Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:05"]Lassella taas tylsä juonikuvio. Miksi sen elämässä ei vois tapahtua jotain jännää. Ottais vvaikka pikavippejä ja velkaantuis
[/quote]
velkaantuminen on käsitelty jo ismon kautta aiemmin. Lasse on jo ollut pohjalla Paulan kuoleman takia, voisi tulla seuraavaksi muunlaisia juonikuvioita kuin kurjuudessa ja itsesäälissä rypeminen.
Harmittaa Sergei (ensi vko) :(
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:59"]Harmittaa Sergei (ensi vko) :(
[/quote]
? Laita linkki :D
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:28"]
Kova luu- Helluhan menee aina hönttiin. Ei niin kun tule mieleenkään hetkeäkään, että Sergei ois ollut oikeassa. Eihän se ennenkää oo hullu ollut, eikä mitään merkkejä näyttänyt siihen suuntaan.
Mutta, mitäs se Sebastian haasteli jotain isoveljestä? Mä olen koko ajan luullut että Sebastian on se isoveli, vai tuliko sarjantekijöille virhe??
Onpas Oliveristä kehittymässä huippu näyttelijä :) Sillä on jo merkittäviä juonikuvioita.
[/quote]
Viittasi Oliverin isoveljeen eli Eliakseen.
Ah, ok. Kiitti. En ollut ihan niin korvatarkkana että Eliaksesta puhui.
Olen katsonut tätä sarjaa aina ja nauttinut tästä ihanasta hömpästä. Mutta nyt meni kuppi nurin, tuo Marianna-kaappaus-juttu on jo totaalisesti katsojien aliarvioimista, ihan päätöntä touhua. Meni mielekkyys jo koko sarjaan. Nainen kalauttaa tajuttomaksi liudan ihmisiä, raahaa ne ties minne, kukaan ei näe mitään, kukaan ei kuule mitään, vangitut ovat hengissä oltuaan juomatta ja syömättä monta vuorokautta. Ja Marianna vain porskuttaa, loputtomiin ja loputtomiin ja loputtomiin.
Oikeasti, jos nyt AaroEero tulee kuvioihin niin mun pää ei tätä enää kestä!
Mä en viitsi enää katsoa koko paskaa
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 14:56"]
Olen katsonut tätä sarjaa aina ja nauttinut tästä ihanasta hömpästä. Mutta nyt meni kuppi nurin, tuo Marianna-kaappaus-juttu on jo totaalisesti katsojien aliarvioimista, ihan päätöntä touhua. Meni mielekkyys jo koko sarjaan. Nainen kalauttaa tajuttomaksi liudan ihmisiä, raahaa ne ties minne, kukaan ei näe mitään, kukaan ei kuule mitään, vangitut ovat hengissä oltuaan juomatta ja syömättä monta vuorokautta. Ja Marianna vain porskuttaa, loputtomiin ja loputtomiin ja loputtomiin.
Oikeasti, jos nyt AaroEero tulee kuvioihin niin mun pää ei tätä enää kestä!
[/quote] juu eikä niillä ole kusi- eikä paskahätäkään, mukavasti vaan istuskelevat patjoilla monta päivää.
Miten se Sebastiankin voi olla niin torvi. Poika lähtee reisduun sanomatta sanaakaan, eikä Sebu yhtään ihmettele kun ei edelleenkään poika ilmoita itsestään. Kyllä mä ainakin olisin huolissani lapsestani tuollasessa tilanteessa. Sebastian vaan kiukuttelee, kun on vaikee löytää vahtia Oliverille.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:17"]Peukku ylös jos Marianna kuvio on sinusta mennyt liian pitkälle ja ärsyttää koko henkilö.
Peukku alas jos Marianna kuvio on mielestäsi vielä ihan okei ja hahmo vaikuttaa mielenkiintoiselta.
[/quote]
Marianna vituttaa minua niin paljon, että en kykene edes peukutukseen.
Saatanan paskiainen.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:05"]Lassella taas tylsä juonikuvio. Miksi sen elämässä ei vois tapahtua jotain jännää. Ottais vvaikka pikavippejä ja velkaantuis
[/quote]
Onhan Lasse ja hänen ehtymättömät hirvipaistit jo sinällään mielenkiintoinen yhtälö...
Olihan Liisa Kristiinakin "kuollut"! Niin miksei joku toinen voisi olla kuolemansa feikannut... Toivottavasti ei Miika! Se on niin ällötävä Sykkeessäkin..
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:06"]JEEEEESS.. anteeksi spoilaus, mutta vihdoin kidnapatut löydettiin! Harmi vaan, että Marianna varmaan ehtii paikalle ja sulkee Kallen ja Miskanki sinne huoneeseen.
