomaa niin selvästi että Kristiinan näyttelijää ällöttää pussata Ismoa. Siis se pussaa sellaisia kevyitä pusuja ohi Ismon suun ja muutenkin huokuu sellainen vastenmielisyyden tunne hänestä.. Enpä haluais itsekään olla Kristiinan paikalla, Ismon hampaat näyttää ihan kuolemalta. Varmaan pitkän linjan tupakoitsija oikeassa elämässä?