Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Oikee kunnon horoperse terapeutti, alkaa mennä fiilis koko sarjaan. Aaro oli kyl jäykkis suutelukohtauksessa.
Ja mitä iloa olisi terapeutista, joka olisi täysin viaton ja kunnollinen? Sellaisia kun on nähty sarjan historiassa vaikka kuinka.
Toisaalta, sarjassa voisi olla taas sivuhenkilöitä jotka ovat ihan tavallisia ihmisiä, ilman mitään fiksaatioita. Mutta ei tämä terapeutti ole mitenkään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan kukkahattutäti, mut toi terapeutti vetää nyt kyllä todella yli.
Miks ihmeessä tämmöinen kuvio?
Ja muka Sebastian oli ensimmäinen potilas jonka kanssa on tuollaista tehnyt, eikä "koskaan ennen ole"...
Vierailija kirjoitti:
Pirittalle potkut!
Kuka on Piritta
Vierailija kirjoitti:
"Tää on zille vaikee asiaaahh..."
Minä en kyllä tuossa kuullut kenenkään käyttävän zetaa.
Vierailija kirjoitti:
Odotin paskamyrskyä Lolasta, mutta lähes kaikki onkin tykännyt!
Miksi olisit odottanut paskamyrskyä? Hahmo oli kiinnostava ja miellyttävä sekä näyttelijä ammattitaitoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola ja Pietari ovat molemmat noin 30 sarjassa, olettaisin
Sofia Arasola tosin on vasta 26-vuotias. Itse arvioisin hahmonkin suunnilleen n. 25-vuotiaaksi.
Ei, kyllä Pietari ja Lola ovat samanikäisiä ja Pietari on 30.
Mistä sinä sen tiedät? Lolan ikää ei ole mainittu. Vai onko noin 5 vuodenkin ikäero muka jo liikaa?
Ulkoisesti Arasola näyttää sitä paitsi ihan ikäiseltään eli 26-vuotiaalta. Hahmo sopisi siis paljon paremmin about 25-vuotiaaksi kuin yli kolmekymppiseksi.
Hitto toi terapeutti on ällö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia Arasola tosin on vasta 26-vuotias. Itse arvioisin hahmonkin suunnilleen n. 25-vuotiaaksi.
Mistä sinä sen tiedät? Lolan ikää ei ole mainittu. Vai onko noin 5 vuodenkin ikäero muka jo liikaa?
Ulkoisesti Arasola näyttää sitä paitsi ihan ikäiseltään eli 26-vuotiaalta. Hahmo sopisi siis paljon paremmin about 25-vuotiaaksi kuin yli kolmekymppiseksi.
No mistä sinä sen sitten tiedät? Janne, Tale, Sanni jne. ovat luokkaa 21, niin tuntuisi epärealistiselta että Jannen veli Pietari olisi silloin aikoinaann ollut vain muutaman vuoden Jannea vanhempi kun kävivät hänen papereillaan hakemassa bisseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä sinä sen sitten tiedät? Janne, Tale, Sanni jne. ovat luokkaa 21, niin tuntuisi epärealistiselta että Jannen veli Pietari olisi silloin aikoinaann ollut vain muutaman vuoden Jannea vanhempi kun kävivät hänen papereillaan hakemassa bisseä.
Huoh.. En puhunut Pietarista vaan Lolasta. Lola voi hyvin olla about 25 kun näyttelijäkin on.
Ismolaitela.comissa oli joku kysynyt tuottajalta tuosta K16-jaksosta ja tuottaja oli hänelle vastannut seuraavaasti:
"Kyseinen jakso on editoitu jo kevyemmäksi, lähetysaika 19.30 rajaa sisällön ahdistustason, mikä tässä tapauksessa oli K16 ikärajan kriteeri. Säilytämme jakson K 16 version ja mahdollisesti se esitetään jossain vaiheessa erillisenä sopivaan kellonaikaan. Näin ei tosiaan ole aiemmin käynyt, mikä sinänsä on pienoinen ihme ottaen huomioon Salkkareiden aiheet kautta historian. Yritämme käsitellä sisältöön valitut kipeätkin teemat kattavasti ja nyt ylitimme rajan. Se ei ollut tarkoituksellista, mutta niin kävi, ja luokitusprosessin kestäessä tieto ehti jo julkisuuteen. Siitä pienet pahoittelut."
No toivottavasti ei näytetä Akin hyväksikäyttöä yhtään enempää kuin tähän mennessä on näytetty! Ahdistavaa katsottavaa ja vielä jos enemmän näytetään niin vaihtuu kyllä kanava.
Noniin! Sitten vaan K16-versio esitykseen klo 21 (vaikka subilla jos Maikkarilla ei tilaa). Olisi ensimmäinen kerta sarjan historiassa! Sitten varmaan keksitään vielä tehdä K18-versio... ei, ehkä se on jo liikaa!
Kyllä Sofia Arasola näyttää enemmän noin 25-vuotiaalta kuin yli kolmekymppiseltä. Arasolahan on 26-vuotias.
Larias-fani kirjoitti:
Ismolaitela.comissa oli joku kysynyt tuottajalta tuosta K16-jaksosta ja tuottaja oli hänelle vastannut seuraavaasti:
"Kyseinen jakso on editoitu jo kevyemmäksi, lähetysaika 19.30 rajaa sisällön ahdistustason, mikä tässä tapauksessa oli K16 ikärajan kriteeri. Säilytämme jakson K 16 version ja mahdollisesti se esitetään jossain vaiheessa erillisenä sopivaan kellonaikaan. Näin ei tosiaan ole aiemmin käynyt, mikä sinänsä on pienoinen ihme ottaen huomioon Salkkareiden aiheet kautta historian. Yritämme käsitellä sisältöön valitut kipeätkin teemat kattavasti ja nyt ylitimme rajan. Se ei ollut tarkoituksellista, mutta niin kävi, ja luokitusprosessin kestäessä tieto ehti jo julkisuuteen. Siitä pienet pahoittelut."
Senhän voisi näyttää netissä alkuperäisenä.
Tuli mieleen tämmöinen vanha juttu. Silloin kun Camilla tuli ekan kerran sarjaan, niin eikö hän ollut Markuksen perhetuttu? Jos näin oli, niin Gunnarkin on tuntenut Markuksen. Tietääköhän Gunnar, että Markus meni naimisiin Ullan tyttären kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sofia Arasola näyttää enemmän noin 25-vuotiaalta kuin yli kolmekymppiseltä. Arasolahan on 26-vuotias.
Alapeukuttajat voi ihan itse tarkistaa Salkkareiden sivuilta tai googlesta Arasolan iän, jos eivät usko. Tietääkseni 26-vuotias on lähempänä 25 kuin yli 30.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tämmöinen vanha juttu. Silloin kun Camilla tuli ekan kerran sarjaan, niin eikö hän ollut Markuksen perhetuttu? Jos näin oli, niin Gunnarkin on tuntenut Markuksen. Tietääköhän Gunnar, että Markus meni naimisiin Ullan tyttären kanssa?
En ollut edes tajunnut tätä! Pienet on piirit kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Sanni on kauniimpi kuin Lola.
Kyllä Lola on kauniimpi. Ja ennen kaikkea aikuisempi. Sanni on pullanaamainen teini.
Mä olen varmaan kukkahattutäti, mut toi terapeutti vetää nyt kyllä todella yli.
Miks ihmeessä tämmöinen kuvio?