Olitte periaatteessa sittenkin oikeessa siitä vankityrmän sijainnista ;D
[/quote] Ei Marianna pääse, ensi viikon juonipaljastuksissa Heidi jo juttelee Jirin kanssa Jannen ja Evan mustasukkaisuudesta mutta Marianna on karkuteillä...
[/quote]
En tajuu miten Marianna voi tosta selvitä. Neljä tyyppii vangittuna jossain ja loppujen lopuksi kukaan vangituista ei tee mitään asialle vapauduttuaan? Taitaa tosiaan olla koko loppukevään kestävä juonikuvio.
[/quote] Mitä sä tekisit? Jos olisit viikkokausia väsyneenä ja nälkäisenä vihdoin pääsist pois ja kidnappaajasi olisi karkuteillä, menositkö heto ensimmäisenä etsimään häntä vai antaisitko ehkä kuitenkin poliisien hoitaa homman ja hankkiutuisit turvaan?
Miks Talen ja Ullan seksisuhde piti salata?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:42"]Eikö ketään muuta ole häirinnyt se miten luonteeltaan poikkeavasti Elias on käyttäytynyt? Yleensä aina niin (ärsyttävän) järkevä, rauhallinen ja positiivisen tsemppaava Ellu muuttui vangittuna ääripessimistiksi ja panikoivaksi tapaukseksi. Jotenkin tosi epä-Eliasmaista käytöstä.
[/quote]
Positiivinen?? Elluhan on aina kulmat kurtussa!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:06"]JEEEEESS.. anteeksi spoilaus, mutta vihdoin kidnapatut löydettiin! Harmi vaan, että Marianna varmaan ehtii paikalle ja sulkee Kallen ja Miskanki sinne huoneeseen.
Olitte periaatteessa sittenkin oikeessa siitä vankityrmän sijainnista ;D
[/quote] Ei Marianna pääse, ensi viikon juonipaljastuksissa Heidi jo juttelee Jirin kanssa Jannen ja Evan mustasukkaisuudesta mutta Marianna on karkuteillä...
[/quote]
En tajuu miten Marianna voi tosta selvitä. Neljä tyyppii vangittuna jossain ja loppujen lopuksi kukaan vangituista ei tee mitään asialle vapauduttuaan? Taitaa tosiaan olla koko loppukevään kestävä juonikuvio.
[/quote] Mitä sä tekisit? Jos olisit viikkokausia väsyneenä ja nälkäisenä vihdoin pääsist pois ja kidnappaajasi olisi karkuteillä, menositkö heto ensimmäisenä etsimään häntä vai antaisitko ehkä kuitenkin poliisien hoitaa homman ja hankkiutuisit turvaan?
[/quote]
Niin no, juonipaljastusten perusteella tuo ei näyttänyt niin selvältä. Sen vuoksi ihmettelinkin, että eikö Mariannan luulisi olevan ainakin tutkintavankeudessa jo ensi viikon jaksoissa, mutta yhä porskuttaa Pihlajakadulla.
Mun muistaakseni joku tänään jo aamupäivällä kertoili illan jakson tapahtumia. Jos olet kuulolla ja katsonut maanantain jakson, päästä meidät pälkähästä ja kerro kuka on Heikki ja mitä Kallelle ja Miskalle tapahtuu? Suuret kiitokset!
Huh. Olen yllättynyt ketjua lukiessani siitä, että joillakin "menee maku" Salkkareihin Mariannan takia. Otattekohan sarjan vähän liian tosissaan? Minusta Mariannan juonikuviot on ollut jännittäviä ja kiinnostavia. Eihän Salkkareiden tapahtumien ole tarkoituskaan olla jatkuvasti uskottavia, se on vain viihdettä. Minä tykkään sarjasta edelleen. :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:47"]Mun muistaakseni joku tänään jo aamupäivällä kertoili illan jakson tapahtumia. Jos olet kuulolla ja katsonut maanantain jakson, päästä meidät pälkähästä ja kerro kuka on Heikki ja mitä Kallelle ja Miskalle tapahtuu? Suuret kiitokset!
[/quote]
Siis maanatain jakson? Siinä ei vielä selviä kuka on Heikki. Ei näytetä naamaa.
Kalle ja Miska soittaa poliisit. Ei siinä sen kummempaa. Ja vangit vapautuu
Miks Sanni salailee vieläkin raskauttaan??Sehän tyyliin synnyttää pian :DD varmaan selviää kaikille vasta synnytyssalissa. Oikeesti sokeat idiootit ei nää sitä kasvavaa vatsaa